LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 en facturen
Tele2 en facturen
Zoals elke trouwe burger heeft mijn vrouw haar telefoonrekening van Tele2 betaald, echter ging er binnen Tele2 iets mis. Volgens afdeling 1 was het netjes voldaan maar volgens afdeling 2 niet, we ontvingen een brief dat ze zou worden afgesloten. Om dat te voorkomen veel moeten bellen met de klantenservice. Afsluiting voorkomen, dit in het kort de voor gesschiedenis.
Deze maand ontvingen wij de nota, met daarop 76,83 onder het kopje "klantenservice". Vervolgens een mail naar de klantenservice met de vraag wat de kosten klantenservice precies inhoud. Een reply "mailen is niet mogelijk, u dient te bellen met de klantenservice." Dus maar bellen met Tele2 afdeling facturen, hier de gevraagd wat kosten "klantenservice" precies inhoud? Tot mijn grote verbazing wist de medewerker van de klantenservice op de afdeling facturen hier geen antwoordt op te geven? Hij ging het navragen, toen ik vroeg of ik terug gebelt kon worden gezien de kosten hoorde ik dat dat niet kon. Maar meneer u stuurt een factuur waar u geen uitleg bij kan geven dan is het toch normaal dat u dat navraagt en mij met het antwoord terug belt, zei ik. Daar is het te druk voor, zei hij (ja dat snap ik nu wel, als niemand daar antwoorden kan geven). Uiteindelijk was er niemand op de betrefende afdeling die antwoord kon geven. Let wel, deze Tele2 afdeling is in het keuzemenu de afdeling "facturen". Mijn vraag zou worden doorgestuurd.
's Middags kreeg ik een mailtje van de klantenservice van Ineke Brinkman, of ik wilde bellen met de klantenservice omdat er onduidelijkheden waren. Waarom deze Ineke Brinkman mij niet gewoon belde is mij één groot raadsel. Maar goed ik belde dus weer naar de klantenservice. Mag ik Ineke Brinkman van u? was mijn logische vraag. Ineke Brinkman ken ik niet hoorde ik aan de andere kant van de lijn, zij vroeg mij middels de mail te bellen antwoorde ik. Ja er werken hier zoveel mensen, die naam zegt mij niets hoorde ik. Ik zie dat uw vraag is doorgestuurd maar nog niet in behandeling, het mailtje zal waarschijnlijk fout gestuurd en niet voor u bedoeld zijn.
Ik denk niet dat ik kan verwoorden hoe ik me op dat moment voelde, maar ik kon niets meer zeggen. Voor zover ik weet was ik voor het eerst van mijn leven sprakeloos, en nog.
Na er over nagedacht te hebben kan ik eigenlijk alleen maar bedenken dat ik in een verborgen camera grap zit. Hoe lang duurt het voor hij zijn geduld verliest ofzo.
Ben ik de enige met dergelijke problemen met Tele2?
Deze maand ontvingen wij de nota, met daarop 76,83 onder het kopje "klantenservice". Vervolgens een mail naar de klantenservice met de vraag wat de kosten klantenservice precies inhoud. Een reply "mailen is niet mogelijk, u dient te bellen met de klantenservice." Dus maar bellen met Tele2 afdeling facturen, hier de gevraagd wat kosten "klantenservice" precies inhoud? Tot mijn grote verbazing wist de medewerker van de klantenservice op de afdeling facturen hier geen antwoordt op te geven? Hij ging het navragen, toen ik vroeg of ik terug gebelt kon worden gezien de kosten hoorde ik dat dat niet kon. Maar meneer u stuurt een factuur waar u geen uitleg bij kan geven dan is het toch normaal dat u dat navraagt en mij met het antwoord terug belt, zei ik. Daar is het te druk voor, zei hij (ja dat snap ik nu wel, als niemand daar antwoorden kan geven). Uiteindelijk was er niemand op de betrefende afdeling die antwoord kon geven. Let wel, deze Tele2 afdeling is in het keuzemenu de afdeling "facturen". Mijn vraag zou worden doorgestuurd.
