Pagina 1 van 1

Aanmaning verkeerde persoon door Lindorff

Geplaatst: 12 jan 2013 19:26
door nooitleuk
Na in 2011 een rechtzaak tegen Lindorff te hebben gewonnen,waarin mijn broer met de zelfde voorletter en mijn geboortedatum ,spullen bij Wehkamp bestelde op zijn eigen adres in Hoensbroek en niet betaalde,werd ik 5 januari 2013 weer verrast door een aanmaning.

Ditmaal stuurt Lindorff een aanmaning M21570995 betrefte Klingel van 149,41 euro.
Had nog nooit van Klingel gehoord , heb ik maar eerst met klantenservice Klingel gebeld.
Geinformeerd naar een klantenbestand zelfde voorletter en geboortedatum maar het adres van mijn broer in Hoensbroek.
Dit bleek te bestaan met een vordering van 0,00 euro.

Maandag gelijk met Lindorff gebeld en tehoren gekregen dat het een vordering uit 2009 was en dat ik al verschillende keren aangeschreven was maar niet gereageerd had.
Ik vroeg haar naar welk adres ze het hadden gestuurd en kreeg tehoren dat dit in Hoensbroek was en omdat ik verhuisd zou zijn , ze dit nu naar mijn nieuw adres opgestuurd hadden.
Mijn broer besteld dus spullen bij Klingel,geeft de zelfde voorletter en geboortedatum op, betaald niet en ik krijg de vordering.

Toen ik vertelde dat ik al 20 jaar in een andere gemeente woon en nog nooit iets bij Klingel gekocht had,werd ik niet geloofd .
Ik moest maar een kopie IDkaart,GBA uittreksel,aangifte identiteitfraude en een bezwaarschrift opsturen,wat ik inmiddels al gedaan heb.
s'Middags nog een keer met Lindorff gebeld om de factuur op tevragen.
Medewerkster zei dat ik alles op hun betalingssite kon zien en gaf me inloggegevens met een voor mij vreemd email adres.
Toen ik inlogde zag ik geen factuur gegevens , alleen het bedrag,mijn adres gegevens en het telefoonnummer waarmee ik gebeld had.

Ik word dus voor de 2de keer door Lindorff aangeschreven over vorderingen die eigelijk voor mijn broer in Hoensbroek zijn.
Ik wil dat Lindorff het nu wel zelf oplost zonder dat er een rechter aan te pas hoeft te komen.

Re: Aanmaning verkeerde persoon door Lindorff

Geplaatst: 12 jan 2013 19:31
door Jolijn
Laat dat bellen toch, kost je alleen maar geld.
Als je iets wilt doen, mail dan en laat Lindorff de kosten maken en geef je broer aan.

Re: Aanmaning verkeerde persoon door Lindorff

Geplaatst: 12 jan 2013 19:37
door nooitleuk
Heb al aangifte gedaan ,verwacht van een incassobureau Lindorff dat ze niet twee keer dezelfde fout maken.

Re: Aanmaning verkeerde persoon door Lindorff

Geplaatst: 12 jan 2013 19:43
door Jolijn
nooitleuk schreef:Heb al aangifte gedaan ,verwacht van een incassobureau Lindorff dat ze niet twee keer dezelfde fout maken.
:lol: Te veel eer voor Lindorff.

Re: Aanmaning verkeerde persoon door Lindorff

Geplaatst: 13 jan 2013 05:20
door Bob Schurkjens
Ik moest maar een kopie IDkaart,GBA uittreksel,aangifte identiteitfraude en een bezwaarschrift opsturen,wat ik inmiddels al gedaan heb.
Nooit doen. Zo werk je juist identiteitsfraude in de hand waar jij weer het slachtoffer van wordt. Je had deze papieren natuurlijk wel aan de kantonrechter kunnen overleggen zodra Stinkdorff een zaak zou hebben aangespannen (wat ze toch al niet hadden gedaan).

Re: Aanmaning verkeerde persoon door Lindorff

Geplaatst: 13 jan 2013 06:50
door kokka
fijne broer!

Re: Aanmaning verkeerde persoon door Lindorff

Geplaatst: 25 feb 2013 14:46
door Sabje_a
Dus in principe kan dus iedereen iets bestellen met iemand andes zijn/haar naam? Dat is toch te gek voor woorden. Mijn ouders bestellen ook wel eens het een en ander bij Klingel en andere websites zaols Babista, maar heb nog nooit meegemaakt dat ze onvriendelijk waren.

Maar goed, hoe is het afgelopen?