LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Glasvezel

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
jorisHP
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 dec 2012 17:54

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door jorisHP »

Eigenlijk verdient de KPN een warme douche, tuurlijk er gaat wel eens wat fout
soms lijkt de oplossing lang te duren maar wat in dit progamma naar voren wordt gehaald
is een handje vol klachten, vergelijk dit nu eens met alles wat er wel goed gaat, dan
heb je het over een heel klein percentage. Wat mij dan het meest ergert is dat er
iemand staat die 3 ton per jaar krijgt om een ander zijn bedrijf kapot of zwart te maken
om een paar klachten, laten we niet vergeten dat er bij Radar ( kijk maar vaak in het Forum )
ook behoorlijk wat missers worden gemaakt, maar zichzelf een hele lange zeer koude douche geven.... nog niks van gemerkt

DWG te Sligte
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2013 20:41

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door DWG te Sligte »

Vanaf 2 nov 2012 al bezig met aanvraag Glasvezel. Orderbevestiging en zelfs de overeenkomst ontvangen, met klantnummer en al. Maar drie maanden later nog steeds géén aansluiting, want "er zit geen licht op de kabel"....

Na ontelbare telefoontjes werd duidelijk dat geen toezegging kan worden gedaan over een aansluitdatum, of zelfs maar over een daadwerkelijke aansluiting. Al die tijd zelf moeten bellen, zelf overal achteraan moeten lopen, zonder enkel resultaat. In totaal uren in de wacht gestaan, vele malen hetzelfde verhaal moeten doen, maar tot nu toe: niets.

Ik wil van deze eenzijdige overeenkomst af, maar doodleuk wordt dan gezegd dat dat niet kan...en dat KPN pas na een jaar(!!!) van niet leveren in gebreke kan worden gesteld. Al die tijd ben ik dus verstoken van Internet, en bellen moet ik via de dure centrale van mijn verhuurder...zoveel euro per tik!

Hoe kom ik met goed fatsoen onder deze overeenkomst uit??!!!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door ciske »

is een handje vol klachten
Jij gelooft nog in sprookjes? Als er zo weinig klachten zouden zijn, zou de Tros er niet eens aandacht aan besteden.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door ciske »

DWG te Sligte schreef:Vanaf 2 nov 2012 al bezig met aanvraag Glasvezel. Orderbevestiging en zelfs de overeenkomst ontvangen, met klantnummer en al. Maar drie maanden later nog steeds géén aansluiting, want "er zit geen licht op de kabel"....

Na ontelbare telefoontjes werd duidelijk dat geen toezegging kan worden gedaan over een aansluitdatum, of zelfs maar over een daadwerkelijke aansluiting. Al die tijd zelf moeten bellen, zelf overal achteraan moeten lopen, zonder enkel resultaat. In totaal uren in de wacht gestaan, vele malen hetzelfde verhaal moeten doen, maar tot nu toe: niets.

Ik wil van deze eenzijdige overeenkomst af, maar doodleuk wordt dan gezegd dat dat niet kan...en dat KPN pas na een jaar(!!!) van niet leveren in gebreke kan worden gesteld. Al die tijd ben ik dus verstoken van Internet, en bellen moet ik via de dure centrale van mijn verhuurder...zoveel euro per tik!

Hoe kom ik met goed fatsoen onder deze overeenkomst uit??!!!
Geef ze per aangetekende brief 7 dagen de tijd om je te laten weten, wanneer je aangesloten wordt.
Zo niet , dan kan je ontbinden wegens niet nakomen van afspraken voor niet geleverde diensten.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Zo zag maandag de ellende bij kassa over glasvezel...ja hoor beloven beterschap....natuurlijk :evil:

Renske99
Berichten: 263
Lid geworden op: 19 dec 2011 13:00

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door Renske99 »

