LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] RegClean Pro
RegClean Pro
Heeft iemand ervaring met RegClean Pro? Die beloven een goed werkende PC voor 23,74 euro.
Re: RegClean Pro
Moet je dat soort programma's kopen dan
ccleaner is gratis
werkt prima
werkt prima
-
- Contacteer:
ruud_a schreef:ccleaner is gratis
werkt prima
Inderdaad werkt toppie. Gebruik ik al jaren.
Er zijn zoveel soorten opschoon proggies waarbij ze van alled en nog wat beloven. Wat de een niet doet doet de ander wel en vice versa.
S6
Als je een betaalprogram wilt kopen, dan overweeg TuneUP.
Maar ook hier is een mouw aan te passen.
Inderdaad gratis CCleaner is niets mis mee.
Maar ook hier is een mouw aan te passen.
Inderdaad gratis CCleaner is niets mis mee.
-
Met TuneUp is van alles mis althans was mijn ervaring...ben geen ervaringsdeskundige dus.
Tune-up 2012 en 2013 werken prima hier, zou eigelijk niet anders willen.
en kost als je het in dollars koopt met de juiste tieing op de demo maar rond de 20 euro (25 dollar)
cclaer daar ben ik toch minder te spreken over.
en dat is de gratis versie dan. De betaalde versie zal meer doen.
en kost als je het in dollars koopt met de juiste tieing op de demo maar rond de 20 euro (25 dollar)
Dat is een leuke belofte, maar bedenk denk ook eens aan de volgende zaken.stekel schreef:Heeft iemand ervaring met RegClean Pro? Die beloven een goed werkende PC voor 23,74 euro.
Op de meeste PC's staat veel rotzooi, waar RegClean ook niets aan kan doen. Vergelijk het met een volle boekenkast. Ook opgeruimd blijft deze vol. Verwijderen van programma's die je toch niet gebruikt levert meestal meer op.
Het is ook niet zinvol pas na het ontstaan van problemen met allerlei vage tooltjes te proberen om deze problemen op te lossen. Het voorkomen van problemen is namelijk altijd beter.
RegClean Pro zal ook niet helpen bij virussen en hardware problemen.
Mijn advies is dan ook altijd om meteen na de installatie van een PC een goede virusscanner te installeren, geen zaken uit onduidelijk bronnen te installeren, geen illegale software met 'cracks' te installeren en vooral je gezond verstand gebruiken. En bij problemen iemand erbij halen die kennis van zaken heeft. Dat kost misschien meer dan € 23,74 maar die kan de problemen wel echt oplossen voor je.
En mocht je toch geloven dat de goedkope oplossing wonderen kan verrichten, dan raad ik je aan om eens naar TelSell te kijken. Daar worden ook van dit soort wonder produkten verkocht
kraaienest schreef:Met TuneUp is van alles mis althans was mijn ervaring...ben geen ervaringsdeskundige dus.
Misschien kan je dan ook onderbouwen wat er mis is( dus bij jou)!
-
- Contacteer:
sadfly schreef:Tune-up 2012 en 2013 werken prima hier, zou eigelijk niet anders willen.
Tune up, de naam zegt het al......is meer om tweaks uit te voeren en heeft een opschoonfunctie.
Heb tijd gebruikt maar tune up gebruikte mij teveel werkgeheugen doordat op de achtergrond bleef meedraaien.
Ik gebruik ccleaner en System Advance Care ( beide met medicijn werking ) om pc niet te laten vervuilen door eender of geender.
Inderdaad zoals reeds geschreven is......goede anti-virus eventueel icm anti-spy-maleware voorkomt een hoop.
En met je register moet je niet kl**tvogelen als je er geen verstand van hebt......kan goed verkeerd gaan.
Bij mij is het precies 3,040 KB!Heb tijd gebruikt maar tune up gebruikte mij teveel werkgeheugen doordat op de achtergrond bleef meedraaien.
Ik vind het niet teveel.
