samsung laptop
Geplaatst: 24 jan 2013 21:03
wij hebben op 18-12-2010 een Samsung laptop gekocht bij de IT'S in Alphen aan den Rijn.
Helaas zijn wij de kassabon kwijt. STOM. oké. Wel hebben wij een bankafschrift met de aankoopdatum en de tijd. Geen wettelijk bewijs, maar toch. IT's is failliet, dus niks meer na te vragen.
half november 2011 is deze laptop ter reparatie aan geboden, omdat de accu niet goed zou zijn.
24-11-2011 hebben wij de laptop gerepareerd terug ontvangen. (dus werd het bankafschrift wel als aankoopbewijs geaccepteerd). Op 4 december 2012 hebben wij wederom de laptop ter reparatie aangeboden, omdat hij geen beeld meer gaf. Moederbord kapot. Uit het product- en serienummer is op te maken dat deze laptop in augustus 2010 uit productie is gekomen. De laptop was dus nog geen twee jaar in ons bezit. Nu krijgen wij van Comserve Network Netherlands een prijsopgave van 188,49 euro.
Als de laptop beschadigd en verwaarloost er uit zou zien, kan ik mij dat voorstellen. Maar deze laptop is alleen bij ons thuis gebruikt en is zonder beschadigingen. Na veel heen en weer gebel blijft Samsung bij haar standpunt, dat er zonder aankoopbon geen garantie wordt gegeven. Vreemd, eerst wel nu niet.
Ik mag er toch van uit gaan, dat een Samsung laptop langer mee gaat dan twee jaar. Dus zonder het gezeur over het aankoopbewijs, zou je toch mogen verwachten dat een laptop die net nog geen twee jaar in gebruik is gewoon wordt gerepareerd. Is het geen garantie, dan toch service of coulance.
Als wij hem niet laten repareren, moeten we wel 42,35 euro betalen. en wat hebben we dan? een kapotte laptop. Met andere woorden, we worden met de rug tegen de muur gezet. Zo een slechte service hadden wij van een bedrijf, die zegt topproducten te hebben, niet verwacht. vraag is nu, wat te doen ?????
Helaas zijn wij de kassabon kwijt. STOM. oké. Wel hebben wij een bankafschrift met de aankoopdatum en de tijd. Geen wettelijk bewijs, maar toch. IT's is failliet, dus niks meer na te vragen.
half november 2011 is deze laptop ter reparatie aan geboden, omdat de accu niet goed zou zijn.
24-11-2011 hebben wij de laptop gerepareerd terug ontvangen. (dus werd het bankafschrift wel als aankoopbewijs geaccepteerd). Op 4 december 2012 hebben wij wederom de laptop ter reparatie aangeboden, omdat hij geen beeld meer gaf. Moederbord kapot. Uit het product- en serienummer is op te maken dat deze laptop in augustus 2010 uit productie is gekomen. De laptop was dus nog geen twee jaar in ons bezit. Nu krijgen wij van Comserve Network Netherlands een prijsopgave van 188,49 euro.
Als de laptop beschadigd en verwaarloost er uit zou zien, kan ik mij dat voorstellen. Maar deze laptop is alleen bij ons thuis gebruikt en is zonder beschadigingen. Na veel heen en weer gebel blijft Samsung bij haar standpunt, dat er zonder aankoopbon geen garantie wordt gegeven. Vreemd, eerst wel nu niet.
Ik mag er toch van uit gaan, dat een Samsung laptop langer mee gaat dan twee jaar. Dus zonder het gezeur over het aankoopbewijs, zou je toch mogen verwachten dat een laptop die net nog geen twee jaar in gebruik is gewoon wordt gerepareerd. Is het geen garantie, dan toch service of coulance.
Als wij hem niet laten repareren, moeten we wel 42,35 euro betalen. en wat hebben we dan? een kapotte laptop. Met andere woorden, we worden met de rug tegen de muur gezet. Zo een slechte service hadden wij van een bedrijf, die zegt topproducten te hebben, niet verwacht. vraag is nu, wat te doen ?????