Pagina 1 van 2
Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 08 jan 2013 19:08
door Wil Kooy
Heb sinds 10 december een telefoon van Hollandsnieuwe. Mijn tel.nr. is overgenomen van Hi. Vanaf het begin kan ik geen smsjes ontvangen van nrs die niet zijn van Hollandsnieuwe of Vodafone. Diverse keren gebeld met de klantenservice en niet tot een oplossing gekomen. Steeds hetzelfde verhaal reset stop je simkaart in een andere telefoon. In totaal 1 uur 59 minuten gebeld met deze telefoon en ca. 20 smsjes verstuurd met een tegoed van 275 min. krijg ik een melding je beltegoed is op. Vandaag weer geprobeerd smsjes te ontvangen. Niet gelukt. Gebeld met Hollandsnieuwe (heel lang wachten minstens 10 min.) eerst wordt de verbinding verbroken weer teruggebeld. Wordt teruggebeld en na 2 uur weer zelf gebeld en er wordt gezegd sorry hij is naar huis. De dame die ik nu aan de telefoon heb gehad zei letterlijk: Mw. niet meer bellen dat is voor u ergernis wij zijn ermee bezig en lossen het op. Ik weet alleen niet wanneer. Steeds een klachtenformulier ingevuld. Ook daar krijg je geen oplossing. U heeft gebeld met een 0900 nr. voor 6 euro. Ja dat is de klantenservice van uw eigen bedrijf, om mijn telefoon werkend te krijgen. Er wordt op een kinderlijke manier gezegd. Het beltegoed gaat soms harder dan je denkt. Ik ben hier niet van gediend en ben dagelijks bezig mijn telefoon werkend te krijgen. Ook wordt er gezegd u heeft op 1, 2 en 3 januari smsjes ontvangen. Ja van voicemail, Vodafone en Hollandsnieuwe. Ik ga mijn rechtsbijstandsverzekering inschakelen en rechtshulp inschakelen. Heb werkelijk nog nooit zoiets meegemaakt. Heb een adres gevraagd zodat ik een aangetekende brief kan sturen. Na 5 minuten zoeken, komt er een postbusnr. in Amsterdam tevoorschijn.
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 09 jan 2013 08:56
door Wil Kooy
Volgens HN gaat mijn nieuwe beltegoed in op 9 januari. Vanmorgen nog steeds geen beltegoed. Kan ook nog steeds geen sms-jes ontvangen ondanks de stappen die ik gevolgd heb zoals aangegeven door HN via klacht.nl Ik log vanmorgen in en zie dat mijn beltegoed 0,00 is tot 9 maart. Dat is lekker verdienen zo. Geen beltegoed maar toch geld ontvangen via duur nr. klantenservice en abo kosten. Ik adviseer iedereen die dit leest. Neem vooral geen HN abonnement!!! Het is werkelijk niet te geloven maar ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 09 jan 2013 12:37
door hollandsnieuwe
Beste klant,
Hier lijkt een misverstand te ontstaan. Je beltegoed wordt iedere maand rond de 9e bijgeschreven: vandaag is dat om 08:55 gebeurd en rond 9 februari zal dit wederom gebeuren. Het is dus niet zo dat je geen beltegoed hebt of dat dit voor de komende maanden zo zal zijn. De verwarring is waarschijnlijk ontstaan omdat je beltegoed 3 maanden geldig is: je beltegoed van 9 december zou zodoende tot 9 maart geldig zijn, als het niet voor die datum zou zijn opgemaakt. Excuses voor de verwarring.
Wat de sms-problemen betreft: we hebben vandaag contact met je opgenomen om te kijken of het misschien aan je toestel ligt. Als je op deze mail of via dit forum hierop antwoord kunnen we spoedig je probleem verhelpen.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 09 jan 2013 16:35
door Wil Kooy
Er is geen misverstand. Jullie leveren een product wat niet in orde is. Sinds deze morgen is mijn beltegoed beschikbaar rond 10.00 uur. Ingangsdatum 9 januari is niet om 10.00 uur 's morgens.
Heb vorige maand 1.59 uur gebeld vnl. naar klantenservice HN dit is 119 minuten resteert nog 156 minuten. Deze zijn door mij niet gebruikt als sms. Ik ben nu al een maand sinds 10 december 2012. Ja u leest het goed. met jullie aan het bellen en er komt geen oplossing steeds dezelfde stappen. Die ik al talloze malen gedaan heb.
Wat een slechte service. Ik wil dat dit opgelost wordt en heb sinds vandaag mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld. Tevens wil ik schadeloos gesteld worden voor alle kosten/ongemakken die ik sinds 10 december 2012 met Hollandsenieuwe heb.
