Wehkamp Sale?? Wehkamp heeft het opgelost
Geplaatst: 08 jan 2013 19:52
Op 2-1-2013 bestel ik in de SALE bij Wehkamp een leuke jas van C&A, aangezien ik in de winkel van C&A eerst jassen heb gepast om zeker te zijn van de maat, plaats ik mijn bestelling in maat 48 prijs € 26,55.
De volgende dag de jas binnen, maar hij zat toch iets te krap, dus ik wil meteen een maat groter bestellen. Tot mijn verbazing is dezelfde jas nu ineens € 35,40 , dus binnen 24 uur bijna € 10,- duurder Ik stuur een klachtenformulier in, maar tot op heden nog steeds geen reactie.
Hoe kan iets in de SALE elke dag van prijs veranderen, want op 4-1 toen mijn jas met een maat groter binnen kwam, keek ik op de site en toen was de jas weer ineens € 35,-
Bij Wehkamp waren we ze wel zo slim om ineens het artikelnummer te wijzigen, terwijl het toch echt 2 dezelfde jassen zijn.
Ik vindt dit allemaal erg wazig en ben van plan om foto's / filmpjes te maken van beide jassen zodat ze niet kunnen zeggen dat het om 2 verschillende artikelen gaan. Ook wat betreft maat maakt het niet uit, je betaald dezelfde prijs voor wat voor maat dan ook.
Ik heb overigens geen mail gehad dat mijn bestelling kwa prijs niet klopte o.i.d. dus mijn vraag is of dit zomaar kan en mag?? Iets in de sale hoort toch niet meer duurder te kunnen worden??
Voor mij is dit in elk geval mijn laatste bestelling geweest bij Wehkamp
De volgende dag de jas binnen, maar hij zat toch iets te krap, dus ik wil meteen een maat groter bestellen. Tot mijn verbazing is dezelfde jas nu ineens € 35,40 , dus binnen 24 uur bijna € 10,- duurder Ik stuur een klachtenformulier in, maar tot op heden nog steeds geen reactie.
Hoe kan iets in de SALE elke dag van prijs veranderen, want op 4-1 toen mijn jas met een maat groter binnen kwam, keek ik op de site en toen was de jas weer ineens € 35,-
Bij Wehkamp waren we ze wel zo slim om ineens het artikelnummer te wijzigen, terwijl het toch echt 2 dezelfde jassen zijn.
Ik vindt dit allemaal erg wazig en ben van plan om foto's / filmpjes te maken van beide jassen zodat ze niet kunnen zeggen dat het om 2 verschillende artikelen gaan. Ook wat betreft maat maakt het niet uit, je betaald dezelfde prijs voor wat voor maat dan ook.
Ik heb overigens geen mail gehad dat mijn bestelling kwa prijs niet klopte o.i.d. dus mijn vraag is of dit zomaar kan en mag?? Iets in de sale hoort toch niet meer duurder te kunnen worden??
Voor mij is dit in elk geval mijn laatste bestelling geweest bij Wehkamp