Pagina 1 van 1

Dagopdag.nl (Dag op dag)

Geplaatst: 19 jan 2013 12:19
door Grasduinen1
Op 7 december 2012 een keramische pannenset besteld bij dit bedrijf. Na geruime tijd maar eens gebeld en gevraagd waar de spullen blijven. Het bedrijf was 'blij' dat ik belde, want er was een pallet zoek. De spullen zouden zo snel mogelijk geleverd worden. Dit zou ook bevestigd worden in de email. Echter nooit een bevesting, nadere reactie of pannenset ontvangen. Nu - na weer enkele mails - op 17/01/2013 maar eens een reactie ontvangen met het verzoek om geduld te hebben. Het bedrijf geeft aan dat het bedrag "pending" is en dat het moet worden uitgezocht. Sorry, maar daar zakt mijn........

Je mag best een bestelling plaatsen bij dit bedrijf, maar als je er niet van houdt om voor een vrij eenvoudig product achter je spullen of je geld aan te moeten vangen en bovendien niets van ze te horen, dan raad ik je aan om een deurtje verder te gaan. Ik wordt er in ieder geval behoorlijk kriegel van. Ben trouwens niet de enige (zie http://www.klacht.nl).

22/01/2012: Laatste update. Het bedrijf reageert in het geheel niet op emails. Telefoon wordt niet opgenomen. Niet bestellen bij deze organisatie!!

Re: Dagopdag.nl (Dag op dag)

Geplaatst: 19 jan 2013 13:13
door tenormin
Tja, als u zelf eerst op die site had gekeken waren de pannen denkelijk niet besteld. Maar heeft u in meer dan een jaar dan verder alleen maar afgewacht? Maar als u 2 dagen geleden dan eindelijk een mailtje ontvangt (na 13 maanden) om nog meer geduld te hebben, nou, dat geduld zou ik niet kunnen opbrengen en mijn geld terug eisen. Belachelijk.

Re: Dagopdag.nl (Dag op dag)

Geplaatst: 19 jan 2013 14:21
door berndv
Heeft u de spullen van miniinthebox al wel binnen inmiddels?

Maar zonder gekheid, dit kan natuurlijk niet. Of het nu 7 december 2012 of 2011 is, dat laatste is hoop ik een typefout, anders was het nig schandaliger. Maar het kwijtraken van een pallet is het probleem van de winkel, welke ze nu bij u neerleggen. Maar het bedrijf geeft aan dat de betaling "pending" is, wat bedoelen ze daar mee?

U kunt ze schriftelijk in gebreke stellen, stel in die brief/mail dat u eist dat ze binnen nu en 2 weken leveren, doen ze dat niet ontbindt u de koop en wilt u binnen 2 weken uw geld terug ontvangen. Doen ze dat niet, zijn ze in verzuim, en kunt u rente rekenen vanaf het moment van verzuim.