Tiziano schreef:KPN is echt een grote ramp. Ook wij hebben ingetekend voor glasvezel doch nog voor het er ligt hebben we grote problemen. Momenteel hebben we nog adsl maar begin maart 2013 komen ze met de glasvezel.
Wij zijn sinds 2/7/12 klant geworden bij KPN.
Het begon eigenlijk met het tekenen van het abonnement. Als we intekende voor glasvezel dan kregen we van KPN het snelste internet plus abonnement (Primium 80MB/sec) en een korting van 25 euro per maand.
We hebben NOOIT die snelheid gehaald! Geen 80,70,60,50,40,30mb soms 20mb dan weer 10mb.....enz.
Omdat de snelheid van het internet zo laag was werkt de tv natuurlijk ook niet hoe het zou moeten zijn.
Doorspoelen ging niet of de tv zat vast, pauzeren ging niet want dan blokkeerde de boel, tv kijken en op internet ging ook niet dan blokkeerde de boel weer. Zo ging het maar door. Ze hebben de experiabox vervangen door een experiabox V8----> geen resultaat.
Allebei de TV ontvangers vervangen----> geen resultaat.
Ik had zo'n draadloze set gekocht van KPN om het internet via het stopcontact te laten gaan, doch de eerste monteur zei dat deze toestellen heel onstabiel waren dus, hup afvoeren die handel maar we hadden die setjes wel gekocht hup 80 euro in de prullebak.
De problemen stapelen zich op, draadloos internet heel onstabiel niet mee te werken dus terug een draad getrokken naar mijn laptop, internet super onstabiel.
Weer gebeld naar de klantendienst van KPN voor de 20ste keer! Ze zijn allemaal wel super vriendelijke bij de klantendienst, ze gingen het allemaal nakijken doch veel bla bla bla!
Ik kon maar verder spoelen met mijn tv tot 16x met vertraging wou ik sneller zat deze muur vast.
KPN doet een update van de tv ontvangers en nu kan ik 64X terug en verder spoelen, doch internet nog steeds onstabiel niet mee te werken, valt steeds uit.
Kan ook ni naar de klantendienst bellen want alles gaan via internet.
Van zodra het internet het weer doet bel ik naar de klantendienst en er komt voor de 2de keer een monteur.
Deze ging op vrijdag komen, ik neem een dag vakantie doch de technieker komt niet maar komt de dag later (zaterdag). Heb voor niks een dag vakantie genomen!!!
Deze vervangt de experiabox V8 voor de 2de keer. Ook vervangt hij het Y kabeltje. Hij bemerkt dat één van de 2 lijnen die bij mij binnenkomen veel te zwak is. Hij meet de lijn en zegt dat er een lasploeg moet komen om de straat open te maken en de kabel te herstellen. We zijn dus zaterdag,
de boel is vervangen, gisteren maandag rond 22h zet ik ff de tv op pauze om een glasje drinken te halen, alles vast. Roze kleur beeld op mijn tv! Ik bel naar de klantendienst en na 45 minuten aan de telefoon te hangen krijg ik iemand aan de lijn welke zegt dat het probleem bij KPN gekend is en dat het wachten is op een lasploeg. Ik zeg hem:"Ze moeten de straat open gooien omdat er van de centrale van KPN naar mijn woning een kabel is die geen goed signaal geeft welke de storing waarschijnlijk veroorzaakt van het traag internet". Ik vraag hem wanneer ze eindelijke gaan komen om dit op te lossen , antwoord KPN: dat weten we niet dat is een andere dienst van KPN ----> buiten firma!

