Het lijkt alsof Ziggo ineens 3 klantnummers voor mij heeft aangemaakt, en sinds een aantal maanden ook meerdere malen hetzelfde factureert, wat doe je dan? Ik belde direct op a 10ct per minuut. Na een half uur lang factuurnummers oplezen, bankafschriften voorlezen, vertelde de Ziggo mevrouw dat haar systeem er niet bij kon, ze had inderdaad meerdere aansluitingen op mijn adres, allemaal met mijn naam. Dus een mail gestuurd, en vandaag krijg ik een bounce. Wat een gezeur.
Ziggo webcare waar ben je?
Vergoeden jullie svp ook even de uren?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen Ziggo
Re: Problemen Ziggo
Hoi,
HIer hebben wij hetzelfde probleem gehad. Meerdere klantnummers gehad en ook dingen dubbel gefactureerd. Wij zijn uiteindelijk naar de ziggo balie gegaan, die zat gelukkig bij ons in de buurt aangezien het via de klantenservice niet lukte. Je zou kunnen kijken of die ook bij jou in de buurt zit?
Daar hebben ze het voor ons uiteindelijk goed opgelost en snapte ze het probleem ook en is alles rechtgezet!
HIer hebben wij hetzelfde probleem gehad. Meerdere klantnummers gehad en ook dingen dubbel gefactureerd. Wij zijn uiteindelijk naar de ziggo balie gegaan, die zat gelukkig bij ons in de buurt aangezien het via de klantenservice niet lukte. Je zou kunnen kijken of die ook bij jou in de buurt zit?
Daar hebben ze het voor ons uiteindelijk goed opgelost en snapte ze het probleem ook en is alles rechtgezet!