Droomkozijnen uit Oirschot
Geplaatst: 08 jan 2013 20:59
Enige tijd geleden een bestelling geplaatst bij firma Droomkozijnen uit Oirschot. Helaas ben ik van een koude kermis thuisgekomen. Als eerste was de afgesproken levertijd niet haalbaar en wilde ik het contract ontbinden. Dit ging niet omdat de exacte levertijd niet specifiek in het contract was opgenomen. Vandaar dat het (na fikse vertragingen) alsnog is doorgegaan.
Maar na plaatsing bleek er van alles mis te zijn, waar ik pas later achter kwam (toen ik al betaald had). Er bleek een flinke lekkage te zijn. Helaas gaf de "adviseur" van Droomkozijn al snel niet thuis. In eerste instantie was het dat ze alles op zouden lossen maar er kwam gewoon niemand opdagen. Op mails / sms etc werd niet gereageerd door de adviseur. Gebeld met de klantenservice maar die is 95 % van de tijd niet bereikbaar en mocht je toevallig wel iemand aan de lijn krijgen (op voicemail wordt niet gereageerd) dan is het verhaal: ik geef het door. Maar daarna weer niets. Ook diep triest dat de bestelde horren niet zijn geleverd. Niet te geloven, ik heb de bestelling van die dingen zwart op wit op staan maar de nalevering moet nog steeds plaatsvinden. Droomkozijn is niet meer bereikbaar. Ook de adviseur neemt de telefoon gewoon niet meer op (wat fijn dat hij nummerherkenning heeft).
Als ik dit vooraf had geweten was ik er nooit aan begonnen. Droomkozijnen blijkt een heuse nachtmerrie.
Maar na plaatsing bleek er van alles mis te zijn, waar ik pas later achter kwam (toen ik al betaald had). Er bleek een flinke lekkage te zijn. Helaas gaf de "adviseur" van Droomkozijn al snel niet thuis. In eerste instantie was het dat ze alles op zouden lossen maar er kwam gewoon niemand opdagen. Op mails / sms etc werd niet gereageerd door de adviseur. Gebeld met de klantenservice maar die is 95 % van de tijd niet bereikbaar en mocht je toevallig wel iemand aan de lijn krijgen (op voicemail wordt niet gereageerd) dan is het verhaal: ik geef het door. Maar daarna weer niets. Ook diep triest dat de bestelde horren niet zijn geleverd. Niet te geloven, ik heb de bestelling van die dingen zwart op wit op staan maar de nalevering moet nog steeds plaatsvinden. Droomkozijn is niet meer bereikbaar. Ook de adviseur neemt de telefoon gewoon niet meer op (wat fijn dat hij nummerherkenning heeft).
Als ik dit vooraf had geweten was ik er nooit aan begonnen. Droomkozijnen blijkt een heuse nachtmerrie.