Dus dit hebben ze allemaal gedaan: monteur gestuurd deze checkt de lijn en trekt kabels en verwijderd mijn 3 draadloze kpn adapters, (80euro gekocht waardeloze troep staat op zolder), sluit 2 ADSL lijnen aan, NU MOET het werken tegen super snelheid, heeft 1 dag snel gewerkt, internet blijft traag, tv werkt niet goed.---> geen resultaat
Trekt om de 2 dagen de experiabox van de stroom --->geen resultaat
3 keer tv ontvangers vervangen door KPN ----> geen resultaat
Nieuwe update van de software op deze 3 nieuwe tv ontvangers----> geen resultaat
Om de 2 dagen naar de klantendienst bellen doen ze wat testen op de adsl lijnen , ze verhogen de parameters 2 uurtjes gaat het goed, doch weer grote problemen---->geen resultaat
Komt weer een monteur vervangt de experiabox door een experiabox V8 en vervangt Y kabel---->geen resultaat. Deze ziet dat het probleem in de straat in de grond zit. Gaan iemand van de lasploeg sturen--->niemand gezien of gehoord.
Weer paar keer naar de klantendienst gebeld van KPN veel bla bla bla weining boem boem boem---->geen resultaat.
TV zit weer muur vast, ik bel gisterenavond weer naar de klanten dienst, en daar zeggen ze doodleuk dat ze weet hebben van mijn probleem doch ze niets kunnen doen voor mij. Het is een externe firma die de grond werken doen, KPN heeft geen idee wanneer ze die kabel gaan vervangen. Ik vraag aan KPN of ik zelf naar die dienst kan bellen maar ze hebben daar geen telefoonnummer van!!! Kun je dit nu geloven?
En het mooie is dat het glasvezel hoofdstuk nog moet beginnen!!!!
Ik overweeg om klacht neer te leggen tegen KPN bij de rechtbank, misschien helt dat wel!
Mooi gezegt, veel bla bla en geen boem boem (jij zegt nog weinig hihi)

Hier is het idem dito, internet is zo verdomd traag dat de verbinding telkens verbroken wordt, hoezo genieten?

De draadloze kastjes van 80 euro kun je terugsturen (ja moet wel weer binnen de termijn van hullie) maar als het goed is krijg je dan die 80 treuro terug (ik moet het ook nog zien)
De monteur zag al snel het probleem, ja hoera hoor, nadat ik telefonisch bij de klantenservice al tig keer het probleem had uitgelegt.
De monteur een vriendelijke man die ook hier zei, er staat draadloos op, maar eigenlijk is het niet terecht want je moet toch draden trekken (als ik het goed begrepen heb hoor, ik zie door de bomen ook het bos niet meer), nou terug dan die handel.

Het is niet enkel dat er vriendelijke medewerkers aan de andere kant zitten, nee ze doen zo hun stinkende best, ze weten niet waar ze mee bezig zijn heb ik de indruk (een enkeling daargelaten) zo constateerde zo'n miep dat het modem kapot was en stuurde ons een nieuw modem.
Weten wij veel, wij dachten een oudere/nieuwere uitvoering, maar ook dat ding werkte niet.
Logisch als het signaal niet binnenkomt.
De monteur kreeg het in eerste instantie ook niet voor elkaar, zelfs niet toen hij op de centrale de goede knop had omgezet, totdat hij het eerdere modem ziet en zegt, dit is een heel verkeerd modem, die eerste moet ik hebben.
Ze sturen je dus maar wat.

Het mooiste is nog als je beld dat je spullen retour wilt sturen, je krijgt een adres, ja boem boem.
Bij het postkantoor blijkt het een verkeerd adres te zijn, bla bla.
Bellen met de klantenservice, bla bla bla, ander adres, niet juist, bellen weer een ander adres (telkens ook andere medewerkers) kom je weer op het postkantoor is het adres van het ene pakje juist het andere niet, nou boem boem hoor.
Wederom bellen, nee dat wordt thuis opgehaald.

Ik kan er nu inmiddels zo kwaad om worden dat ik regelmatig heftig vloekend hier tekeer ga.
Wil je even interpretten, moet je maar afwachten of je geluk hebt, gister had ik geen geluk, nu heb ik wel ja doen we weer even boem boem wel 2 streepjes, maar jongens jongens wat retetraag, als ik straks even een doelloos spelletje wil spelen kan ik het vergeten, daar is ie veel te traag voor.

Ik ben inmiddels de snap kwijt en wil dit jaar wel omkijken, ondanks dat het net begonnen is, dit zal een heel verdomd lang jaar worden als het niet snel aan alle kanten verbeterd.
Want ook de tv loopt regelmatig vast, tis omdat de tv me lief is, maar dat bakje en de afstandsbediening zou je toch zo door het raam naar buiten willen pleuren (ja zonde van mijn raam, daar mankeert niks aan)

KPN is volgens mij gewoon te groot inmiddels, leiden hun personeel niet goed op, of deze luisterden tijdens de opleiding ook al niet, kweenie, bieden ook teveel aan, ze roepen maar fijn alles in 1 lekker voordeling, nou nou wat voordelig als je geen interpret hebt, weinig geluk met de tv, om van bellen nog maar te zwijgen, even met mijn moeder gebeld, zelfde net nummer, mijn god ik schrok me dood, kan beter de auto pakken en er retedure peut inmikken, erheen rijden en mijn eigen koffie betalen, ben ik nog goedkoper uit als even bellen.