-
Met mij is niets mis hoop ik...alleen werkte dat programma niet met mijn beveiliging van de PC. Sites liepen vast etc.nevermind schreef:kraaienest schreef:Met TuneUp is van alles mis althans was mijn ervaring...ben geen ervaringsdeskundige dus.
Win7 64bit Tuneuputilities 1,596K
Dat is nog geen 2Mbyte. Kan ik niet veel noemen.
Google voor "tuneup utilities 2013" of op "ccleaner"
Dat is nog geen 2Mbyte. Kan ik niet veel noemen.
Google voor "tuneup utilities 2013" of op "ccleaner"
Misschien toch iets mis dan met de beveiliging!kraaienest schreef:Met mij is niets mis hoop ik...alleen werkte dat programma niet met mijn beveiliging van de PC. Sites liepen vast etc.nevermind schreef:kraaienest schreef:Met TuneUp is van alles mis althans was mijn ervaring...ben geen ervaringsdeskundige dus.
-
Avast Security, Anti Malwarebytes en CCleaner betaalde beveiligingen beter kan niet volgens mij.
RegClean Pro was te veel van het goede. Het botste allemaal maar het gaat nu goed. Hoe heb jij je PC beveiligd ?
Groet,
Kraaienest
RegClean Pro was te veel van het goede. Het botste allemaal maar het gaat nu goed. Hoe heb jij je PC beveiligd ?
Groet,
Kraaienest
Trek de netwerk stekker of antenne er uitKraaienest, beter kan niet volgens mij
nog beter, zet de computer niet aansadfly schreef:Trek de netwerk stekker of antenne er uitKraaienest, beter kan niet volgens mij
scheelt nog in de electriciteitsrekening ook
Wat grappig zeg is het Habbo hotel niets voor je ? Ik lig echt niet in een deuk !ruud_a schreef:nog beter, zet de computer niet aansadfly schreef:Trek de netwerk stekker of antenne er uitKraaienest, beter kan niet volgens mij
scheelt nog in de electriciteitsrekening ook
inderdaad veel aggressieve reactiesnevermind schreef:kraaienest schreef:Ik heb de vraag van iemand die om een onderbouwing vroeg op een normale manier beantwoord !
En ja soms zijn mensen best grappig op dit forum. Maar dat figuur reageert niet meer dus ook BS.
Ik had de onderbouwing gevraagd.
Ik heb ook netjes geantwoord, dat iets met de beveiliging mis zijn kan.
Dat je deze programma´s gebruikt, wil nog niet zeggen, dat deze ook goed werken.
Zoveel van het figuur!
Heb dan nu al jouw berichten gevolgd,en weet intussen wat jouw doel is!
waarschijnlijk last van een overmaat aan minderwaardigheidscomplex
ik vraag mij trouwens af of het habbo hotel prettig is om een weekje op vacantie te gaan
ik heb geen idee waar het staat
bij voorkeur een wat bosrijke omgeving
Regclean pro is malware en daarvoor zou TS eigenlijk dit forum niet nodig moeten hebben (tenminste, bij twijfel).
Tik regclean pro in bij google en de meeste entries op pagina 1 en 2 gaan over hoe ze deze troep van hun PC kunnen verwijderen. Oftewel, trap er niet in en kijk de eerste 2-3 pagina's in google na voordat je een programma koopt/download om even er achter te komen of je malware koopt of niet. Als het op je PC staat voordat je het hebt gedownload, dan is het eigenlijk altijd malware en moet je je PC gewoon grondig scannen.
Tik regclean pro in bij google en de meeste entries op pagina 1 en 2 gaan over hoe ze deze troep van hun PC kunnen verwijderen. Oftewel, trap er niet in en kijk de eerste 2-3 pagina's in google na voordat je een programma koopt/download om even er achter te komen of je malware koopt of niet. Als het op je PC staat voordat je het hebt gedownload, dan is het eigenlijk altijd malware en moet je je PC gewoon grondig scannen.