KPN met angst en beven
Geplaatst: 23 jan 2013 11:50
Een poosje geleden kwamen er een paar "studenten" aan de deur, zij deden een aanbod om over te stappen naar kpn alles in 1.
Manlief was thuis en liet zich ietwat overrompelen, hij sloot het af.
Na 2 weken kregen we de hele boel binnen, ruimschoots op tijd hoor, dat wel.
In de papieren stond dat het maandag 21 jan. jl. aangesloten/overgezet zou worden.
Dus manlief neemt de middag vrij, sluit de boel aan en ..............niks.
Na een paar telefoontjes kwam de medewerker erachter dat het modem kapot is.
Gister keurig het nieuwe modem in huis, manlief neemt wederom vrij s middags, want hij wil zo kort mogelijk zonder interpret, telefoon en tv zitten, logisch toch?
Vanaf maandag doet de huistelefoon al niks meer, maandag was het een dood vogeltje, gister kwam er een toon uit, geen kiestoon of ingesprek.
We hadden hoop dat de boel het zou doen, maar niks, na een aantal telefoontjes wilden ze de schakelaar maar even omzetten, goh zeg ik grappend, op zijn mooist stond die nog uit.
Na dat ze de schakelaar aan en uit (waarschijnlijk uitgebleven dan) gezet hadden gebeurde er weer niks.
Resetten op het modem leverd ook niks op.
Maar zetten we ons oude modem er weer tussen i.p.v. de kpn modem, dan hebben we weer internet, dus ik zou denken dat het niet aan mijn zootje in huis ligt.
Wederom gebeld, weer wat daar proberen en we zullen teruggebeld worden, wat niet is gebeurd, dus zelf maar weer bellen.
Dan besluiten ze dat er een monteur moet komen, die zal dan s avonds of morgen bellen, nou s avonds niks gehoord, en vandaag ook nog niet.
Ik bel zo zelf maar, ik ben er nu al klaar mee, want straks sluit mijn oude provider de boel af (wat ik al verwacht had) en de tv die weer via een ander gaat kan er nu ook zo afgaan, dan hebben we dus niks meer.
Eigenlijk wil ik dat die monteur vandaag nog komt, maar is dat redelijk van mijn kant na al 2 dagen eigenlijk niks van kpn te ontvangen? (ik bedoel de aangeboden diensten)
Zelf heb ik zoiets, kan die monteur niet vandaag, dan halen ze de zooi maar weer op, want hier heb ik niks aan, ben niet van plan om weken op een monteur te wachten en zelf zonder telefoon, interpret en tv te zitten.
Manlief was thuis en liet zich ietwat overrompelen, hij sloot het af.
Na 2 weken kregen we de hele boel binnen, ruimschoots op tijd hoor, dat wel.
In de papieren stond dat het maandag 21 jan. jl. aangesloten/overgezet zou worden.
Dus manlief neemt de middag vrij, sluit de boel aan en ..............niks.
Na een paar telefoontjes kwam de medewerker erachter dat het modem kapot is.
Gister keurig het nieuwe modem in huis, manlief neemt wederom vrij s middags, want hij wil zo kort mogelijk zonder interpret, telefoon en tv zitten, logisch toch?
Vanaf maandag doet de huistelefoon al niks meer, maandag was het een dood vogeltje, gister kwam er een toon uit, geen kiestoon of ingesprek.
We hadden hoop dat de boel het zou doen, maar niks, na een aantal telefoontjes wilden ze de schakelaar maar even omzetten, goh zeg ik grappend, op zijn mooist stond die nog uit.
Na dat ze de schakelaar aan en uit (waarschijnlijk uitgebleven dan) gezet hadden gebeurde er weer niks.
Resetten op het modem leverd ook niks op.
Maar zetten we ons oude modem er weer tussen i.p.v. de kpn modem, dan hebben we weer internet, dus ik zou denken dat het niet aan mijn zootje in huis ligt.
Wederom gebeld, weer wat daar proberen en we zullen teruggebeld worden, wat niet is gebeurd, dus zelf maar weer bellen.
Dan besluiten ze dat er een monteur moet komen, die zal dan s avonds of morgen bellen, nou s avonds niks gehoord, en vandaag ook nog niet.
Ik bel zo zelf maar, ik ben er nu al klaar mee, want straks sluit mijn oude provider de boel af (wat ik al verwacht had) en de tv die weer via een ander gaat kan er nu ook zo afgaan, dan hebben we dus niks meer.
Eigenlijk wil ik dat die monteur vandaag nog komt, maar is dat redelijk van mijn kant na al 2 dagen eigenlijk niks van kpn te ontvangen? (ik bedoel de aangeboden diensten)
Zelf heb ik zoiets, kan die monteur niet vandaag, dan halen ze de zooi maar weer op, want hier heb ik niks aan, ben niet van plan om weken op een monteur te wachten en zelf zonder telefoon, interpret en tv te zitten.