's Middags kreeg ik een mailtje van de klantenservice van Ineke Brinkman, of ik wilde bellen met de klantenservice omdat er onduidelijkheden waren. Waarom deze Ineke Brinkman mij niet gewoon belde is mij één groot raadsel. Maar goed ik belde dus weer naar de klantenservice. Mag ik Ineke Brinkman van u? was mijn logische vraag. Ineke Brinkman ken ik niet hoorde ik aan de andere kant van de lijn, zij vroeg mij middels de mail te bellen antwoorde ik. Ja er werken hier zoveel mensen, die naam zegt mij niets hoorde ik. Ik zie dat uw vraag is doorgestuurd maar nog niet in behandeling, het mailtje zal waarschijnlijk fout gestuurd en niet voor u bedoeld zijn.
Ik denk niet dat ik kan verwoorden hoe ik me op dat moment voelde, maar ik kon niets meer zeggen. Voor zover ik weet was ik voor het eerst van mijn leven sprakeloos, en nog.
Na er over nagedacht te hebben kan ik eigenlijk alleen maar bedenken dat ik in een verborgen camera grap zit. Hoe lang duurt het voor hij zijn geduld verliest ofzo.
Ben ik de enige met dergelijke problemen met Tele2?
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2 en facturen
Beste rutgerb60,
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan over de factuur, ik begrijp dat dit erg lastig kan zijn. Ook vind ik het spijtig om te lezen dat het contact niet naar wens verloopt. Maak je gebruik van vaste telefonie of van mobiele telefonie? Als ik het goed begrijp is je melding doorgestuurd naar een andere afdeling en krijg je daar nog bericht over. Mocht dit zo zijn dan wil ik je adviseren om dit af te wachten. Wil je me op de hoogte houden?
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan over de factuur, ik begrijp dat dit erg lastig kan zijn. Ook vind ik het spijtig om te lezen dat het contact niet naar wens verloopt. Maak je gebruik van vaste telefonie of van mobiele telefonie? Als ik het goed begrijp is je melding doorgestuurd naar een andere afdeling en krijg je daar nog bericht over. Mocht dit zo zijn dan wil ik je adviseren om dit af te wachten. Wil je me op de hoogte houden?
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele2 en facturen
Inmiddels een week geleden de Tele2 klantenservice gesproken. U wordt binnen 5 werkdagen gebeld of gemailt met een antwoord op het probleem, zo werd mij verzekerd. Zoals verwacht binnen de (door Tele2) gestelde termijn niets gehoord.
Wel reageert Danielle van Tele2 op alle klachten die geplaatst worden op forums (dit zijn er behoorlijk veel.) Maar met oplossingen komt zij niet.
De enige vraag die ik nog steeds heb is "wat betekend de vermelding klantenservice op Tele2's factuur?" Als die vermelding inhoudt: contact met Tele2, vervolgens door ons aantoonbaar verklaarbaar is omdat Tele2 een fout heeft gemaakt. Hoe krijgen wij ons geld 78,63 (uit mijn hoofd) terug dat wij verbeld hebben aan Tele2?
Zo simpel maar binnen de Tele2 klantenservice (afdeling facturen) weet niemand wat 'het kopje Klantenservice' betekend.
Ze moeten zich doodt schamen
Wel reageert Danielle van Tele2 op alle klachten die geplaatst worden op forums (dit zijn er behoorlijk veel.) Maar met oplossingen komt zij niet.
De enige vraag die ik nog steeds heb is "wat betekend de vermelding klantenservice op Tele2's factuur?" Als die vermelding inhoudt: contact met Tele2, vervolgens door ons aantoonbaar verklaarbaar is omdat Tele2 een fout heeft gemaakt. Hoe krijgen wij ons geld 78,63 (uit mijn hoofd) terug dat wij verbeld hebben aan Tele2?
Zo simpel maar binnen de Tele2 klantenservice (afdeling facturen) weet niemand wat 'het kopje Klantenservice' betekend.
