LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongevraagd een vervangend artikel

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Ongevraagd een vervangend artikel

Ongelezen bericht door tenormin »

alfatrion schreef:Je hebt webcare die aan damage control doen, maar die er oprecht op uit zijn om de problemen van de klant op te lossen. Mijn indruk van Frits Pieters is dat tot deze laatste categorie behoort. Ik dacht dat ik iets soortgelijks wel eens eerder heb aangeven.
Ja, heb hetzelfde met Frits Pieters meegemaakt; had echt een probleem. Is keurig opgelost. Dat is al een paar jaar geleden, op de site van de Rijdende Rechter. Daar mocht hij op die site destijds niet de aangeboden helpende hand bieden. Juist daar! Toen zijn bericht erop stond heb ik onmiddellijk het emailadres overgenomen (was toen nog anders dan nu) enige minuten daarna was het: edit redactie, dus pleitte.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ongevraagd een vervangend artikel

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik had een iPhone besteld, deze was verkeerd geleverd en heb ik teruggestuurd met ontbinding van de koop. Daarna heb ik ergens anders een iPhone gekocht, omdat ik even geen vertrouwen meer had door deze "vergissing" van Wehkamp
.
Zal wel een generatieverschil zijn, bedrijf maakt een fout, hup afgeserveerd, volgend bedrijf ipv problemen op proberen te lossen.

Gesloten