Zomaar afgesloten door Tele2
Geplaatst: 05 jan 2013 09:59
Hierbij mijn verhaal over Tele2:
Ik werd 31 december zomaar afgesloten door Tele2, zonder een brief, email of telefoon er eerst over. Ik heb gelijk gebeld naar Tele2, en ze zeiden dat het ging om een factuur van september (die wel gewoon betaald is!). Drie maanden later besluiten ze je opeens af te sluiten, terwijl niet eens in Tele2's 'Mijn Rekening Online' staat dat een factuur open zou staan. Dus duidelijk een systeemfout van Tele2
Ik heb gelijk de gegevens van de betaalde factuur opgegeven, en sindsdien is niets gebeurd. 3 Januari heb ik opnieuw gebeld, en ik kreeg te horen dat ze er nog niet mee bezig zijn geweest, ik werd beloofd die middag nog teruggebeld te worden over de status hiervan. Twee dagen later, vandaag (5 januari) - nog steeds niets gehoord van Tele2 - dus ik heb ze zelf maar teruggebeld. Weer het antwoord dat ze er nog niet mee bezig zijn.
In ieder geval, aan alle forumlezers: Ga NIET in zee met Tele2, je kunt zomaar worden afgesloten (zgn over een factuur van 3 maanden oud, zonder een brief/email/postduif/telegram/rooksignaal vantevoren), en ze zullen je niet op de hoogte houden van de vorderingen!
Ik werd 31 december zomaar afgesloten door Tele2, zonder een brief, email of telefoon er eerst over. Ik heb gelijk gebeld naar Tele2, en ze zeiden dat het ging om een factuur van september (die wel gewoon betaald is!). Drie maanden later besluiten ze je opeens af te sluiten, terwijl niet eens in Tele2's 'Mijn Rekening Online' staat dat een factuur open zou staan. Dus duidelijk een systeemfout van Tele2
Ik heb gelijk de gegevens van de betaalde factuur opgegeven, en sindsdien is niets gebeurd. 3 Januari heb ik opnieuw gebeld, en ik kreeg te horen dat ze er nog niet mee bezig zijn geweest, ik werd beloofd die middag nog teruggebeld te worden over de status hiervan. Twee dagen later, vandaag (5 januari) - nog steeds niets gehoord van Tele2 - dus ik heb ze zelf maar teruggebeld. Weer het antwoord dat ze er nog niet mee bezig zijn.
In ieder geval, aan alle forumlezers: Ga NIET in zee met Tele2, je kunt zomaar worden afgesloten (zgn over een factuur van 3 maanden oud, zonder een brief/email/postduif/telegram/rooksignaal vantevoren), en ze zullen je niet op de hoogte houden van de vorderingen!