Ze moeten zich doodt schamen
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2 en facturen
Beste rutgerb60,
Ik vind het spijtig dat je nog geen passende oplossing hebt gekregen van ons. Ik zou graag willen uitzoeken of ik iets voor je kan betekenen! Zou je mij in een e-mail aan [email protected] o.v.v. rutgerb60 je postcode/huisnummer, klantnummer en contactgegevens kunnen sturen? Ik hoop snel van je te horen!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik vind het spijtig dat je nog geen passende oplossing hebt gekregen van ons. Ik zou graag willen uitzoeken of ik iets voor je kan betekenen! Zou je mij in een e-mail aan [email protected] o.v.v. rutgerb60 je postcode/huisnummer, klantnummer en contactgegevens kunnen sturen? Ik hoop snel van je te horen!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele2 en facturen
Beste Danielle,
In je mail box vind je de gevraagde gegevens, ik hoop dan ook dat jij wel in staat bent om deze vervelende kwestie op te lossen. En jij (in tegenstelling tot je collega's van de klantenservice) wel de klanten serieus neemt.
Danielle binnen de meeste bedrijven weet men (zeker de afdeling facturatie) wat er op een factuur vermeld kan staan. Jouw collega's hebben hier geen idee van en zijn al 13 dagen aan het zoeken wat 78,63 onder het kopje klantenservice betekend.
Ik hoop van harte dat u mij uiterlijk vrijdag hierover kan berichten.
In je mail box vind je de gevraagde gegevens, ik hoop dan ook dat jij wel in staat bent om deze vervelende kwestie op te lossen. En jij (in tegenstelling tot je collega's van de klantenservice) wel de klanten serieus neemt.
Danielle binnen de meeste bedrijven weet men (zeker de afdeling facturatie) wat er op een factuur vermeld kan staan. Jouw collega's hebben hier geen idee van en zijn al 13 dagen aan het zoeken wat 78,63 onder het kopje klantenservice betekend.
Ik hoop van harte dat u mij uiterlijk vrijdag hierover kan berichten.
Re: Tele2 en facturen
Beste Daniëlle,
Op allerlei klachten over Tele2 reageer je heel vriendelijk op dit forum, en bied je aan om te helpen. Ik heb je al eens een mail gestuurd, maar daar heb je niet op gereageerd. Zou je behalve de schone schijn ophouden op dit forum eens daadwerkelijk wat kunnen doen?
Op 15 november 2012 ben ik slachtoffer van slamming geworden door Tele2. Zelfs op mijn aangetekende brief is niet gereageerd. Ongelofelijk schofterig.
Op allerlei klachten over Tele2 reageer je heel vriendelijk op dit forum, en bied je aan om te helpen. Ik heb je al eens een mail gestuurd, maar daar heb je niet op gereageerd. Zou je behalve de schone schijn ophouden op dit forum eens daadwerkelijk wat kunnen doen?
Op 15 november 2012 ben ik slachtoffer van slamming geworden door Tele2. Zelfs op mijn aangetekende brief is niet gereageerd. Ongelofelijk schofterig.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Tele2 en facturen
Bedankt voor de tip Bob. Mijn aangetekende brief is inmiddels al meer dan 2 maanden oud, en Tele2 weigert te reageren (ze hebben 20 november gebeld dat ze de brief ontvangen hadden en dat ze later die week terug zouden bellen - nooit meer iets van ze gehoord) dus het lijkt erop dat ik deze geschillencommissie in kan schakelen.
Laatst gewijzigd door SJZ op 23 jan 2013 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Tele2 en facturen
Je kan gewoon een geschil aanspannen. Geheel per internet. Geloof me: minder werk dan proberen er alsnog met Tele2 uit te komen. Je kan aanvullend een schadevergoeding vorderen. Hou je er nog wat aan over ook.
Re: Tele2 en facturen
Ik ben het met Bob eens. Dit is in zo'n gevorderd stadium dat praten met de Tele2 een gepasseerd station is.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2 en facturen
Beste rutgerb60,
Ik heb je e-mail ontvangen, bedankt. Ik heb je gegevens genoteerd en zodra ik meer weet bericht ik je hierover. Mocht je in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.
