Holterhof via vakantieveilingen.nl
Geplaatst: 14 jan 2013 11:52
In januari 2012 kocht ik via vakantieveilingen.nl een aanbieding voor 1 overnachting voor 2 personen met gebruik van saunafacaliteiten bij De Holterhof. Ik betaalde 60 euro excl ontbijt.
Het afgelopen jaar heb ik 3x geprobeerd de bon in te wisselen via mail of telefoon bij de Holterhof zelf, ze zijn slecht telefonisch bereikbaar op mail kreeg ik soms geen of vele dagen later reactie. In het weekend boeken is onmogelijk of je moet extra bij betalen.
In december deed ik een 4de poging voor een dag door de week, dat lukte eindelijk. De dag voor vertrek ging ik opzoek naar het adres en kwam ik ineens heel veel negatieve recensies tegen op het internet, tijdens het boeken van de aanbieding was dit niet het geval. Ik las een recensie van mensen die net een paar dagen ervoor waren geweest, waarin iemand vertelde dat het merendeel van de sauna's niet functioneerde.
Aangezien de rit Utrecht- Enschede behoorlijk is, kozen we eieren voor ons geld en niet te gaan. Het leek ons verstandiger om het geld voor de benzine te besteden aan een sauna dichtbij en gingen een dagje naar een sauna in de buurt. (Spa Sereen, echt een top sauna)
Uit principe mailde ik toch mijn klacht naar vakantieveilingen.nl, de aanbieding wordt nog steeds aangeboden en vakantieveilingen.nl zou hun naam hier niet aan moeten willen verbinden in mijn ogen.
Op het internet is een een reactie te lezen van een oud medewerkers van de Holterhof,
http://www.mediorweb.nl/sauna_wellness/ ... _holterhof
Van vakantieveilingen ontving ik de volgende reactie:
Jammer om te horen dat u gekozen heeft om geen gebruik te maken van het arrangement dat u zelf heeft gewonnen.
Wij zijn op de hoogte van de slechte bereikbaarheid van de Holterhof, helaas is het lastig om hier verbetering in te brengen. Wel willen wij u laten weten dat wij daar hard mee bezig zijn.
Daarnaast zijn er veel verschillende recensies te vinden op het internet, zowel goede als slechte. Daarbij wil ik u graag meegeven dat het vaak eerder slechte dan goede recensies zijn die u op internet vind. Als het goed was, is dat meestal geen reden om een recensie te plaatsen.
Natuurlijk koopt u bij ons een waardebon tegen een scherpe prijs. Maar wij houden natuurlijk wel bij wat voor reacties er op een aanbieding binnen komen. Toch levert de Holterhof (vaak) wel wat zij beloven, en kunt u voor het meebieden al zorgen dat u goed op de hoogte bent van waar u op bied.
Wij begrijpen dat de recensies voor u een reden zijn geweest om niet te gaan. Daarentegen had u deze ook voor het mee bieden kunnen lezen, en kunnen wij in dit geval niets voor u doen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Desiree
Medewerker Klantenservice Vakantieveilingen.nl
Ik heb niet meer gereageerd op deze mail omdat ik stom verbaasd was door deze reactie. Ik ben me ervan bewust dat ik een voordelige aanbieding koop bij vakantieveilingen.nl, maar denkt ze nou echt dat ik van te voren niet gecheckt heb wat de recensies waren voordat ik deze aanbieding kocht? Destijds stond het internet nog niet vol met al deze negatieve reacties.
Eigenlijk had ik geen zin meer om er energie in te stoppen, maar mogelijk hebben jullie nog ideeën wat ik kan doen?
Het afgelopen jaar heb ik 3x geprobeerd de bon in te wisselen via mail of telefoon bij de Holterhof zelf, ze zijn slecht telefonisch bereikbaar op mail kreeg ik soms geen of vele dagen later reactie. In het weekend boeken is onmogelijk of je moet extra bij betalen.
In december deed ik een 4de poging voor een dag door de week, dat lukte eindelijk. De dag voor vertrek ging ik opzoek naar het adres en kwam ik ineens heel veel negatieve recensies tegen op het internet, tijdens het boeken van de aanbieding was dit niet het geval. Ik las een recensie van mensen die net een paar dagen ervoor waren geweest, waarin iemand vertelde dat het merendeel van de sauna's niet functioneerde.
Aangezien de rit Utrecht- Enschede behoorlijk is, kozen we eieren voor ons geld en niet te gaan. Het leek ons verstandiger om het geld voor de benzine te besteden aan een sauna dichtbij en gingen een dagje naar een sauna in de buurt. (Spa Sereen, echt een top sauna)
Uit principe mailde ik toch mijn klacht naar vakantieveilingen.nl, de aanbieding wordt nog steeds aangeboden en vakantieveilingen.nl zou hun naam hier niet aan moeten willen verbinden in mijn ogen.
Op het internet is een een reactie te lezen van een oud medewerkers van de Holterhof,
http://www.mediorweb.nl/sauna_wellness/ ... _holterhof
Van vakantieveilingen ontving ik de volgende reactie:
Jammer om te horen dat u gekozen heeft om geen gebruik te maken van het arrangement dat u zelf heeft gewonnen.
Wij zijn op de hoogte van de slechte bereikbaarheid van de Holterhof, helaas is het lastig om hier verbetering in te brengen. Wel willen wij u laten weten dat wij daar hard mee bezig zijn.
Daarnaast zijn er veel verschillende recensies te vinden op het internet, zowel goede als slechte. Daarbij wil ik u graag meegeven dat het vaak eerder slechte dan goede recensies zijn die u op internet vind. Als het goed was, is dat meestal geen reden om een recensie te plaatsen.
Natuurlijk koopt u bij ons een waardebon tegen een scherpe prijs. Maar wij houden natuurlijk wel bij wat voor reacties er op een aanbieding binnen komen. Toch levert de Holterhof (vaak) wel wat zij beloven, en kunt u voor het meebieden al zorgen dat u goed op de hoogte bent van waar u op bied.
Wij begrijpen dat de recensies voor u een reden zijn geweest om niet te gaan. Daarentegen had u deze ook voor het mee bieden kunnen lezen, en kunnen wij in dit geval niets voor u doen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Desiree
Medewerker Klantenservice Vakantieveilingen.nl
Ik heb niet meer gereageerd op deze mail omdat ik stom verbaasd was door deze reactie. Ik ben me ervan bewust dat ik een voordelige aanbieding koop bij vakantieveilingen.nl, maar denkt ze nou echt dat ik van te voren niet gecheckt heb wat de recensies waren voordat ik deze aanbieding kocht? Destijds stond het internet nog niet vol met al deze negatieve reacties.
Eigenlijk had ik geen zin meer om er energie in te stoppen, maar mogelijk hebben jullie nog ideeën wat ik kan doen?