KLACHT: Zeer slechte levering en after sales Swiss Sense
Geplaatst: 22 jan 2013 13:06
Wij hebben in week 22 (juni 2012) ons bed, een Swiss Sense 1200 gekocht bij Swiss Sense Tilburg. In de winkel keurig behandeld, totaal niet opdringerig, gewoon netjes. Bed zag er keurig uit en lag heerlijk. Dus over gegaan tot aankoop.
De levering zou 6 tot 10 weken duren vertelde de verkoper. Prima, dat zou net na onze vakantie zijn.
Teruggekomen van vakantie (na 10 of 11 weken) belden ze op om een afspraak te maken.
Bed werd geleverd, maar helaas waren het hoofdbord en de matrashoezen van een andere klant. En tevens van een totaal ander bed met grotere afmetingen dan ons bed. Hierdoor passen de matrassen niet aan het hoofdbord.
Volgens de monteurs een kwestie van omruilen, ze zouden dit melden en na een week zouden ze het om komen ruilen.
Echter kregen wij een week later een brief dat men de onderdelen tussen de 10 en twaalf weken kwam omruilen.
Dit kan echt niet, wij slapen nu niet zoals het hoort op een swiss sense bed. Wij liggen, zoals ieder ander, in het midden. Wij merken dat hierdoor de binnenste gedeeltes van de bedden inzakken, ook de topper. Ik had inmiddels ook telefonisch contact opgenomen met de klantenservice waar men mij verzocht de bedden los te maken van het hoofdbord en tegen elkaar aan te zetten. Ik heb aangegeven dit niet te doen aangezien mijn vrouw zwanger is, het zou maar gebeuren dat ze ertussen valt. De medewerkster van de klantenservice heeft overlegd en gaf aan dat dit niet kon omdat de bedden zwaar genoeg zijn. Ik heb aangegeven dit alsnog niet te willen doen. Er is toen een serviceafspraak ingepland om de klacht hier bij ons thuis te bekijken. Ik
heb toen bij het schoonmaken even getest wat er zou gebeuren als ik (75kg) in het midden van het bed ga liggen met de boxen los van het hoofdbord, en ja,ik gleed er mooi tussen op de grond. Ik wil er niet aan denken wat er gebeurd als mijn vrouw er tussen was gegleden.
Dit heb ik direct bij Swiss Sense gemeld.
Inmiddels is er een servicemonteur langsgeweest en heeft enkele aanpassingen aan het hoofdbord en de matrassen gedaan waardoor de bedden tegen elkaar aan staan.
Echter hebben wij nu nog steeds een bed uit verschillende kleuren, afmetingen en ingezakte matrassen en topper.
17-12-2012 de klantenservice gebeld waar men met de smoes komt dat het systeem vast zit......
Als men niet op tijd kan leveren wees dan eerlijk, houd je klanten niet aan het lijntje.
Als ons bed in 2012 niet meer geleverd kan worden dan cancelen we de order.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
21 December 2012 - Inmiddels zijn we al verder geholpen. Ik heb opnieuw contact opgenomen met Swiss Sense en men de mogelijkheid geboden ons de matrassen te laten ruilen bij een vestiging. Men heeft met vestiging Tilburg gebeld waar wij het matras van mijn vrouw konden ruilen. De winkelier was het ook met ons eens dat het echt niet kon om ons zo te laten zitten met dit bed.
Swiss Sense kon ons ook nog melden dat het bed in week 3 2013 geleverd zou worden.
De klantenservice nam ook nog meteen even contact met ons op om te vragen of ik de klacht hier wilde verwijderen aangezien onze klacht in hun ogen zo opgelost was.
Zeer kwalijke zaak dat ze daarover wel contact kunnen opnemen, maar de klant op de hoogte houden kunnen ze niet.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 11-01-2013
Nieuwe matrassen, matras hoezen en hoofdbord zijn door Swiss Sense geleverd, echter geen nieuwe boxen en topper. De topper is totaal doorgezakt en dit kan echt niet zo. Ook is het totaal niet acceptabel een gestoffeerd bed te leveren uit 2 verschillende producties, dat is vragen om kleurverschil.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gisteren (21-01-2013) zouden de nieuwe boxen en de topper geleverd worden, en weer hadden de servicemonteurs de verkeerde boxen bij. De topper is wel geruild.
Mijn vrouw is hoogzwanger en begin februari uitgerekend. Dit wist Swiss Sense al toen wij het bed besteld hadden (begin juni 2012).
De servicemonteurs waren het met ons eens dat dit echt niet kan hoe Swiss Sense met hun klanten omgaat.
