Pagina 1 van 2

KPN contract

Geplaatst: 22 jan 2013 11:45
door hove60
Op 14 juni 2012 heb ik een schriftelijk contract gesloten voor glasvezel van KPN, nadat ik het officiële contract binnen kreeg zag ik dat ze de toevoeging -1 van mijn huisnr vergeten waren.
Ik heb erover opgebeld en ik zou een nieuw contract toegestuurd krijgen met het juiste huisnummer en gelijk een afspraak voor de monteur. Nu blijkt het dat ze niet alleen het huisnummer hebben veranderd maar ook de datum van het contract ingaande op 1 oktober 2012, daar kwam ik vandaag pas achter nadat ik gebeld werd door een medewerker van KPN na aanleiding van het schriftelijk opzeggen van mijn contract, na veel toestanden en het niet nakomen van afspraken van KPN o.a. van monteurafspraken. Hierbij heb ik ook art 4.1. van de alg voorwaarden van KPN.( die waarschijnlijk niet gelden voor KPN zelf) genoemd.
Mijn vraag is welk contract is nu daadwerkelijk geldig de 1ste die ik persoonlijk heb ondertekend en een kopie in bezit heb, of degene waar ze buiten het huisnr ook de datum hebben veranderd, deze was bevestigd aan de zoveelste afspraakbrief voor een monteur.
Wie kan mij hier een antwoord op geven. Zij beroepen zich op de 1 oktober.
P.s. ik heb mijn opzeggingsbrief met alle kopieen van KPN( en dat waren er heel veel) aangetekend naar hun opgestuurd.

Re: KPN contract

Geplaatst: 22 jan 2013 12:02
door ciske
Het eerste contract is geldig, zou mooi zijn zeg dat KPN je nog langer vast kunnen houden voor hun eigen fouten.

Ga anders langs het juridisch loket als het fout loop , kpn is nogal hardnekkig.

Als je moet bellen.

0800-0115 of 0800-0402

Re: KPN contract

Geplaatst: 22 jan 2013 12:24
door hove60
ciske schreef:Het eerste contract is geldig, zou mooi zijn zeg dat KPN je nog langer vast kunnen houden voor hun eigen fouten.

Ga anders langs het juridisch loket als het fout loop , kpn is nogal hardnekkig.

Als je moet bellen.

0800-0115 of 0800-0402
Bedankt voor je reactie :D

Nog een vraagje zijn de telefoonnrs van het juridisch loket?

Re: KPN contract

Geplaatst: 22 jan 2013 12:28
door ciske
Nee telefoonnummers zijn van kpn, gratis :mrgreen:
http://www.juridischloket.nl/Pages/default.aspx


Hier kan je gratis binnenlopen en advies vragen, ook kan je een afspraak maken.

Re: KPN contract

Geplaatst: 22 jan 2013 13:06
door hove60
ciske schreef:Nee telefoonnummers zijn van kpn, gratis :mrgreen:
http://www.juridischloket.nl/Pages/default.aspx


Hier kan je gratis binnenlopen en advies vragen, ook kan je een afspraak maken.
Bedankt voor de info, ik heb gelijk op de site gekeken.
Ik wacht af of KPN nog reageert nu ik hun duidelijk heb gemaakt dat ik van hun diensten geen gebruik meer wil maken, de medewerker heeft dit genoteerd. Blijven ze mij lastig vallen dan stap ik zeker met al mijn documenten naar het juridischloket.

Re: KPN contract

Geplaatst: 22 jan 2013 13:10
door ciske
succes hou rekening met de hardnekkigheid van kpn :wink:

Re: KPN contract

Geplaatst: 22 jan 2013 13:41
door Klaas01
hove60 schreef:Op 14 juni 2012 heb ik een schriftelijk contract gesloten voor glasvezel van KPN, nadat ik het officiële contract binnen kreeg zag ik dat ze de toevoeging -1 van mijn huisnr vergeten waren.
Ik heb erover opgebeld en ik zou een nieuw contract toegestuurd krijgen met het juiste huisnummer en gelijk een afspraak voor de monteur. Nu blijkt het dat ze niet alleen het huisnummer hebben veranderd maar ook de datum van het contract ingaande op 1 oktober 2012, daar kwam ik vandaag pas achter nadat ik gebeld werd door een medewerker van KPN na aanleiding van het schriftelijk opzeggen van mijn contract, na veel toestanden en het niet nakomen van afspraken van KPN o.a. van monteurafspraken. Hierbij heb ik ook art 4.1. van de alg voorwaarden van KPN.( die waarschijnlijk niet gelden voor KPN zelf) genoemd.
Mijn vraag is welk contract is nu daadwerkelijk geldig de 1ste die ik persoonlijk heb ondertekend en een kopie in bezit heb, of degene waar ze buiten het huisnr ook de datum hebben veranderd, deze was bevestigd aan de zoveelste afspraakbrief voor een monteur.
Wie kan mij hier een antwoord op geven. Zij beroepen zich op de 1 oktober.
P.s. ik heb mijn opzeggingsbrief met alle kopieen van KPN( en dat waren er heel veel) aangetekend naar hun opgestuurd.
Ik ben eens ergens naar benieuwd.
14 juni 2012 contract afgesloten met KPN, 7 dagen bedenktijd.
Contract ingaande 1 oktober 2012

