LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
admosam

Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door admosam »

28 december jongstleden heb ik mijn nieuwe samsung galaxy advance van hollandsnieuwe in gebruik willen nemen. Het toestel bleek defect. Op advies van medewerker klantenservice het toestel geretourneerd. Ik zou een nieuwe ontvangen. Via Track en Trace kon ik zien dat het toestel 29 december ontvangen is door hollandsnieuwe. Al diverse malen zowel telefonisch als per mail geinformeerd wanneer ik mijn nieuwe toestel kon verwachten. Eergisteren wederom telefonisch contact gehad. Werd mij meegedeeld dat ik service bedrijf in Nuth moest bellen. Bedrijf gebeld, IMEI nr doorgegeven. Bij dit bedrijf is door hollandsnieuwe niets aangemeld op genoemd IMEI nr. Dus ook daar kunnen ze me geen antwoord geven wanneer ik mijn nieuwe toestel mag verwachten. Ben dus al vanaf 28 december niet bereikbaar en van hollandsnieuwe alleen maar radiostilte. Ik heb gevraagd doorverbonden te worden met een leidinggevende. Ook dit blijkt niet mogelijk.
Ik weet echt niet wat ik nu nog kan doen om informatie te krijgen over mijn telefoontoestel.
Al met al een uiterst ontevreden/teleurgestelde klant van hollandsnieuwe.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste klant,

Wat een vervelende situatie: zou je ons in een privé-bericht je gegevens kunnen doorsturen? Dan kunnen wij deze zaak uitzoeken en passend handelen.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Gesloten