Christina51
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 feb 2012 18:39

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door Christina51 »

Het is niet alleen kpn ook bij lijbrandt enz.bij elke prov. loopt het fout, met mooie praatjes wordt je binnengehaald en denken zij alleen maar kassa. Het is één groot zooitje we worden met z´n allen belazerd. Het zal hun een zorg zijn dat je geen t.v. , telefoon, en internet hebt. Nederland is ZIEK.
We zouden eens met z´ allen moeten gaan staken....

karateb
Berichten: 55
Lid geworden op: 04 mei 2011 22:04

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door karateb »

pera schreef:Wij gingen van Ziggo naar Concepts ICT, via de kabel vreselijk storende TV beelden kon/wilde
Ziggo niet oplossen. Een jaar geleden glas genomen we hebben 1 keer gebeld met de helpdesk,
omdat er een probleem was met de telefoon was na 1 dag opgelost door de gratis monteur.

Ik denk dat KPN met eigen monteurs werkt Concepts ICT besteedt dat uit misschien zijn die monteurs beter :D
Prima provider.

schoe024
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2013 14:30

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door schoe024 »

Waarom zouden we als consument ons druk moeten maken over de gebruikte techniek? Waarom kiezen voor glasvezel of koper? Het zal mij toch een zorg zijn. Het product wat ik afneem is toch gewoon internet met een bepaalde gegarandeerde snelheid, fatsoenlijk werkende TV en telefoon. Welke techniek daarvoor nodig is wil ik in principe niet eens weten.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door bprosman »

met een bepaalde gegarandeerde snelheid,
Helemaal gelijk in, probleem is dat ADSL/VDSL (dus geen Ziggo of UPC) geen snelheden garandeeert, ze garanderen een "Maximum" snelheid, niet of je die ueberhaupt haalt.
Bovendien is het toch handig om je enigszins in de techniek te verdiepen, bij Ziggo/UPC kan je 2e, 3e, Xe TV allemaal via de COAX kabel, bij KPN, Telfort , noem ze maar op moet daar een Internet kabel naartoe.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef: Helemaal gelijk in, probleem is dat ADSL/VDSL (dus geen Ziggo of UPC) geen snelheden garandeeert, ze garanderen een "Maximum" snelheid, niet of je die ueberhaupt haalt.
Bovendien is het toch handig om je enigszins in de techniek te verdiepen, bij Ziggo/UPC kan je 2e, 3e, Xe TV allemaal via de COAX kabel, bij KPN, Telfort , noem ze maar op moet daar een Internet kabel naartoe.

Wie zegt dat iedereen zoveel snelheid wil hebben? Dat jij dat wilt bprosman, is jouw keus , maar anderen zijn dik tevreden over ADSL, Kabel is ook niet alles.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door bprosman »

Wie zegt dat iedereen zoveel snelheid wil hebben?
Ik neem aan dat je op zijn minst de snelheid wilt waar je voor betaald en die je volgens je pakket beloofd wordt.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:
Wie zegt dat iedereen zoveel snelheid wil hebben?
Ik neem aan dat je op zijn minst de snelheid wilt waar je voor betaald en die je volgens je pakket beloofd wordt.

Dat beste bprosman , komt geen ene provider na, zowel upc als ziggo ook niet.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door bprosman »

Bij kabel kun je de beloofde snelheid halen, bij ADSL lukt dat maar zelden.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:Bij kabel kun je de beloofde snelheid halen, bij ADSL lukt dat maar zelden.