Waar ik nou een benieuwd naar ben is het volgende dat wat tegenwoordig ook normaal blijkt te zijn. Zodra er een contract wordt afgesloten dat dan ook vanaf die dag de rekening ingaat. Dus je betaald na die 7 dagen bedenktijd, de kosten van de diensten die je afneemt. En als je dan er verder over na denkt, dat je as gebruikt kan maken van de diensten op 1 oktober 2012.

Ben dus eens benieuwd als dat ook bij u het geval is geweest. Gezien dat pas op de dag dat alle diensten geleverd zullen worden, ook pas gebruik gemaakt kan worden van die diensten.

Re: KPN contract

Geplaatst: 22 jan 2013 14:25
door hove60
Klaas01 schreef:
hove60 schreef:Op 14 juni 2012 heb ik een schriftelijk contract gesloten voor glasvezel van KPN, nadat ik het officiële contract binnen kreeg zag ik dat ze de toevoeging -1 van mijn huisnr vergeten waren.
Ik heb erover opgebeld en ik zou een nieuw contract toegestuurd krijgen met het juiste huisnummer en gelijk een afspraak voor de monteur. Nu blijkt het dat ze niet alleen het huisnummer hebben veranderd maar ook de datum van het contract ingaande op 1 oktober 2012, daar kwam ik vandaag pas achter nadat ik gebeld werd door een medewerker van KPN na aanleiding van het schriftelijk opzeggen van mijn contract, na veel toestanden en het niet nakomen van afspraken van KPN o.a. van monteurafspraken. Hierbij heb ik ook art 4.1. van de alg voorwaarden van KPN.( die waarschijnlijk niet gelden voor KPN zelf) genoemd.
Mijn vraag is welk contract is nu daadwerkelijk geldig de 1ste die ik persoonlijk heb ondertekend en een kopie in bezit heb, of degene waar ze buiten het huisnr ook de datum hebben veranderd, deze was bevestigd aan de zoveelste afspraakbrief voor een monteur.
Wie kan mij hier een antwoord op geven. Zij beroepen zich op de 1 oktober.
P.s. ik heb mijn opzeggingsbrief met alle kopieen van KPN( en dat waren er heel veel) aangetekend naar hun opgestuurd.
Ik ben eens ergens naar benieuwd.
14 juni 2012 contract afgesloten met KPN, 7 dagen bedenktijd.
Contract ingaande 1 oktober 2012

Waar ik nou een benieuwd naar ben is het volgende dat wat tegenwoordig ook normaal blijkt te zijn. Zodra er een contract wordt afgesloten dat dan ook vanaf die dag de rekening ingaat. Dus je betaald na die 7 dagen bedenktijd, de kosten van de diensten die je afneemt. En als je dan er verder over na denkt, dat je as gebruikt kan maken van de diensten op 1 oktober 2012.

Ben dus eens benieuwd als dat ook bij u het geval is geweest. Gezien dat pas op de dag dat alle diensten geleverd zullen worden, ook pas gebruik gemaakt kan worden van die diensten.
Ik heb geen rekeningen gekregen omdat ik niet ben aangesloten... de monteur zou 1 okt 2012 al langs komen is niet geweest en toen hebben ze de nwe afspraak opgestuurd namelijk de 22 okt monteur zou 's morgens komen is weer niet geweest, ik heb telefonisch contact KPN gehad volgens hun stond er geen afspraak..maar hij zou het even navragen bij de planning, reactie monteur was al op weg naar mij toe. In de middag kwam er een monteur met het antwoord hij was opgetrommeld want de vorige was ziek( smoesjes) maar deze monteur ging onverrichte zaken naar huis de centrale had de boel nog niet gereed gemeld. Zou een nwe afspraak gemaakt worden en tot 20 december niks meer van ze gehoord tot vandaag na aanleiding van mijn contract opzegging.

Re: KPN contract

Geplaatst: 22 jan 2013 14:29
door ciske
Zou een nwe afspraak gemaakt worden en tot 20 december niks meer van ze gehoord tot vandaag na aanleiding van mijn contract opzegging.