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 09 jan 2013 16:41
door Wil Kooy
Ik heb mijn simkaart in een ander toestel gestopt en vervolgens komt er een melding netwerk niet beschikbaar en kan ook niet selecteren.
Ik heb deze stappen al talloze keren gedaan. Heb ook al een nieuwe simkaart ontvangen.
netwerk zoeken komt KPN T-mobile en Vodafone tevoorschijn.
KPN en Vodafone krijg ik een melding. U heeft geen toegang tot deze netwerken.
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 11 jan 2013 08:52
door Wil Kooy
Nadat ik op 8 januari contact opgenomen heb met HN, waarin mij door de klantenservice geadviseerd is
"Mw niet meer bellen. We zijn ermee bezig. Het geeft voor u ergernis. U moet lang wachten (bekend dus bij HN) We weten ervan. Wanneer het opgelost wordt weet ik niet mw. Ik zou ook willen dat ik meer voor u kon doen" Gevraagd kan ik met je leidinggevende spreken. Nee niet mogelijk. Kan ik het nr. van de technische dienst krijgen. Nee wij communiceren ook alleen met berichten. Daarna niets meer gehoord. Er wordt wel gereageerd op dit forum. Maar ook hier is er geen afdoende oplossing. Alleen de gebruikelijke taal: voer een reset uit en blablablabla. Als laatst wordt gemeld. "Het zou nu opgelost moeten zijn" Men is daar zelf blijkbaar ook niet zeker van. Inmiddels is het vandaag 11 januari en ik vermeld het nog maar een keer sinds 10 december 2012 kan ik geen sms ontvangen van providers buiten HN en Vodafone.
Wat een bedrijf!!!!
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 14 jan 2013 18:11
door Wil Kooy
Maandag 14 januari bericht ontvangen via klacht.nl "Wij hebben zojuist gezien dat je op 12 januari jl. om 15:55 uur een sms hebt verstuurd en dat deze is aangekomen bij diegene naar wie je deze verstuurd hebt. Mocht er toch iets niet goed gaan, laat het ons dan even weten. Dan zullen wij ons uiterste best doen om het op te lossen". Ik word er moedeloos van. Ik kan geen SMS ontvangen van providers buiten Vodafone en HN. Op zaterdag 12 januari heb ik een voicemailbericht ontvangen voor een gemiste oproep. Wanneer?????????????????????? wordt dit een x opgelost. Vandaag 14-1 om 17.30 uur geen sms ontvangen van MTV Mobile Ik wil antwoorden op mijn vragen en geen meldingen: U heeft op 12 januari een sms ontvangen. Klantgericht denken daar heeft men bij HN nog niet van gehoord. Ik heb vorige week gebeld en hoor vervolgens een week helemaal niets. Dan krijg ik op zaterdag een voicemailbericht. Vervolgens stuurt HN razendsnel een email. Het is opgelost. HET IS NIET OPGELOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 14 jan 2013 18:57
door Wil Kooy
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 14 jan 2013 22:11
door hendoortje
pffffffffff,
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 15 jan 2013 17:20
door HTCHenk007
En nu reageren ze opeens niet meer
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 15 jan 2013 18:48
door Wil Kooy
Weer dezelfde vragen van HN:
hollandsnieuwe reageerde op januari 15th, 2013 at 12:36
Beste klant,
We hebben je eerder gevraagd een cross-test uit te voeren, alleen hebben de antwoorden nog niet ontvangen. Zou je ons zodoende kunnen aangeven wat er gebeurt als je een andere simkaart in je toestel doet en als je je eigen simkaart in een andere telefoon doet. Kun je in deze gevallen de sms-berichten wel ontvangen?
Deze antwoorden heeft de technische dienst nodig om het onderzoek af te ronden. We horen graag van je,
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Wil Kooy reageerde op januari 15th, 2013 at 18:32
Ik heb jullie ook al eerder laten weten wat het resultaat van deze tests waren. De toon: “We hebben geen antwoorden ontvangen” vind ik zeer onvriendelijk. Ik heb jullie al talloze keren gebeld en niemand weet ooit een antwoord ondanks dat ik steeds mijn best doe om de juiste gegevens aan te leveren. Per mail aangeleverd via deze site enz. enz.
k heb deze test al talloze malen uitgevoerd. Als ik mijn simkaart in een ander toestel doe, is het netwerk geblokkeerd en kan ik niet selecteren. En als ik een andere simkaart in mijn toestel doe kan het toestel geen smsjes ontvangen.