Sho what? JIj met je kabel. Laat elk mens kiezen wat die wilt. Nogmaals met kabel krijg je ook niet altijd de beloofde snelheid.

grizzly1972
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 dec 2010 17:38

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door grizzly1972 »

Renske99 schreef:
Mooi gezegt, veel bla bla en geen boem boem (jij zegt nog weinig hihi)

Hier is het idem dito, internet is zo verdomd traag dat de verbinding telkens verbroken wordt, hoezo genieten?

De draadloze kastjes van 80 euro kun je terugsturen (ja moet wel weer binnen de termijn van hullie) maar als het goed is krijg je dan die 80 treuro terug (ik moet het ook nog zien)
De monteur zag al snel het probleem, ja hoera hoor, nadat ik telefonisch bij de klantenservice al tig keer het probleem had uitgelegt.
De monteur een vriendelijke man die ook hier zei, er staat draadloos op, maar eigenlijk is het niet terecht want je moet toch draden trekken (als ik het goed begrepen heb hoor, ik zie door de bomen ook het bos niet meer), nou terug dan die handel.

Het is niet enkel dat er vriendelijke medewerkers aan de andere kant zitten, nee ze doen zo hun stinkende best, ze weten niet waar ze mee bezig zijn heb ik de indruk (een enkeling daargelaten) zo constateerde zo'n miep dat het modem kapot was en stuurde ons een nieuw modem.
Weten wij veel, wij dachten een oudere/nieuwere uitvoering, maar ook dat ding werkte niet.
Logisch als het signaal niet binnenkomt.
De monteur kreeg het in eerste instantie ook niet voor elkaar, zelfs niet toen hij op de centrale de goede knop had omgezet, totdat hij het eerdere modem ziet en zegt, dit is een heel verkeerd modem, die eerste moet ik hebben.
Ze sturen je dus maar wat.

Het mooiste is nog als je beld dat je spullen retour wilt sturen, je krijgt een adres, ja boem boem.
Bij het postkantoor blijkt het een verkeerd adres te zijn, bla bla.
Bellen met de klantenservice, bla bla bla, ander adres, niet juist, bellen weer een ander adres (telkens ook andere medewerkers) kom je weer op het postkantoor is het adres van het ene pakje juist het andere niet, nou boem boem hoor.
Wederom bellen, nee dat wordt thuis opgehaald.

Ik kan er nu inmiddels zo kwaad om worden dat ik regelmatig heftig vloekend hier tekeer ga.
Wil je even interpretten, moet je maar afwachten of je geluk hebt, gister had ik geen geluk, nu heb ik wel ja doen we weer even boem boem wel 2 streepjes, maar jongens jongens wat retetraag, als ik straks even een doelloos spelletje wil spelen kan ik het vergeten, daar is ie veel te traag voor.

Ik ben inmiddels de snap kwijt en wil dit jaar wel omkijken, ondanks dat het net begonnen is, dit zal een heel verdomd lang jaar worden als het niet snel aan alle kanten verbeterd.
Want ook de tv loopt regelmatig vast, tis omdat de tv me lief is, maar dat bakje en de afstandsbediening zou je toch zo door het raam naar buiten willen pleuren (ja zonde van mijn raam, daar mankeert niks aan)

KPN is volgens mij gewoon te groot inmiddels, leiden hun personeel niet goed op, of deze luisterden tijdens de opleiding ook al niet, kweenie, bieden ook teveel aan, ze roepen maar fijn alles in 1 lekker voordeling, nou nou wat voordelig als je geen interpret hebt, weinig geluk met de tv, om van bellen nog maar te zwijgen, even met mijn moeder gebeld, zelfde net nummer, mijn god ik schrok me dood, kan beter de auto pakken en er retedure peut inmikken, erheen rijden en mijn eigen koffie betalen, ben ik nog goedkoper uit als even bellen.

Renske ik kan je frustratie zeer goed begrijpen. KPN vertelt gewoon niet de waarheid met de de draadloze kastjes(Homeplugs). Doet ze niet voor niets omdat men je weer snel voor een jaartje wilt binnenhalen. Er is overigens ook al eens een item over geweest bij Radar.
De waarheid is dat de meesten gewoon hun huis moeten bedraden wil het een beetje fatsoenlijk werken. De monteur vertelt je wat dat aangaat wel de waarheid. Maarja ga maar eens door je huis UTP kabel leggen boel moet ook weggewerkt werden en moeten kabels naar boven enz...

