Pagina 1 van 1

Holterhof via vakantieveilingen.nl

Geplaatst: 14 jan 2013 11:52
door s_Utrecht
In januari 2012 kocht ik via vakantieveilingen.nl een aanbieding voor 1 overnachting voor 2 personen met gebruik van saunafacaliteiten bij De Holterhof. Ik betaalde 60 euro excl ontbijt.

Het afgelopen jaar heb ik 3x geprobeerd de bon in te wisselen via mail of telefoon bij de Holterhof zelf, ze zijn slecht telefonisch bereikbaar op mail kreeg ik soms geen of vele dagen later reactie. In het weekend boeken is onmogelijk of je moet extra bij betalen.

In december deed ik een 4de poging voor een dag door de week, dat lukte eindelijk. De dag voor vertrek ging ik opzoek naar het adres en kwam ik ineens heel veel negatieve recensies tegen op het internet, tijdens het boeken van de aanbieding was dit niet het geval. Ik las een recensie van mensen die net een paar dagen ervoor waren geweest, waarin iemand vertelde dat het merendeel van de sauna's niet functioneerde.

Aangezien de rit Utrecht- Enschede behoorlijk is, kozen we eieren voor ons geld en niet te gaan. Het leek ons verstandiger om het geld voor de benzine te besteden aan een sauna dichtbij en gingen een dagje naar een sauna in de buurt. (Spa Sereen, echt een top sauna)

Uit principe mailde ik toch mijn klacht naar vakantieveilingen.nl, de aanbieding wordt nog steeds aangeboden en vakantieveilingen.nl zou hun naam hier niet aan moeten willen verbinden in mijn ogen.

Op het internet is een een reactie te lezen van een oud medewerkers van de Holterhof,
http://www.mediorweb.nl/sauna_wellness/ ... _holterhof


Van vakantieveilingen ontving ik de volgende reactie:

Jammer om te horen dat u gekozen heeft om geen gebruik te maken van het arrangement dat u zelf heeft gewonnen.
Wij zijn op de hoogte van de slechte bereikbaarheid van de Holterhof, helaas is het lastig om hier verbetering in te brengen. Wel willen wij u laten weten dat wij daar hard mee bezig zijn.

Daarnaast zijn er veel verschillende recensies te vinden op het internet, zowel goede als slechte. Daarbij wil ik u graag meegeven dat het vaak eerder slechte dan goede recensies zijn die u op internet vind. Als het goed was, is dat meestal geen reden om een recensie te plaatsen.

Natuurlijk koopt u bij ons een waardebon tegen een scherpe prijs. Maar wij houden natuurlijk wel bij wat voor reacties er op een aanbieding binnen komen. Toch levert de Holterhof (vaak) wel wat zij beloven, en kunt u voor het meebieden al zorgen dat u goed op de hoogte bent van waar u op bied.

Wij begrijpen dat de recensies voor u een reden zijn geweest om niet te gaan. Daarentegen had u deze ook voor het mee bieden kunnen lezen, en kunnen wij in dit geval niets voor u doen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.




Met vriendelijke groet,

Desiree
Medewerker Klantenservice Vakantieveilingen.nl


Ik heb niet meer gereageerd op deze mail omdat ik stom verbaasd was door deze reactie. Ik ben me ervan bewust dat ik een voordelige aanbieding koop bij vakantieveilingen.nl, maar denkt ze nou echt dat ik van te voren niet gecheckt heb wat de recensies waren voordat ik deze aanbieding kocht? Destijds stond het internet nog niet vol met al deze negatieve reacties.

Eigenlijk had ik geen zin meer om er energie in te stoppen, maar mogelijk hebben jullie nog ideeën wat ik kan doen?

Re: Holterhof via vakantieveilingen.nl

Geplaatst: 14 jan 2013 12:08
door berndv
G-Girl schreef:Ja. Je verlies nemen. Jij hebt er zelf voor gekozen om niet te gaan, dus je hebt gen enkel recht van spreken. Je kan niet oordelen op basis van recensies van anderen. Desiree heeft volkomen gelijk.
Ben het helemaal hier mee eens. TS had recht van klagen gehad als ze was gegaan en het was slecht geweest.