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 16 jan 2013 10:21
door hollandsnieuwe
Wil Kooy schreef:Weer dezelfde vragen van HN:
hollandsnieuwe reageerde op januari 15th, 2013 at 12:36
Beste klant,
We hebben je eerder gevraagd een cross-test uit te voeren, alleen hebben de antwoorden nog niet ontvangen. Zou je ons zodoende kunnen aangeven wat er gebeurt als je een andere simkaart in je toestel doet en als je je eigen simkaart in een andere telefoon doet. Kun je in deze gevallen de sms-berichten wel ontvangen?
Deze antwoorden heeft de technische dienst nodig om het onderzoek af te ronden. We horen graag van je,
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Wil Kooy reageerde op januari 15th, 2013 at 18:32
Ik heb jullie ook al eerder laten weten wat het resultaat van deze tests waren. De toon: “We hebben geen antwoorden ontvangen” vind ik zeer onvriendelijk. Ik heb jullie al talloze keren gebeld en niemand weet ooit een antwoord ondanks dat ik steeds mijn best doe om de juiste gegevens aan te leveren. Per mail aangeleverd via deze site enz. enz.
k heb deze test al talloze malen uitgevoerd. Als ik mijn simkaart in een ander toestel doe, is het netwerk geblokkeerd en kan ik niet selecteren. En als ik een andere simkaart in mijn toestel doe kan het toestel geen smsjes ontvangen.
Beste klant,
Je hebt aangegeven dat je geen sms berichten kunt ontvangen van andere providers, behalve van hollandsnieuwe en van Vodafone. Er zal vandaag telefonisch contact met je worden opgenomen om het één en ander uit te vragen. Zodra je de vragen hebt beantwoord, zal er meteen actie worden ondernomen. Via de mail duurt het allemaal wat langer, vandaar dat je vandaag een telefoontje van ons zult ontvagen.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 17 jan 2013 23:14
door Wil Kooy
Vandaag 17-1-2013. Nog steeds niet opgelost. Heb dagelijks contact met HN (nu wel) maar er is nog steeds geen oplossing. Complete reset uitgevoerd, maar niets helpt. Er komen nu wel sms berichten binnen maar kan ze nu niet meer verzenden.
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 19 jan 2013 23:03
door Wil Kooy
Heb al weer een paar dagen niets gehoord van HN. Kan nu wel sms ontvangen. Kan ze nu niet meer versturen. Wie het weet mag het zeggen. Bij HN weten ze geen oplossing!!
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 20 jan 2013 12:30
door Klaas01
.
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 21 jan 2013 10:37
door hollandsnieuwe
Wil Kooy schreef:Vandaag 17-1-2013. Nog steeds niet opgelost. Heb dagelijks contact met HN (nu wel) maar er is nog steeds geen oplossing. Complete reset uitgevoerd, maar niets helpt. Er komen nu wel sms berichten binnen maar kan ze nu niet meer verzenden.
Beste Wil,
We zijn blij om van j te vernemen dat je weer sms berichten kunt ontvangen. We hebben je geprobeerd een privebericht te sturen. Dit is echter helaas niet gelukt, omdat wij een melding hebben gekregen dat je profiel niet meer bestaat. Wij zullen je later op de dag een mail met een stappenplan die je dient uit te voeren.
Met vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 21 jan 2013 11:30
door Klaas01
.
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 21 jan 2013 18:23
door Wil Kooy
Bedankt Klaas voor je steun, zoals je zelf al schreef het is nog steeds niet opgelost. Heb sinds 11 januari wel mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld en HN in gebreke gesteld. Ik heb begrepen van mijn verzekering dat ik na 14 dagen het contract kan ontbinden.
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 21 jan 2013 18:29
door Klaas01
.
Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb
Geplaatst: 21 jan 2013 18:33
door Wil Kooy
Het is maandag 21 januari voor het laatst op 17 januari iets van HN gehoord. Mijn profiel bestaat niet meer????? Ik heb een telefoon van HN met een telefoonnr. wat bekend is bij HN. Waarom word ik niet gebeld?? Heb ook geen mail gehad. Schrijven maar wat op de site. Ongeloofwaardig bedrijf
Men is blij bij HN dat ik nu wel sms kan ontvangen. Ik ben helemaal niet blij want ik kan ze nu niet meer versturen en van HN hoor ik niets meer. Ik heb er geen woorden meer voor. Ik kan niet wachten tot ik het contract kan verbreken. Wat een klantonvriendelijk handelen. Ik begreep ook deze week dat er iemand is bij HN die deze forums afspeurt. Waar moet je terecht?? Als je al sinds 10 december aan het klagen bent. Ik zoek zoveel mogelijk publiciteit voor dit probleem dus als er iemand nog iets weet??