@SJZ, we zijn online om klanten te helpen. Wanneer je een klacht of probleem hebt kan je het beste je eigen topic openen. Dit om het overzichtelijk te houden en geen gesprekken door elkaar te laten lopen. Zo kan ook iedereen meelezen voor het geval ze een zelfde soort vraag hebben. Je kan ook een topic openen op ons forum: https://forum.tele2.nl/forum.php Mochten we je privé gegevens nodig zijn dan zullen we hier om vragen. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb je e-mail ontvangen, bedankt. Ik heb je gegevens genoteerd en zodra ik meer weet bericht ik je hierover. Mocht je in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.
@SJZ, we zijn online om klanten te helpen. Wanneer je een klacht of probleem hebt kan je het beste je eigen topic openen. Dit om het overzichtelijk te houden en geen gesprekken door elkaar te laten lopen. Zo kan ook iedereen meelezen voor het geval ze een zelfde soort vraag hebben. Je kan ook een topic openen op ons forum: https://forum.tele2.nl/forum.php Mochten we je privé gegevens nodig zijn dan zullen we hier om vragen. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele2 en facturen
Beste Danielle,
Maar ik heb je op 17-1 en op 22-1 een mail gestuurd, op het e-mailadres dat je zelf op dit forum gepubliceerd hebt. Kun je dan zo beleefd zijn daarop te reageren?
Maar ik heb je op 17-1 en op 22-1 een mail gestuurd, op het e-mailadres dat je zelf op dit forum gepubliceerd hebt. Kun je dan zo beleefd zijn daarop te reageren?
Re: Tele2 en facturen
Jawel na lang bellen, mailen reageren op forums en geirriteerd zijn over het feit dat er niet gereageert wordt op gemaakte beloftes werd ik vandaag gebeld.
Al vreemd want in mijn eerste contact met de Tele2 'klanten'service werd mij na 35 wachten en mijn verzoek mij even te bellen, geantwoord met "dat kunnen we niet". Maar goed eindelijk sprak ik iemand, Hans Westerhof heet hij. Deze jongeman kwam met allerlei verhalen over voorgaande facturen en verrekeningen daarvan, wij betalen elke maand netjes de factuur dus ik begrijp het allemaal niet zo goed, vertelde ik hem. Dit is de uitleg en daar moet u het mee doen, ja maar ik snap niet waar en hoe dit onstaan is en aangezien er in december ook al zaken zijn misgegaan bij de facturatie is het mij niet duidelijk.
Meneer Hans Westerhof kunt u mij een copy van de betreffende facturen sturen zodat wij eea kunnen controleren, want volgens ons klopt het niet. "Nee" zei hans, ik kan niet mailen op deze computer, gebruik die van je buurman even advisseerde ik hem. Kan ook niet, aldus!
Hans zou je ze dan willen uitprinten en op kunnen sturen? Nee, dat doet Tele2 niet. Doen jullie niet???
Ben niet gauw met stomheid geslagen, maar Hans Westerhof van de klantenservice van Tele2 is het gelukt.
Meneer Westerhof ik ben een betalende klant van u organisatie, dan kunt u mij toch een copy factuur sturen? Wederom NEE! U moet maar inloggen op de site daar kunt u facturen terug kijken. Heeft u mijn eerste contact gelezen Hans Westerhof, daarin staat dat inloggen structueel niet lukt? Nee had hij niet gelezen, maar inloggen is de enige manier. Verder kon/ wilde hij niets doen. Einde Gesprek.
Jeetje dacht ik, als ik tijdens mijn werk zo tegen klanten of collega's praat dan kan ik per direct een andere baan gaan zoeken.
Het wordt nog leuker!!!!
Ongeveer tergelijker tijd werd mijn vrouw ook door Tele2 gebeld (ja geloof het of niet). Zij werd uiterst vriendelijk te woord gestaan. Mevrouw het spijt ons ontzettend allemaal, ook het lange wachten. Er gaat eea mis bij de laatste facturen van u. Ik ga er per direct mee aan de gang en uiterlijk a.s. dinsdag krijgt u antwoord van mij en gaan we het oplossen.
Als iemand dit mij kan uitleggen????
De enige conclussie die ik kan trekken: de afdeling facturatie is een zooitje bij Tele2.
Ik hou jullie op de hoogte!
