Sky computer
Geplaatst: 02 jan 2004 19:53
In september een computer gekocht Dixons huismerk SKY.
Sky Power VideoBlaster, met DVD, DVD writer en cardreader
Binnen enkele dagen deed de cardreader het niet meer.
Monteur na 2 dagen in huis met meteen een nieuwe cardreader bij zich.
Die was al voorbereid om dat er meerdere cardreaders al stuk waren gegaan.
Na de cardreader vervangen te hebben deed deze het nog niet en de monteur wilde meteen een compleet systeem recovery doen. Dit heb ik niet toegestaan aangezien ik een paar dagen bezig ben geweest om alle eigen software erop te zetten. Na een paar dagen werd mijn PC opgehaald om bij hun gerepareerd te worden.
Kreeg de PC terug met een brief dat de pc niets mankeerde.
De cardreader deed het nog niet goed, af en toe wel, af en toe niet.
Vorige week (pc 3 maanden oud) ging de pc op zwart met flink veel gepiep. Helpdesk gebeld, Constant in gesprek, nadat ik eindelijk verbinding kreeg, krijg je steeds dezelfde stem te horen met dezelfde berichtgeving. Na 40 minuten eindelijk de helpdesk. Deze stelde vast dat mijn moederbord het waarschijnlijk begeven heeft. De afspraak is gezet op 12 januari 2004, na 14 dagen!!! De man van de helpdesk gaf als reden op dat door de vakantieperiode veel mensen met de pc werkten en daardoor er veel storingen waren!!!??? Dat geeft vertrouwen in dit merk!. Na een boze email van mijn kant is de reparatie 3 dagen eerder.
Hopelijk dat hij dan meteen gemaakt wordt .
Wordt vervolgd
Sky Power VideoBlaster, met DVD, DVD writer en cardreader
Binnen enkele dagen deed de cardreader het niet meer.
Monteur na 2 dagen in huis met meteen een nieuwe cardreader bij zich.
Die was al voorbereid om dat er meerdere cardreaders al stuk waren gegaan.
Na de cardreader vervangen te hebben deed deze het nog niet en de monteur wilde meteen een compleet systeem recovery doen. Dit heb ik niet toegestaan aangezien ik een paar dagen bezig ben geweest om alle eigen software erop te zetten. Na een paar dagen werd mijn PC opgehaald om bij hun gerepareerd te worden.
Kreeg de PC terug met een brief dat de pc niets mankeerde.
De cardreader deed het nog niet goed, af en toe wel, af en toe niet.
Vorige week (pc 3 maanden oud) ging de pc op zwart met flink veel gepiep. Helpdesk gebeld, Constant in gesprek, nadat ik eindelijk verbinding kreeg, krijg je steeds dezelfde stem te horen met dezelfde berichtgeving. Na 40 minuten eindelijk de helpdesk. Deze stelde vast dat mijn moederbord het waarschijnlijk begeven heeft. De afspraak is gezet op 12 januari 2004, na 14 dagen!!! De man van de helpdesk gaf als reden op dat door de vakantieperiode veel mensen met de pc werkten en daardoor er veel storingen waren!!!??? Dat geeft vertrouwen in dit merk!. Na een boze email van mijn kant is de reparatie 3 dagen eerder.
Hopelijk dat hij dan meteen gemaakt wordt .
Wordt vervolgd