LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Erfscheidingsput doorboord door glasvezelaanleg

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Martijn Pullen

Erfscheidingsput doorboord door glasvezelaanleg

Ongelezen bericht door Martijn Pullen »

Een kleine 2 maand geleden is er door een door glasvezelaanbieder ingehuurd bedrijf glasvezel bij ons tot aan de voordeur gelegd.
Met de raketboring zijn ze dwars door mijn erfscheidingsput(riolering) heen gegaan. Een maand later kreeg ik ineens last van verstoppingen in het riool met als gevolg een overstromende wc -- gevolg een gang en woonkamer vol rioolwater. De laminaatvloer is nu voor een groot deel kapot, niet te spreken over de schimmelvorming die hierdoor onder het laminaat ontstaat. Tevens kosten moeten maken voor het onderzoeken, ontstoppen en de camera inspectie door een riool reiningings bedrijf. En dan praat ik nog niet eens over de kosten van het moeten opnemen van verlof.

Na enig mail/telefonisch/persoonlijk contact met de glasvezelaanbieder is mij toegezegd dat zijn dit met hun onderaannemer zou opnemen en zouden zorgen dat alles 1 op 1 geregeld werd. Tot op de dag van vandaag wacht ik, ondanks dat ik er enkele mails aan gewaagd heb, nog steeds op een oplossing!! Ik zit dus al ruim een maand met een kapotte/verschimmelde vloer, dit terwijl ik hier een kind heb lopen en een zwangere vrouw!

(bedrijfsnaam aangepast
Laatst gewijzigd door Martijn Pullen op 11 jan 2013 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.

berndv

Re: Erfscheidingsput doorboord door glasvezelaanleg

Ongelezen bericht door berndv »

Heeft u uw verzekering hier al van op de hoogte gebracht? Zij kunnen vervolgens het geld halen bij de schuldige.

Martijn Pullen

Berndv,

Nee dat had ik nog niet aan gedacht, moet ik dan gewoon de verzekeraar hebben die mijn inboedel verzekerd?

Met vriendelijke groet
Martijn

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Ga naar jou assurantiekantoor en meld de schade.
Zet spoed erachter , en de expert komt kijken naar de schade, en je kan meteen alles laten opknappen.
Zoals bernd al heeft vermeld, zij halen bij de schuldige wel de centjes weer op.
Dit had je al lang moeten doen.
succes

kraaienest

Ongelezen bericht door kraaienest »

Meteen contact opnemen met je verzekering !

Martijn Pullen

Berndv, nevermind en kraaiennest,

Hartelijk dank voor de tip, ik heb inmiddels contact gehad met mijn verzekeraar.
Zij hebben direct een externe schade-expert ingeschakeld en die komt Dinsdagochtend de schade opnemen.
Mijn verzekeraar gaat de schade vergoeden en verhalen bij de veroorzaker.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Martijn Pullen schreef:Berndv, nevermind en kraaiennest,

Hartelijk dank voor de tip, ik heb inmiddels contact gehad met mijn verzekeraar.
Zij hebben direct een externe schade-expert ingeschakeld en die komt Dinsdagochtend de schade opnemen.
Mijn verzekeraar gaat de schade vergoeden en verhalen bij de veroorzaker.
Perfect!
Je woont toch niet in het zuiden van het land, waar ook de problemen met dit bedrijf zijn?

Martijn Pullen

Nee ik woon in het wonderschone Noord-Oosten van Nederland (Hardenberg)

Gesloten