En Hans Westerhof ga een andere baan zoeken, of een cursus "hoe met klanten om te gaan" volgen.
Al vreemd want in mijn eerste contact met de Tele2 'klanten'service werd mij na 35 wachten en mijn verzoek mij even te bellen, geantwoord met "dat kunnen we niet". Maar goed eindelijk sprak ik iemand, Hans Westerhof heet hij. Deze jongeman kwam met allerlei verhalen over voorgaande facturen en verrekeningen daarvan, wij betalen elke maand netjes de factuur dus ik begrijp het allemaal niet zo goed, vertelde ik hem. Dit is de uitleg en daar moet u het mee doen, ja maar ik snap niet waar en hoe dit onstaan is en aangezien er in december ook al zaken zijn misgegaan bij de facturatie is het mij niet duidelijk.
Meneer Hans Westerhof kunt u mij een copy van de betreffende facturen sturen zodat wij eea kunnen controleren, want volgens ons klopt het niet. "Nee" zei hans, ik kan niet mailen op deze computer, gebruik die van je buurman even advisseerde ik hem. Kan ook niet, aldus!
Hans zou je ze dan willen uitprinten en op kunnen sturen? Nee, dat doet Tele2 niet. Doen jullie niet???
Ben niet gauw met stomheid geslagen, maar Hans Westerhof van de klantenservice van Tele2 is het gelukt.
Meneer Westerhof ik ben een betalende klant van u organisatie, dan kunt u mij toch een copy factuur sturen? Wederom NEE! U moet maar inloggen op de site daar kunt u facturen terug kijken. Heeft u mijn eerste contact gelezen Hans Westerhof, daarin staat dat inloggen structueel niet lukt? Nee had hij niet gelezen, maar inloggen is de enige manier. Verder kon/ wilde hij niets doen. Einde Gesprek.
Jeetje dacht ik, als ik tijdens mijn werk zo tegen klanten of collega's praat dan kan ik per direct een andere baan gaan zoeken.
Het wordt nog leuker!!!!
Ongeveer tergelijker tijd werd mijn vrouw ook door Tele2 gebeld (ja geloof het of niet). Zij werd uiterst vriendelijk te woord gestaan. Mevrouw het spijt ons ontzettend allemaal, ook het lange wachten. Er gaat eea mis bij de laatste facturen van u. Ik ga er per direct mee aan de gang en uiterlijk a.s. dinsdag krijgt u antwoord van mij en gaan we het oplossen.
Als iemand dit mij kan uitleggen????
De enige conclussie die ik kan trekken: de afdeling facturatie is een zooitje bij Tele2.
Ik hou jullie op de hoogte!
En Hans Westerhof ga een andere baan zoeken, of een cursus "hoe met klanten om te gaan" volgen.
Re: Tele2 en facturen
Via internetvergelijken.nl een abonnement afgesloten bij Tele2. 6 Maanden € 15 en daarna zouden de kosten € 42,50 per maand zijn.
1. Aansluiting te vroeg aangesloten, terwijl wij er nog niet woonden. Zou zijn per 2/1, maar is 17 december aangesloten.
2. De 1e factuur was veel te hoog. Direct hier achteraan gegaan. Op de 2e factuur zou het verrekend worden.
3. Zeer slechte verbinding; tv stond regelmatig stil, telefoon viel midden in het gesprek uit.
4. De verbinding was niet voldoende. Dit werd geconstateerd na mijn 3e telefoontje door een medewerker van Tele 2. Hierop heeft zij een KPN monteur aangestuurd die had gezegd dat wij eigenlijk geen verbinding van Tele2 konden krijgen en dat wij altijd problemen zullen ondervinden, omdat wij net te ver van de telefooncentrale woonden voor een goede verbinding.
5. 8 Dagen helemaal geen bereik geen gehad, bleek dat er niet genoeg kabels weer aan elkaar gelast waren na onderhoudswerkzaamheden en er was geen opdracht gegeven om ons weer aan te sluiten. Gelukkig eindelijk 3 monteurs van KPN en infrabeheer die onder mijn huis de verbinding weer hersteld hebben.
