Wehkamp
Geplaatst: 18 jan 2013 10:36
Hallo,
Maanden geleden een keer babyvoeding besteld via Wehkamp.
Jammergenoeg kwam niet de hele bestelling aan bij mij.
Ik gebeld naar selectvracht. Die vertelde mij dat het pakket was aangekomen maar manco aangegeven stond dus pakket moest terug naar Wehkamp.
Ik gebeld met Wehkamp en zodra dit bij hun binnen was kreeg ik een nieuw pakket.
Wel moest ik even bellen want er zou een nieuwe rekening bij kunnen zitten en die zouden ze dan niet in rekening brengen.
Dag later.. de deurbel gaat,,het zijn allemaal pakketjes van wehkamp.
Ik denk oke dat is snel mijn missende bestelling.
Wat blijkt.. Ze hebben hetgeen wat ik al had gehad dubbel geleverd.
En de missende babyvoeding niet geleverd.
Na contact te hebben gehad met Wehkamp dacht ik tot een mooie oplossing gekomen te zijn.
Wehkamp vind het naar dat er een fout is geweest dus bied korting aan voor de producten die ik dubbel gekregen heb. (babyvoeding mag je niet retouneren)
Hier ben ik mee accoord gegaan..
Babyvoeding heb je toch altijd nodig.
Het resterende geld voor de dubbele producten netjes overgemaakt.
Alleen nu blijkt dat het niet goed is verwerkt in het systeem waardoor ik nu elke keer een meil krijg met daarin beschreven dat ik nog geld open heb staan.
Als ik het niet binnen 5 dagen overmaak krijg ik extra kosten en wordt het overgedragen naar een incasso bureau.
Heb al vaak contact opgenomen met Wehkamp (20 ct per minuut) en die kunnen inderdaad zien in het systeem dat er een fout is gemaakt en dat ik dat niet hoef te betalen.
Elke keer denk ik dat het opgelost is.
Maar elke keer krijg ik weer een email dat ik kosten heb openstaan.
Wat moet ik nu doen? ik heb geen zin om incasso kosten te betalen omdat hun fout zitten.
Het missende pakket trouwens niet eens helemaal goed geleverd gekregen die had ik al betaald.
Maar ik durf daar niks meer aan te doen bang dat ik weer alles moet betalen.
Maanden geleden een keer babyvoeding besteld via Wehkamp.
Jammergenoeg kwam niet de hele bestelling aan bij mij.
Ik gebeld naar selectvracht. Die vertelde mij dat het pakket was aangekomen maar manco aangegeven stond dus pakket moest terug naar Wehkamp.
Ik gebeld met Wehkamp en zodra dit bij hun binnen was kreeg ik een nieuw pakket.
Wel moest ik even bellen want er zou een nieuwe rekening bij kunnen zitten en die zouden ze dan niet in rekening brengen.
Dag later.. de deurbel gaat,,het zijn allemaal pakketjes van wehkamp.
Ik denk oke dat is snel mijn missende bestelling.
Wat blijkt.. Ze hebben hetgeen wat ik al had gehad dubbel geleverd.
En de missende babyvoeding niet geleverd.
Na contact te hebben gehad met Wehkamp dacht ik tot een mooie oplossing gekomen te zijn.
Wehkamp vind het naar dat er een fout is geweest dus bied korting aan voor de producten die ik dubbel gekregen heb. (babyvoeding mag je niet retouneren)
Hier ben ik mee accoord gegaan..
Babyvoeding heb je toch altijd nodig.
Het resterende geld voor de dubbele producten netjes overgemaakt.
Alleen nu blijkt dat het niet goed is verwerkt in het systeem waardoor ik nu elke keer een meil krijg met daarin beschreven dat ik nog geld open heb staan.
Als ik het niet binnen 5 dagen overmaak krijg ik extra kosten en wordt het overgedragen naar een incasso bureau.
Heb al vaak contact opgenomen met Wehkamp (20 ct per minuut) en die kunnen inderdaad zien in het systeem dat er een fout is gemaakt en dat ik dat niet hoef te betalen.
Elke keer denk ik dat het opgelost is.
Maar elke keer krijg ik weer een email dat ik kosten heb openstaan.
Wat moet ik nu doen? ik heb geen zin om incasso kosten te betalen omdat hun fout zitten.
Het missende pakket trouwens niet eens helemaal goed geleverd gekregen die had ik al betaald.
Maar ik durf daar niks meer aan te doen bang dat ik weer alles moet betalen.