Er waren geen negatieve recensies te vinde toen ze de bon kocht bij vakantieveilingen? Dan hadden ze de door haar genoemde site zeker offline staan, speciaal voor TS, want de reactie van het personeelslid is van maart 2012, en de overige reacties dateren tot een paar jaar geleden, dus die staan er al wel een tijdje. Opvallend is wel dat er sinds november 2011 al geen negatieve reactie meer is geplaatst. En ik heb het idee dat de ex medewerker een beetje gefrustreerd is dat ze geen contractverlenging heeft gekregen. Recensies zijn leuk, als je ze op de juiste manier gebruikt.

Maar nogmaals, iets doen? Geld terug ofzo? Lijkt me niet als je uberhaupt niet geweest bent.

Re: Holterhof via vakantieveilingen.nl

Geplaatst: 14 jan 2013 12:16
door geengast
Ik heb meerdere zaken gesproken die meededen of meedoen aan veilingen, kortingssites, groupon etc. etc. Een veel (om niet te zeggen zeer veel) voorkomende reactie van de zaken was dat de acties over het algemeen klanten opleverde, die niet tot hun doelgroep behoorden. Meestal deden ze dan ook niet meer mee met een volgende actie.

Dus al die acties zorgen er enkel voor dat er iets geboekt wordt wat voor een heel andere doelgroep bedoeld is. Geen wonder dat er dan veel slechte recensies komen.

Re: Holterhof via vakantieveilingen.nl

Geplaatst: 22 feb 2013 16:10
door Juridische-kennis
Een aantal dagen geleden ben ik begonnen met een topic puur over misstanden bij Vakantieveilingen.nl. Zie dus ook: viewtopic.php?f=91&t=129857 misschien wil je daar ook je verhaal neerzetten. Mijn doel is om alle klachten en misstanden te bundelen en deze te overhandigen aan de organisatie Thuiswinkel Waarborg.

Re: Holterhof via vakantieveilingen.nl

Geplaatst: 10 apr 2013 16:42
door meubeltjes1
Recent hebben wij voor een hoogtepunt in ons huwelijk als cadeautje een bon gekregen voor een 2-daags arrangement voor de Holterhof. Erg leuk en de reservering gemaakt voor begin april. Echter, na de site van Zoover gelezen te hebben rezen bij ons de vragen. Van de vele beoordelingen is 80% negatief tot zeer negatief. Nou moet je niet afgaan op wat een ander zegt, maar toch kregen wij een raar onderbuikgevoel. Bijv. je moet p.p. 50 euro borg voor het hotel betalen (voor het geval je iets kapot maakt of iets beschadigd), de prijzen voor eten en drinken zijn ook erg hoog. Toch maar even gebeld voor duidelijkheid over e.e.a.. Ik legde mijn vragen voor aan de man aan de andere kant van de telefoon. Wat ik toen de horen kreeg was asociaal, respectloos en zeer onbeschoft. Zijn stem klonk steeds luider en gejaagder en het leek wel schreeuwen, ik kon er niet tussen komen. Gevraagd naar eventuele regels die wij in acht moesten nemen als we in de middag naar bijv. het centrum van Enschede wilden. Waar ik het lef vandaan haalde om dat te vragen want tussen 9 en 23 u. mag je niet van het terrein af, badjas verplicht en kleding verboden, anders moet je maar op je hotelkamer gaan zitten. V.a. 23 u. is er een nachtportier en mag je naar buiten om het nachtleven van Enschede te beleven. Nog wat gevraagd en toen zei de man dat ik me niet zo moest aanstellen en we maar een ander hotel moesten nemen en dat we niet meer welkom waren. Door zijn schandelijk gedrag heb ik hem gezegd dat wij het arrangement daarom wilden annuleren en zijn antwoord was dat er voor ons wel 10 anderen in de plaats zouden komen. Wij zijn zeer ontdaan door de reactie van deze man en wij beraden ons over te nemen vervolg stappen.