Overduidelijk de werkwijze van kpn, als je opzegt vliegen ze voor je, poot stijf houden.

Re: KPN contract

Geplaatst: 22 jan 2013 16:26
door Klaas01
ciske schreef:
Zou een nwe afspraak gemaakt worden en tot 20 december niks meer van ze gehoord tot vandaag na aanleiding van mijn contract opzegging.

Overduidelijk de werkwijze van kpn, als je opzegt vliegen ze voor je, poot stijf houden.
Vliegen :D ze komen zelfs een bloemetje brengen en dat is absoluut geen grapje.
Ach een man die bloemen krijgt, schattig hoor die KPN toch.

Re: KPN contract

Geplaatst: 22 jan 2013 21:17
door ciske
Klaas01 schreef:
ciske schreef:
Zou een nwe afspraak gemaakt worden en tot 20 december niks meer van ze gehoord tot vandaag na aanleiding van mijn contract opzegging.

Overduidelijk de werkwijze van kpn, als je opzegt vliegen ze voor je, poot stijf houden.
Vliegen :D ze komen zelfs een bloemetje brengen en dat is absoluut geen grapje.
Ach een man die bloemen krijgt, schattig hoor die KPN toch.
:lol: Heb ik nog nooit gehad hoor.

Re: KPN contract

Geplaatst: 23 jan 2013 12:47
door hove60
Dit wilde ik nog even kwijt de bevestigingsbrief die ik van KPN heb gehad na aanleiding van mijn opzegging is gedateerd op 02-02-2013.... hoezo???? eerst contract van 14 juni 2012 veranderen in de datum 1 oktober 2012 en dan een bevestigingsbrief op 02-02-2013????????????? :roll:

Re: KPN contract

Geplaatst: 23 jan 2013 13:05
door ciske
Dan sta je sterk, je hebt de brief dat je opgezegd hebt.

Laten hun maar bewijzen dat het niet zo is.

Re: KPN contract

Geplaatst: 23 jan 2013 14:27
door Renske99
Goh sturen ze bloemetjes bij de kpn?
Ze kunnen beter dat geld in monteurs stoppen die per direct op de stoep staan en hun afspraken nakomen toch?

Ik heb vanmiddag al een paar keer duidelijk gezegt haal de zooi maar weer op, van vliegen merk ik niks, wacht inmiddels ruim anderhalf uur op een telefoontje van ze, dat ze binnen 5 minuten zouden bellen.

Klantenservice inmiddels wederom gebeld, maar nee daar kunnen ze niks.

ik ben aan het kijken of ik een mail naar kpn zelf kan sturen dat het hogerop terecht komt ben er wel klaar mee (zegt ze nu toch wel enigszins boos, voel mijn hart al tekeer gaan, kan ik schade aan mijn hart ook bij ze declareren? :mrgreen: )

Re: KPN contract

Geplaatst: 23 jan 2013 14:37
door ciske
Goh sturen ze bloemetjes bij de kpn?
:lol: Nog nooit gehad hoor. :mrgreen:

Re: KPN contract

Geplaatst: 23 jan 2013 14:49
door Renske99
ciske schreef:Het eerste contract is geldig, zou mooi zijn zeg dat KPN je nog langer vast kunnen houden voor hun eigen fouten.

Ga anders langs het juridisch loket als het fout loop , kpn is nogal hardnekkig.

Als je moet bellen.

0800-0115 of 0800-0402
Ciske ik neem aan dat jij online bent, de bovengenoemde nummers zijn gratis, dat weet ik, het tweede nummer (0402) heb ik steeds gebeld, maar van welke afdeling is jou eerste nummer?

Re: KPN contract

Geplaatst: 23 jan 2013 14:54
door ciske
Eerste nummer is ook van kpn, die kan je gewoon bellen en dan intoetsen klant worden, als ze dat vragen, dan krijg je iemand van kpn aan de lijn.

Zo heb ik altijd contact toen destijds met kpn gehad.

Re: KPN contract

Geplaatst: 23 jan 2013 15:21
door Renske99
oke dank je.

Inmiddels klacht bij de consuwijzer gemeld.
Hoe meer klachten er komen hoe fijner ik het vind :wink:

Re: KPN contract

Geplaatst: 23 jan 2013 15:24
door ciske
succes, ben benieuwd, kpn is nogal hardleers :mrgreen:

Re: KPN contract

Geplaatst: 23 jan 2013 16:18
door Renske99
en lijken ook niet erg welwillend, tenzij ik het geduld opbreng om 2 weken op een monteur te wachten