Sizz stuurt van het kastje naar de muur
Geplaatst: 27 jan 2013 15:01
Hoi allemaal,
Op 15 januari jl. Heb ik via de website http://www.sizz.nl een nieuw gsm net nummerbehoud en iPhone 5 aangevraagd. Na het invullen van alle gegevens werd ik naar de ideal pagina door gestuurd voor de betaling.
ik meende dat ik een fout in de ingevulde gegevens had gezet en drukte op de knop "vorige pagina"... Dat had ik beter niet kunnen doen...
Ik kreeg een foutmelding en drukte nu op de knop "volgende pagina" en kwam weer bij de Ideal pagina uit voor de betaling. Hierdoor ging ik er vanuit dat er niets aan de hand was en betaalde de €169,00 voor de telefoon en ik ontving vanuit de Rabobank een bevestigingsmail van de geslaagde betaling.
Na 1,5 week had ik nog steeds geen telefoon en contract ontvangen dus belde ik met het telefoonnummers 0900 0940 en 0800 456 45 69 welke op Sizz.nl vermeld staan.
Het bleek dat ik de klantenservice van Vodafone aan de lijn kreeg. Een aantal keren achter elkaar werd ik verzocht Sizz te bellen omdat ik nu met Vodafone belde....ik kreeg vervolgens een ander nummer, maar als ik dat nummer vervolgens belde verwees men weer terug naar bovenstaand 0900 nummer.
Naar een drietal gesprekken kreeg ik door dat Vodafone de gesprekken van Sizz opvangt en dat zij hier mee moeten helpen.
Het bleek dat door de foutmelding tijdens het invoeren van mijn gegevens, alle ingevoerde gegevens verloren gegaan zijn. Ik stond dus niet in de systemen van Vodafone / Sizz bekend. Hierdoor kon de klantenservice niets voor mij betekenen en werd ik doorgestuurd naar de facturatie afdeling. Daar vervolgens naartoe gebeld en hier bleek dat men alleen over de belkosten ging en niet over de Ideal betalingen. Ook diverse keren overkwam het mij dat men na 25 minuten in de wacht gestaan te hebben, gewoon het gesprek aannamen en tot grote ergenis direct de verbinding verbraken. Ik heb meegemaakt dat men een leiding gevende om raad wilde vragen en bij terugkomst zouden zij mij doorschakelen naar die leiding gevende maar schakelden zij door naar een keuze menu...dan maar weer opnieuw bellen maar nooit dezelfde medewerker meer aan de lijn krijgen, dus maar weer mijn verhaal doen..,
Inmiddels heb ik al ruim 40 keer gebeld naar diverse nummers van Vodafone en Sizz, wat mij al tientallen euro's en uren aan tijd gekost heeft. Nog is er geen oplossing en geen geld...
Ideal betalingen kun je niet terughalen. Sizz en Vodafone geven niet thuis en zeggen mij niet te kunnen helpen. Sizz heeft geen postadres waardoor het niet mogelijk is een aangetekende brief te versturen....
Ik weet niet meer hoe ik die €169,00 kan terug halen.
Er schieten mij nu een aantal woorden te binnen: bestolen van €169,00, hoop ergernis,
Zeer slechte servicedesk, zeer slechte bereikbaarheid met lange wachttijden, ellende S(h)izz(el) en nooit weer!
Mocht Sizz of Vodafone nu wel ineens iets kunnen betekenen dan kan er met mij contact gelegd worden via [email protected]
Groeten,
Patrick Toenink
Op 15 januari jl. Heb ik via de website http://www.sizz.nl een nieuw gsm net nummerbehoud en iPhone 5 aangevraagd. Na het invullen van alle gegevens werd ik naar de ideal pagina door gestuurd voor de betaling.
ik meende dat ik een fout in de ingevulde gegevens had gezet en drukte op de knop "vorige pagina"... Dat had ik beter niet kunnen doen...
Ik kreeg een foutmelding en drukte nu op de knop "volgende pagina" en kwam weer bij de Ideal pagina uit voor de betaling. Hierdoor ging ik er vanuit dat er niets aan de hand was en betaalde de €169,00 voor de telefoon en ik ontving vanuit de Rabobank een bevestigingsmail van de geslaagde betaling.
Na 1,5 week had ik nog steeds geen telefoon en contract ontvangen dus belde ik met het telefoonnummers 0900 0940 en 0800 456 45 69 welke op Sizz.nl vermeld staan.
Het bleek dat ik de klantenservice van Vodafone aan de lijn kreeg. Een aantal keren achter elkaar werd ik verzocht Sizz te bellen omdat ik nu met Vodafone belde....ik kreeg vervolgens een ander nummer, maar als ik dat nummer vervolgens belde verwees men weer terug naar bovenstaand 0900 nummer.
Naar een drietal gesprekken kreeg ik door dat Vodafone de gesprekken van Sizz opvangt en dat zij hier mee moeten helpen.
Het bleek dat door de foutmelding tijdens het invoeren van mijn gegevens, alle ingevoerde gegevens verloren gegaan zijn. Ik stond dus niet in de systemen van Vodafone / Sizz bekend. Hierdoor kon de klantenservice niets voor mij betekenen en werd ik doorgestuurd naar de facturatie afdeling. Daar vervolgens naartoe gebeld en hier bleek dat men alleen over de belkosten ging en niet over de Ideal betalingen. Ook diverse keren overkwam het mij dat men na 25 minuten in de wacht gestaan te hebben, gewoon het gesprek aannamen en tot grote ergenis direct de verbinding verbraken. Ik heb meegemaakt dat men een leiding gevende om raad wilde vragen en bij terugkomst zouden zij mij doorschakelen naar die leiding gevende maar schakelden zij door naar een keuze menu...dan maar weer opnieuw bellen maar nooit dezelfde medewerker meer aan de lijn krijgen, dus maar weer mijn verhaal doen..,
Inmiddels heb ik al ruim 40 keer gebeld naar diverse nummers van Vodafone en Sizz, wat mij al tientallen euro's en uren aan tijd gekost heeft. Nog is er geen oplossing en geen geld...
Ideal betalingen kun je niet terughalen. Sizz en Vodafone geven niet thuis en zeggen mij niet te kunnen helpen. Sizz heeft geen postadres waardoor het niet mogelijk is een aangetekende brief te versturen....
Ik weet niet meer hoe ik die €169,00 kan terug halen.
Er schieten mij nu een aantal woorden te binnen: bestolen van €169,00, hoop ergernis,
Zeer slechte servicedesk, zeer slechte bereikbaarheid met lange wachttijden, ellende S(h)izz(el) en nooit weer!
Mocht Sizz of Vodafone nu wel ineens iets kunnen betekenen dan kan er met mij contact gelegd worden via [email protected]
Groeten,
Patrick Toenink