Ik zou KPN gewoon nog een paar dagen de tijd geven om het op te lossen anders ontbind je het contract wegens het niet leveren of niet kunnen leveren van de afgesproken producten.

Weet niet in welk gebied je zit anders zou ik zeggen dat je gewoon lekker terug bij Ziggo gaat. Laat je alsjeblieft niet meer afschepen door de helpdesk medewerkers. Op een gegeven moment moet men toch echt met een werkende oplossing komen men kan je niet aan het lijntje blijven houden.
Opzeggen en fijn naar de kabelaar gaan.

plankvoordekop
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 nov 2012 19:12

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door plankvoordekop »

Ziggo wilde ons probleem met het TV signaal niet oplossen (alle kabels etc.vernieuwd binnenshuis) toen zijn we overgestapt naar glas (Concepts ICT) die huren dat dus van KPN en zijn inmiddels ook van KPN. Wij hadden vorige week om 20.00 uur geen telefoonverbinding meer met het vaste nummer. Partner is ongeneeslijk ziek dus de klantenservice gebeld.

Om 21.05 was er een monteur en de telefoon was weer op standby zoek maar een provider die dat nog doet. Bij deze nog de warme douche voor een echte provider.

grizzly1972
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 dec 2010 17:38

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door grizzly1972 »

plankvoordekop schreef:Ziggo wilde ons probleem met het TV signaal niet oplossen (alle kabels etc.vernieuwd binnenshuis) toen zijn we overgestapt naar glas (Concepts ICT) die huren dat dus van KPN en zijn inmiddels ook van KPN. Wij hadden vorige week om 20.00 uur geen telefoonverbinding meer met het vaste nummer. Partner is ongeneeslijk ziek dus de klantenservice gebeld.

Om 21.05 was er een monteur en de telefoon was weer op standby zoek maar een provider die dat nog doet. Bij deze nog de warme douche voor een echte provider.
Ja fijn voor u dat dit snel opgelost is. Overigens heel veel sterkte met uw partner. Ben blij voor u dat u geen gedoe heeft gehad want dat kan u niet gebruiken.

Wat Ziggo betreft kan ik u alleen maar zeggen dat deze verantwoordelijk is tot aan uw AOP. Meestal is dat de antenne aansluiting. De rest bent u dan op aan te spreken.
Wat was dat exact het probleem met uw tv signaal? Wat de meeste mensen niet weten is dat je bekabeling 'dicht' moet zijn wil je geen probleem met je signaal krijgen. Er kan namelijk interferentie( instraling) van bijv een mobiele telefoon,modem of digitenne optreden. Daarom is het belangrijk dat u begint met de juiste bekabeling te gebruiken. Liggen er reeds kabels hoeft u deze niet perse te vervangen maar dan is het wel heel belangrijk dat u alle stekkers(connectoren) vervangt. Beste optie is dat u van die metalen connectoren koopt deze zijn vrij van instraling( bijv van Hirschmann). Alle connectoren vervangen aub dus ook waar u uw antenne kabel bijv doorgelust heeft. Verder is het ook van belang dat de afstand van de antenne kabel naar uw tv niet te lang is anders kan u het beste een goede versterker inzetten. Wederom van belang dat deze ook goed afgeschermd wordt.
Heeft u in huis alles in orde dan kunt u een monteur van Ziggo laten komen want het kan namelijk ook zijn het het probleem niet bij u in huis ligt maar aan de kant van Ziggo. Als u alles in huis dus op orde heeft dat is Ziggo zelfs verplicht om een monteur te sturen.

XLXL.
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 feb 2013 12:33

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door XLXL. »

Wat een raar verhaal van u zeg hij/zij is overgestapt op glasvezel :D

grizzly1972
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 dec 2010 17:38

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door grizzly1972 »

XLXL. schreef:Wat een raar verhaal van u zeg hij/zij is overgestapt op glasvezel :D
Hoe bedoelt u??

Gesloten