Simpel telefonie
Geplaatst: 07 jan 2013 13:10
Na het zien van de Simpel reclames vond ik de prijzen wel erg aantrekkelijk.
En zoals heel veel mensen moet ook ik op de kleintjes letten.
Dus ik besloot dat ik daar mijn abonnement wilde afsluiten.
Nou, zo gezegd zo gedaan.
Gewoon online bleek na het accepteren dat er extra kosten aan het afsluiten verbonden zijn.
Ik had een abonnement gekozen van rond de €35,- en daar kwamen achteraf nog €20,- extra kosten bij.
Dit was niet duidelijk voor het afsluiten van het abonnement.
Maar goed het zal vast wel ergens gestaan hebben wat ik over het hoofd heb gezien dacht ik dus betalen dan maar.
Enkele dagen na het afsluiten kreeg ik een amateuristische mail van Simpel met een betalings herinnering.
Toen kreeg ik een onderbuik gevoel en besloot mijn hele bestelling te willen annuleren.
Er was niets geleverd aan Simkaart of wat dan ook, dat krijg je ook pas na betaling van je eerste factuur vooraf.
En tot op de dag van vandaag krijg ik mailtjes van een incasso BURO (nee, dit is niet mijn taalfout...)
Na wat onderzoek blijkt dat dit incassobureau van Simpel zelf is..
Zij doen zich voor als incassobureau en blijven mij in gebrek stellen.
Maar kan dit?
Kunnen ze hier wat mee?
Lijkt mij niet.
Aangezien zij geen verlies lijden.
Zij hebben nog geen dienst aan mij geleverd, geen simkaart en zelfs geen contract welke ik ondertekend terug moet zenden.
Het lijkt mij zoals bij elke andere provider waarbij ik via internet iets afsloot toch eerst een contract thuis hoor te krijgen.
Of in elk geval een bevestiging.
Op deze manier zoals het nu werkt bij Simpel zou ik mijn hele straat kunnen voorzien van een Simpel abonnement.
Ik wil inmiddels ook echt niet meer naar Simpel aangezien ik mij er niet goed bij voel door de amateuristische manier van communiceren.
Dreigen zonder reden etc. etc
En zoals heel veel mensen moet ook ik op de kleintjes letten.
Dus ik besloot dat ik daar mijn abonnement wilde afsluiten.
Nou, zo gezegd zo gedaan.
Gewoon online bleek na het accepteren dat er extra kosten aan het afsluiten verbonden zijn.
Ik had een abonnement gekozen van rond de €35,- en daar kwamen achteraf nog €20,- extra kosten bij.
Dit was niet duidelijk voor het afsluiten van het abonnement.
Maar goed het zal vast wel ergens gestaan hebben wat ik over het hoofd heb gezien dacht ik dus betalen dan maar.
Enkele dagen na het afsluiten kreeg ik een amateuristische mail van Simpel met een betalings herinnering.
Toen kreeg ik een onderbuik gevoel en besloot mijn hele bestelling te willen annuleren.
Er was niets geleverd aan Simkaart of wat dan ook, dat krijg je ook pas na betaling van je eerste factuur vooraf.
En tot op de dag van vandaag krijg ik mailtjes van een incasso BURO (nee, dit is niet mijn taalfout...)
Na wat onderzoek blijkt dat dit incassobureau van Simpel zelf is..
Zij doen zich voor als incassobureau en blijven mij in gebrek stellen.
Maar kan dit?
Kunnen ze hier wat mee?
Lijkt mij niet.
Aangezien zij geen verlies lijden.
Zij hebben nog geen dienst aan mij geleverd, geen simkaart en zelfs geen contract welke ik ondertekend terug moet zenden.
Het lijkt mij zoals bij elke andere provider waarbij ik via internet iets afsloot toch eerst een contract thuis hoor te krijgen.
Of in elk geval een bevestiging.
Op deze manier zoals het nu werkt bij Simpel zou ik mijn hele straat kunnen voorzien van een Simpel abonnement.
Ik wil inmiddels ook echt niet meer naar Simpel aangezien ik mij er niet goed bij voel door de amateuristische manier van communiceren.
Dreigen zonder reden etc. etc