Pagina 1 van 1

Problemen met garantie BCC

Geplaatst: 28 jan 2013 14:59
door harrynaccy
Goedemiddag,

Ik heb in December een tv gekocht bij BCC, deze kreeg na 3 weken problemen.
Het beeldscherm veranderde steeds van kleur, van donker naar licht.
Op 7 januari heb ik BCC gebeld en de tv zou opgehaald worden voor een reparatie.
2 dagen later werd eerst getracht de tv thuis te maken en toen dat niet
lukte hebben ze 'm meegenomen voor reparatie. de monteur (Technorep) gaf aan
dat het ca. 1 week zou duren.

Op de site van Technorep kun je de status opvragen van de reparatie en deze is erg uitgebreid.
Allereerst kunnen ze het probleem niet vinden, maar is er vandaag wel voor de 2e keer een onderdeel besteld. Het scherm staat vaak erg lang ter observatie ergens bij Technorep, onderhand al langer dan bij mij thuis. Vandaag (28-01) heb ik met BCC gebeld en de situatie uitgelegd en gevraagd of zij er iets aan konden doen. Ik kreeg als antwoord dat niet zij, maar Technorep de partij waren waar ik naar toe moest bellen en dat BCC niets voor mij kan betekenen. Als dit de service van BCC is, dan was dit de laatste keer. Klopt het dat als ik ergens een TV koop dat het dan het bedrijf er zo gemakkelijk mee weg kan komen? Ik betaal toch ook voor de service, je weet wel "high service, low prices". Technorep is in deze toch helemaal geen partij voor mij en hoe lang moet ik
mijn geduld nog bewaren?

Help

Re: Problemen met garantie BCC

Geplaatst: 28 jan 2013 15:15
door sjoegel
Ja dat kan wel even duren bij BCC. Ze hebben hard gezegd geen boodschap meer aan U. Het geld is binnen. Ik koop altijd bij het mannetje hier in het dorp. Iets duurder maar je weet aan welk touwtje je moet trekken.

Re: Problemen met garantie BCC

Geplaatst: 28 jan 2013 15:28
door hendrie1963
Ik heb vorig jaar een Eepad gekocht bij BCC en die was ook meer bij de maker als bij mij thuis. En ook maar gebeld enz. Toen heb ik gezocht op internet en kwam een site tegen waar je de klacht kunt neerleggen en die stuurt de klacht onmiddelijk door naar de(klachtenafdeling) van het desbetreffende bedrijf.
Na 8 maanden had ik mijn eepad nog niet terug toen heb ik mijn klacht gemeld op die website en binnen 3 uur had ik bericht van BCC en een dag later had ik een nieuwe eepad die ik mocht uitzoeken. Ik hoop dat je er wat aan hebt en die site is www.klachtenkompas.nl

Re: Problemen met garantie BCC

Geplaatst: 28 jan 2013 15:32
door harrynaccy
Goedemiddag,

Ik heb mijn klacht net ook op Klach.nl gezet.
Ik begrijp heel goed dat iets kapot gaat, maar om de service en de klachtbehandeling
maar over te geven aan een bedrijf waar ik eigenlijk niets mee te doen heb, vind ik erg vreemd.
De servicemedewerker van BCC gaf letterlijk aan dat de servicevoorwaarden niet van toepassing waren omdat er hij nu bij Technorep ligt.

Re: Problemen met garantie BCC

Geplaatst: 28 jan 2013 20:58
door hawkwind
Laat me raden.......betreft het een Samsung, LG of een Sharp TV?