Swiss Sense krijgt nog 1 kans om ons een nieuw bed te leveren voor mijn vrouw bevallen is, anders kunnen ze wat er nu staat op komen halen en kopen we ergens anders een bed.
De levering zou 6 tot 10 weken duren vertelde de verkoper. Prima, dat zou net na onze vakantie zijn.
Teruggekomen van vakantie (na 10 of 11 weken) belden ze op om een afspraak te maken.
Bed werd geleverd, maar helaas waren het hoofdbord en de matrashoezen van een andere klant. En tevens van een totaal ander bed met grotere afmetingen dan ons bed. Hierdoor passen de matrassen niet aan het hoofdbord.
Volgens de monteurs een kwestie van omruilen, ze zouden dit melden en na een week zouden ze het om komen ruilen.
Echter kregen wij een week later een brief dat men de onderdelen tussen de 10 en twaalf weken kwam omruilen.
Dit kan echt niet, wij slapen nu niet zoals het hoort op een swiss sense bed. Wij liggen, zoals ieder ander, in het midden. Wij merken dat hierdoor de binnenste gedeeltes van de bedden inzakken, ook de topper. Ik had inmiddels ook telefonisch contact opgenomen met de klantenservice waar men mij verzocht de bedden los te maken van het hoofdbord en tegen elkaar aan te zetten. Ik heb aangegeven dit niet te doen aangezien mijn vrouw zwanger is, het zou maar gebeuren dat ze ertussen valt. De medewerkster van de klantenservice heeft overlegd en gaf aan dat dit niet kon omdat de bedden zwaar genoeg zijn. Ik heb aangegeven dit alsnog niet te willen doen. Er is toen een serviceafspraak ingepland om de klacht hier bij ons thuis te bekijken. Ik
heb toen bij het schoonmaken even getest wat er zou gebeuren als ik (75kg) in het midden van het bed ga liggen met de boxen los van het hoofdbord, en ja,ik gleed er mooi tussen op de grond. Ik wil er niet aan denken wat er gebeurd als mijn vrouw er tussen was gegleden.
Dit heb ik direct bij Swiss Sense gemeld.
Inmiddels is er een servicemonteur langsgeweest en heeft enkele aanpassingen aan het hoofdbord en de matrassen gedaan waardoor de bedden tegen elkaar aan staan.
Echter hebben wij nu nog steeds een bed uit verschillende kleuren, afmetingen en ingezakte matrassen en topper.
17-12-2012 de klantenservice gebeld waar men met de smoes komt dat het systeem vast zit......
Als men niet op tijd kan leveren wees dan eerlijk, houd je klanten niet aan het lijntje.
Als ons bed in 2012 niet meer geleverd kan worden dan cancelen we de order.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
21 December 2012 - Inmiddels zijn we al verder geholpen. Ik heb opnieuw contact opgenomen met Swiss Sense en men de mogelijkheid geboden ons de matrassen te laten ruilen bij een vestiging. Men heeft met vestiging Tilburg gebeld waar wij het matras van mijn vrouw konden ruilen. De winkelier was het ook met ons eens dat het echt niet kon om ons zo te laten zitten met dit bed.
Swiss Sense kon ons ook nog melden dat het bed in week 3 2013 geleverd zou worden.
De klantenservice nam ook nog meteen even contact met ons op om te vragen of ik de klacht hier wilde verwijderen aangezien onze klacht in hun ogen zo opgelost was.
Zeer kwalijke zaak dat ze daarover wel contact kunnen opnemen, maar de klant op de hoogte houden kunnen ze niet.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 11-01-2013
Nieuwe matrassen, matras hoezen en hoofdbord zijn door Swiss Sense geleverd, echter geen nieuwe boxen en topper. De topper is totaal doorgezakt en dit kan echt niet zo. Ook is het totaal niet acceptabel een gestoffeerd bed te leveren uit 2 verschillende producties, dat is vragen om kleurverschil.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gisteren (21-01-2013) zouden de nieuwe boxen en de topper geleverd worden, en weer hadden de servicemonteurs de verkeerde boxen bij. De topper is wel geruild.
Mijn vrouw is hoogzwanger en begin februari uitgerekend. Dit wist Swiss Sense al toen wij het bed besteld hadden (begin juni 2012).
De servicemonteurs waren het met ons eens dat dit echt niet kan hoe Swiss Sense met hun klanten omgaat.
Swiss Sense krijgt nog 1 kans om ons een nieuw bed te leveren voor mijn vrouw bevallen is, anders kunnen ze wat er nu staat op komen halen en kopen we ergens anders een bed.