6. 2e factuur ontvangen, blijkt dat er niets verrekend is, alleen € 5 telefoonkosten, omdat ik mobiel moest bellen (de afspraak was € 7 met de Tele2 medewerker). Van de storing is dus niets in mindering gebracht op de factuur, zoals dus wel was afgesproken.
7. Ge-chat met Jasper van Tele2 en bleek dat er een heel verkeerde aansluiting is aangesloten. Zij hebben een ander abonnement eraan verbonden dan de afspraak was. Volgens hen heb ik het via de site Bazoeka geregeld, maar ik had nooit van die site gehoord. Er is door Tele2 gebeld over mijn abonnement en alles is op bandje opgenomen welk abonnement en per wanneer ik het zou ontvangen. Jasper van Tele2 zegt dat dat niet kan en dat ik gebeld ben door een medewerker van Bazoeka. Daar is alles op bandje opgenomen.
8. Het oude nummer zou ik mee kunnen nemen, is echter niet gebeurd. Hoeft nu ook al niet meer, heb alle instanties al op de hoogte gebracht.
9. Zeer onkundig en brutaal personeel bij Tele2 die je aan de lijn krijgt. Ze kunnen niets, weten niets en mogen niets.
10. Nu zit ik met een veel te duur abonnement en ik ben verplicht om hier een jaar aan vast te zitten. Ook al ben ik zeer ontevreden, ik mag niet opzeggen. Tele2 kan geen bewijzen overleggen wat ik heb afgesloten en nu is het wachten op Bazoeka, kijken wat zij voor mij kunnen betekenen.
Als ik zeer ontevreden ben over Tele2, dan moet ik er toch vanaf kunnen? De facturen zijn zelfs te hoog en hier zou ik nooit mee akkoord zijn gegaan. Ik kan toch wel iets hier aan doen? Help, want ik ben echt radeloos en betaal veel te veel voor wat ik heb afgesloten.
1. Aansluiting te vroeg aangesloten, terwijl wij er nog niet woonden. Zou zijn per 2/1, maar is 17 december aangesloten.
2. De 1e factuur was veel te hoog. Direct hier achteraan gegaan. Op de 2e factuur zou het verrekend worden.
3. Zeer slechte verbinding; tv stond regelmatig stil, telefoon viel midden in het gesprek uit.
4. De verbinding was niet voldoende. Dit werd geconstateerd na mijn 3e telefoontje door een medewerker van Tele 2. Hierop heeft zij een KPN monteur aangestuurd die had gezegd dat wij eigenlijk geen verbinding van Tele2 konden krijgen en dat wij altijd problemen zullen ondervinden, omdat wij net te ver van de telefooncentrale woonden voor een goede verbinding.
5. 8 Dagen helemaal geen bereik geen gehad, bleek dat er niet genoeg kabels weer aan elkaar gelast waren na onderhoudswerkzaamheden en er was geen opdracht gegeven om ons weer aan te sluiten. Gelukkig eindelijk 3 monteurs van KPN en infrabeheer die onder mijn huis de verbinding weer hersteld hebben.
6. 2e factuur ontvangen, blijkt dat er niets verrekend is, alleen € 5 telefoonkosten, omdat ik mobiel moest bellen (de afspraak was € 7 met de Tele2 medewerker). Van de storing is dus niets in mindering gebracht op de factuur, zoals dus wel was afgesproken.
7. Ge-chat met Jasper van Tele2 en bleek dat er een heel verkeerde aansluiting is aangesloten. Zij hebben een ander abonnement eraan verbonden dan de afspraak was. Volgens hen heb ik het via de site Bazoeka geregeld, maar ik had nooit van die site gehoord. Er is door Tele2 gebeld over mijn abonnement en alles is op bandje opgenomen welk abonnement en per wanneer ik het zou ontvangen. Jasper van Tele2 zegt dat dat niet kan en dat ik gebeld ben door een medewerker van Bazoeka. Daar is alles op bandje opgenomen.
8. Het oude nummer zou ik mee kunnen nemen, is echter niet gebeurd. Hoeft nu ook al niet meer, heb alle instanties al op de hoogte gebracht.
