Pagina 1 van 1

vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Geplaatst: 03 jan 2013 12:42
door M A R C O
Heb al sinds enkele maanden na verlengen problemen met Vodafone. De internet verbinding is zeer slecht geworden waar ik eerst 3g had en nu e- netwerk moet je maar een ferm to cell apparaat aanschaffen dekking is in postcode 3207 altijd slecht geweest zeggen ze dan en dan zou ik mn abonnement verlengen jeh right... Op internet staat dat de dekking optimaal is dus hoe komt hij aan de informatie?
Punt 2 heb mn abonnement in februari verlengd... Zou in juni ingaan staat ook op papier alleen ging wel in op 2februari dus 4 maanden korting misgelopen maar ze rekenen wel een nieuw contract voor 2 jaar en 4 maanden ....knap hierdoor pakken ze ruim 100,- maar op de klantenservice sturen ze je door naar belcompany die me geholpen hebben maar konden weinig betekenen... Hij sprak iemand van de service Vodafone die zei dat klachten alleen schriftelijk konden om de drempel voor de klant hoger te maken...
Te schandalig voor woorden....

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Geplaatst: 03 jan 2013 12:56
door dhc
Te schandalig voor woorden....
Inderdaad...dat je hier een topic opent waarvan niemand iets zal snappen...
Oja, voor het geval dat; uiteraard werk ik voor Vodafone.

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Geplaatst: 03 jan 2013 13:08
door M A R C O
Wat snap je niet?

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Geplaatst: 03 jan 2013 13:16
door witte angora
Hoi Marco, eerlijk gezegd kom ik er ook niet goed wijs uit. Je weet ongetwijfeld zelf waar je het over hebt. Maar de lezers hier kennen de hele situatie niet. Zoals het er nu staat, is het niet duidelijk wat er precies door wie is gezegd of wat er wel of niet speelt.

Overigens, wat is precies de reden van je bericht? Dat Vodafone het oppakt, of dat mensen hier je de weg wijzen hoe een en ander op te lossen? Of is het alleen een klacht, ter informatie voor anderen die overwegen hetzelfde abonnement te nemen?

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Geplaatst: 03 jan 2013 13:21
door dhc
M A R C O schreef:Wat snap je niet?
Je vraag....je klaagt alleen maar is het niet de bedoeling dat je een oplossing wilt en hier advies komt vragen?

Met klagen schieten we niks op....

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Geplaatst: 03 jan 2013 13:25
door M A R C O
Klaag omdat ze niks oplossen alleen geld opstrijken... Misschien dat ze via deze weg reageren

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Geplaatst: 03 jan 2013 13:26
door M A R C O
Dus idd graag advies

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Geplaatst: 03 jan 2013 13:34
door dhc
Tja...dan moet je eerst je posting maar eens herschrijven in duidelijke taal.
Leg exact je probleem uit en wat je van je provider verlangt.Dat snijdt houdt, klagen niet...

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Geplaatst: 03 jan 2013 13:40
door the_hurricane
heb je nu wel schriftelijk je klacht gedaan dan? want dat kan ik niet opmaken uit je bericht, zo ja wat was hun antwoord daarop dan?

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Geplaatst: 03 jan 2013 13:49
door M A R C O
Hun maken een fout waar ik mn be klacht over doe bij de service waar t vermeld staat maar om de fout van recht te zetten moet ik t maar schriftelijk doen dat is geen klagen maar raar van vodafone

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Geplaatst: 03 jan 2013 14:09
door dhc
Nog steeds onbegrijpelijk...ik haak af....

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Geplaatst: 03 jan 2013 14:43
door the_hurricane
kortom je hebt nog niet schriftelijk geklaagd maar hier een topic over gemaakt? Je kunt toch gewoon een mailje naar hun sturen met je klacht en dan maar kijken wat eruit komt.

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Geplaatst: 03 jan 2013 15:13
door M A R C O
Mail reageren ze ook bijna niet op... Ben met de verbinding al een tijd bezig geweest nog niet opgelost

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Geplaatst: 03 jan 2013 16:07
door sjohie
Ik lees "aantal maanden sinds verlengen", zat bij die verlenging ook een nieuw toestel? Zo ja, dan kan het ook zo zijn dat het toestel niet helemaal goed geconfigureerd is. :wink:

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Geplaatst: 03 jan 2013 16:27
door Chocomelk
M A R C O schreef:Mail reageren ze ook bijna niet op... Ben met de verbinding al een tijd bezig geweest nog niet opgelost
Op de mail regeageren ze ook bijna niet op, soms wel en soms niet ?

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Geplaatst: 03 jan 2013 16:58
door Har06
Chocomelk schreef:
M A R C O schreef:Mail reageren ze ook bijna niet op... Ben met de verbinding al een tijd bezig geweest nog niet opgelost
Op de mail regeageren ze ook bijna niet op, soms wel en soms niet ?

Hoe kun je op en mail bijna niet reageren???.

Ik lig nogal eens in de clinch met Vodafone maar hun mail accounts reageren wel binnen 1 a 2 werkdagen.

Marco ik snap je probleem niet :wink: