Actua Verzekeringen oplichters?
Geplaatst: 21 jan 2013 16:11
Hallo,
Ik heb anderhalf jaar geleden een smartphone gekocht via MediaMarkt. Ik heb toen ook een schadeverzekering afgesloten. Nu is eind december de telefoon in het water gevallen en niet meer bruikbaar. Ik heb deze na telefonisch contact 3 weken geleden naar Actua gestuurd.
Ik heb tot op heden niets gehoord vanuit hun kant. Na het eerste telefonisch contact (2 weken geleden) hebben ze aan de hand van de Track en Trace code aangegeven dat het toestel binnen is. Vandaag heb ik weer telefonisch contact gehad en beweren dat er nog niets is binnen gekomen en ze graag een track en trace code willen hebben (die ik hoogswaarschijnlijk niet meer heb). Ik vraag me af hoe ik hier tegen kan optreden?
Heb zwaar het gevoel dat ze de boel aan het oplichten zijn? of in ieder geval de schadeafhandeling aan het uitstellen.
Zijn er nog meer mensen met dezelfde ervaring? en hoe hebben jullie dit dan opgelost?
Groet
Ik heb anderhalf jaar geleden een smartphone gekocht via MediaMarkt. Ik heb toen ook een schadeverzekering afgesloten. Nu is eind december de telefoon in het water gevallen en niet meer bruikbaar. Ik heb deze na telefonisch contact 3 weken geleden naar Actua gestuurd.
Ik heb tot op heden niets gehoord vanuit hun kant. Na het eerste telefonisch contact (2 weken geleden) hebben ze aan de hand van de Track en Trace code aangegeven dat het toestel binnen is. Vandaag heb ik weer telefonisch contact gehad en beweren dat er nog niets is binnen gekomen en ze graag een track en trace code willen hebben (die ik hoogswaarschijnlijk niet meer heb). Ik vraag me af hoe ik hier tegen kan optreden?
Heb zwaar het gevoel dat ze de boel aan het oplichten zijn? of in ieder geval de schadeafhandeling aan het uitstellen.
Zijn er nog meer mensen met dezelfde ervaring? en hoe hebben jullie dit dan opgelost?
Groet