9. Zeer onkundig en brutaal personeel bij Tele2 die je aan de lijn krijgt. Ze kunnen niets, weten niets en mogen niets.
10. Nu zit ik met een veel te duur abonnement en ik ben verplicht om hier een jaar aan vast te zitten. Ook al ben ik zeer ontevreden, ik mag niet opzeggen. Tele2 kan geen bewijzen overleggen wat ik heb afgesloten en nu is het wachten op Bazoeka, kijken wat zij voor mij kunnen betekenen.
Als ik zeer ontevreden ben over Tele2, dan moet ik er toch vanaf kunnen? De facturen zijn zelfs te hoog en hier zou ik nooit mee akkoord zijn gegaan. Ik kan toch wel iets hier aan doen? Help, want ik ben echt radeloos en betaal veel te veel voor wat ik heb afgesloten.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2 en facturen
Beste Mamasita,
Ik vind het vervelend om te lezen dat je ook problemen ervaart met je diensten. Ik wil je adviseren om een eigen topic te openen. Zo kunnen wij je zo goed mogelijk proberen te helpen. Zo lopen er geen gesprekken door elkaar en blijft het overzichtelijk voor iedereen. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik vind het vervelend om te lezen dat je ook problemen ervaart met je diensten. Ik wil je adviseren om een eigen topic te openen. Zo kunnen wij je zo goed mogelijk proberen te helpen. Zo lopen er geen gesprekken door elkaar en blijft het overzichtelijk voor iedereen. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele2 en facturen
Te vroeg gejuicht.
Mijn echtgenote is vorige week gebelt door een uiterst vriendelijke man (e.e.a. staat in voorgaande bericht)
Deze man gaf mijn vrouw toen echt het gevoel onze klacht te gaan behandelen, hij beloofde haar voor dinsdag 29 januari te bellen met al onze vragen.
Tele2 heeft natuurlijk een status hoog te houden, en in hun protocol staat waarschijnlijk vet en groot gedrukt: "beloof de klanten van alles, maar kom de beloftes niet na". Aan de hand daarvan zullen de medewerkers waarschijnlijk ook middels een bonus betaald worden.
Inmiddels zijn wij al ruim een maand bezig met het verkrijgen van één (volgens ons) simpele vraag: Wat betekend op de factuur het kopje en bijbehorende bedrag genaamd "klantenservice"? En waarvoor moeten wij dat betalen?
Bidden, smeken, huilen, lachen, vriendelijk zijn en boos worden, alles hebben wij gedaan en geprobeert. Niets van dit alles helpt. Alles echt alles onderneemt Tele2 om het de klant zo onmogelijk mogelijk te maken. Vragen die in elk ander bedrijf vanzelfsprekend zijn zijn bij dit bedrijf onmogelijk en wereld vreemd.
Hans Westerhof komt met verhaal A maar weigert elke vorm van medewerking om dat verhaal aantoonbaar en begrijpelijk te maken. Hij baseert zaken op voorgaande facturen, dus als ik vraag zijn conclussie te mailen of middels de post te versturen beweeerd hij dat dat onmogelijk is.
Tergelijke tijd belde een ander persoon met mijn vrouw met het tegenovergestelde. Ja het ging om voorgaande facturen maar hadden wij teveel betaald. Hij kwam er ook niet uit en zou ons voor dinsdag 29 januari bellen (gister dus)
Is er iemand die ons kan helpen antwoord te krijgen op onze vraag?
Ook weet ik nu zeker dat de opleiding zandbakcollege voldoende is om bij de Tele2 klantenservice te werken.
Dan kom je op elk online forum Danielle tegen die iedereen verteld te willen helpen. Zij is denk ik de enige die kei en kei hard werkt, dit omdat je overal klachten ziet en leest over de Tele2 klantenservice.
Tip voor Danielle: print al die problemen die mensen hebben eens uit en gooi die bij de directie op het bureau. Kunnen zij er voor zorgen dat de klanten"service" gaat doen wat ze moeten doen. Service bieden aan de elke maand betalende klant. Dezelfde klant die zorgt dat zij salaris krijgen.
Misschien is dat laatste puntje wel het probleem..........
