LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ineens niet geschikt voor een opleiding?! Wat nu?!

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Nicky_The

Ineens niet geschikt voor een opleiding?! Wat nu?!

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Hoi,

Maanden geleden (tot mss 3 weken terug) heb ik per mail contact met een instantie gehad (waarover helemaal geen reviews te vinden zijn) omtrent een opleiding. Per mail kreeg ik de bevestiging dat ik helemaal geschikt zou zijn en zonder problemen door het examen zou komen. Er is intensief contact geweest.

Nu ineens ontkent het bedrijf al het contact.. Ineens weten ze van niets en zou ik niet voldoen aan de opleidingseisen. De opleiding begint volgende week, dus men is ook heerlijk optijd.

Inmiddels had ik al heel wat tijd, energie en kosten (telefoon en boeken) in de opleiding gestoken. Bovendien kan ik door hun handelen nu helemaal geen enkele verkorte opleiding doen omdat ik nu buiten al die eisen zit (dat zat ik dus niet toen ik bij hun informeerde).

Wat zijn nu mijn rechten?

Bedankt.

berndv

Re: Ineens niet geschikt voor een opleiding?! Wat nu?!

Ongelezen bericht door berndv »

Rechten weet ik niet precies, weet ook niet op grond waarvan je eerst wel voldeed en nu opeens niet. Maar je geeft aan intensief contact te hebben gehad, op welke manier was dit contact? Als dit per mail was, kunt u ze dit natuurlijk toesturen.

Nicky_The

Re: Ineens niet geschikt voor een opleiding?! Wat nu?!

Ongelezen bericht door Nicky_The »

berndv schreef:Rechten weet ik niet precies, weet ook niet op grond waarvan je eerst wel voldeed en nu opeens niet. Maar je geeft aan intensief contact te hebben gehad, op welke manier was dit contact? Als dit per mail was, kunt u ze dit natuurlijk toesturen.
Dat was idd per mail en heb ik ze toegestuurd. Toen ineens konden ze wel mails vinden, maar wel heel selektief.

Ik vertrouw het voor geen cent en heb mijn rechtsbijstand om advies gevraagd.

Gesloten