Mijn echtgenote is vorige week gebelt door een uiterst vriendelijke man (e.e.a. staat in voorgaande bericht)
Deze man gaf mijn vrouw toen echt het gevoel onze klacht te gaan behandelen, hij beloofde haar voor dinsdag 29 januari te bellen met al onze vragen.
Tele2 heeft natuurlijk een status hoog te houden, en in hun protocol staat waarschijnlijk vet en groot gedrukt: "beloof de klanten van alles, maar kom de beloftes niet na". Aan de hand daarvan zullen de medewerkers waarschijnlijk ook middels een bonus betaald worden.
Inmiddels zijn wij al ruim een maand bezig met het verkrijgen van één (volgens ons) simpele vraag: Wat betekend op de factuur het kopje en bijbehorende bedrag genaamd "klantenservice"? En waarvoor moeten wij dat betalen?
Bidden, smeken, huilen, lachen, vriendelijk zijn en boos worden, alles hebben wij gedaan en geprobeert. Niets van dit alles helpt. Alles echt alles onderneemt Tele2 om het de klant zo onmogelijk mogelijk te maken. Vragen die in elk ander bedrijf vanzelfsprekend zijn zijn bij dit bedrijf onmogelijk en wereld vreemd.
Hans Westerhof komt met verhaal A maar weigert elke vorm van medewerking om dat verhaal aantoonbaar en begrijpelijk te maken. Hij baseert zaken op voorgaande facturen, dus als ik vraag zijn conclussie te mailen of middels de post te versturen beweeerd hij dat dat onmogelijk is.
Tergelijke tijd belde een ander persoon met mijn vrouw met het tegenovergestelde. Ja het ging om voorgaande facturen maar hadden wij teveel betaald. Hij kwam er ook niet uit en zou ons voor dinsdag 29 januari bellen (gister dus)
Is er iemand die ons kan helpen antwoord te krijgen op onze vraag?
Ook weet ik nu zeker dat de opleiding zandbakcollege voldoende is om bij de Tele2 klantenservice te werken.
Dan kom je op elk online forum Danielle tegen die iedereen verteld te willen helpen. Zij is denk ik de enige die kei en kei hard werkt, dit omdat je overal klachten ziet en leest over de Tele2 klantenservice.
Tip voor Danielle: print al die problemen die mensen hebben eens uit en gooi die bij de directie op het bureau. Kunnen zij er voor zorgen dat de klanten"service" gaat doen wat ze moeten doen. Service bieden aan de elke maand betalende klant. Dezelfde klant die zorgt dat zij salaris krijgen.
Misschien is dat laatste puntje wel het probleem..........
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Tele2 en facturen
Waarom blijven klagen op dit forum terwijl je gewoon een www.sgc.nl kan indienen? Is minder werk!
Re: Tele2 en facturen
Beste Bob,
Je hebt gelijk, met je punt.
Echter de reden waarom ik hier steeds terug kom is omdat ik belangstellende graag wil informeren over hetgeen er gebeurd. De lopende kwestie onder de aandacht brengen. Van u, maar ook van mensen die overwegen over te stappen naar Tele2. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Meer hoop ik nog dat Tele2 er iets mee doet.
Bob wellicht begrijp je mijn motivatie om elk contact met Tele2 hier te vermelden.
Je hebt gelijk, met je punt.
Echter de reden waarom ik hier steeds terug kom is omdat ik belangstellende graag wil informeren over hetgeen er gebeurd. De lopende kwestie onder de aandacht brengen. Van u, maar ook van mensen die overwegen over te stappen naar Tele2. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Meer hoop ik nog dat Tele2 er iets mee doet.
Bob wellicht begrijp je mijn motivatie om elk contact met Tele2 hier te vermelden.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Tele2 en facturen
Zeker, maar de ernstige problemen met Tele2 zijn al jaren bekend op dit forum. Inderdaad goed dat je je ervaringen openbaar maakt door er hier verslag van te doen. In elk geval hoop ik dat het snel voor je wordt opgelost.
Re: Tele2 en facturen
Tevens kost de geschillencomissie me ruim 50 euro.
Zo breed hebben we het hier ook weer niet.
Zo breed hebben we het hier ook weer niet.