Pagina 1 van 1

Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 28 jan 2013 20:17
door Mamasita
Via prizewize.nl een abonnement afgesloten bij Tele2. 6 Maanden € 15 en daarna zouden de kosten
€ 42,50 per maand zijn. Het aanmelden ging goed tot:
1. Aansluiting te vroeg aangesloten, terwijl wij er nog niet woonden. Zou zijn per 2/1, maar is 17 december aangesloten. 14/12 Was de modem bij een buurman afgeleverd, terwijl dat persoonlijk zou zijn en wij hier voor moesten tekenen.
2. De 1e factuur was veel te hoog. Direct hier achteraan gegaan. Op de 2e factuur zou het verrekend worden.
3. Zeer slechte verbinding; tv stond regelmatig stil, telefoon viel midden in het gesprek uit.
4. De verbinding was niet voldoende. Dit werd geconstateerd na mijn 3e telefoontje door een medewerker van Tele 2. Hierop heeft zij een KPN monteur aangestuurd die had gezegd dat wij eigenlijk geen verbinding van Tele2 konden krijgen en dat wij altijd problemen zullen ondervinden, omdat wij net te ver van de telefooncentrale woonden voor een goede verbinding.
5. 8 Dagen helemaal geen bereik geen gehad, bleek dat er niet genoeg kabels weer aan elkaar gelast waren na onderhoudswerkzaamheden en er was geen opdracht gegeven om ons weer aan te sluiten. Gelukkig na 8 dagen en helemaal radeloos te zijn kwamen er eindelijk 3 monteurs van KPN en infrabeheer die onder mijn huis de verbinding weer hersteld hebben.
6. 2e factuur ontvangen, blijkt dat er niets verrekend is, alleen € 5 telefoonkosten, omdat ik mobiel moest bellen (de afspraak was € 7 met de Tele2 medewerker). Van de storing is dus niets in mindering gebracht op de factuur, zoals dus wel was afgesproken.
7. Ge-chat met Jasper van Tele2 en bleek dat er een heel verkeerde aansluiting is aangesloten. Zij hebben een ander abonnement eraan verbonden dan de afspraak was. Volgens hen heb ik het via de site Bazoeka geregeld, maar ik had nooit van die site gehoord. Er is door Tele2 gebeld over mijn abonnement en alles is op bandje opgenomen welk abonnement en per wanneer ik het zou ontvangen. Jasper van Tele2 zegt dat dat niet kan en dat ik gebeld ben door een medewerker van Bazoeka. Daar is alles op bandje opgenomen. Daarna met Linda ge-chat en zij verbreekt doodleuk de verbinding.
8. Het oude nummer zou ik mee kunnen nemen, is echter niet gebeurd. Hoeft nu ook al niet meer, heb alle instanties inmiddels al op de hoogte gebracht.
9. Zeer onkundig en brutaal personeel bij Tele2 die je aan de lijn krijgt. Ze kunnen niets, weten niets, willen niets en mogen niets.
10. Nu zit ik met een veel te duur abonnement en ik ben verplicht om hier een jaar aan vast te zitten. Ook al ben ik zeer ontevreden, ik mag niet opzeggen. Tele2 kan geen bewijzen overleggen wat ik heb afgesloten en nu is het wachten op Bazoeka, kijken wat zij voor mij kunnen betekenen.

Als ik zeer ontevreden ben over Tele2, dan moet ik er toch vanaf kunnen? De facturen zijn zelfs te hoog en hier zou ik nooit mee akkoord zijn gegaan. Ik kan toch wel iets hier aan doen? Help, want ik ben echt radeloos en betaal veel te veel voor wat ik heb afgesloten. Heeft iemand tips?

Re: Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 29 jan 2013 09:43
door EvM29
Ook ik wil even mijn beklacht doen over het verschikkelijke bedrijf Tele 2 !!!!!
Doordat ik op internet een goekope aanbieding zag van Tele 2 dacht ik laat ik me daar eens in verdiepen ik heb toen op 5 September 2012 besloten om over te stappen op Tele 2 . Wat een nachtmerrie is dit geworden !!!! Ik zou op 5 Oktober over stappen op Tele 2 mijn abbonoment bij Kpn werd stop gezet . Alle spullen waren binnen gekomen ( het enige wat goed is gegaan ) .6 Oktober geen tv geen internet daar gaan we telefoongesprek nummer 1 sorry mevr we kunnen niets vinden na 30 min na anderhalf uur (mijn kosten )aan de telefoon even u gegevens checken bleek dat Tele 2 een foutje had gemaakt de telefoonlijn was op een verkeerde postcode binnen gekomen . Nu moeten wij de lijn verhuizen naar u adres alleen duurt dat 21 dagen . Dus door een fout van tele 2 21 dagen zonder internet en t v . op 27 Oktober geen tv geen internet dus maar weer bellen o sorry mevrouw ik zie dat mijn collega de verhuizing niet heeft doorgevoerd ik ga het nu voor u doen weer 21 dagen geen tv geen internet . 21 dagedn later weer geen internet o mevrouw ik zie dat er iets mis is gegaan met de verhuizing ik kan het in orde maken duurt wel weer 21 dagen nou naar heel boos te zijn geworden vooruit nog 1 keer dan . krijg ik een week later twee rekeningen of ik dat wil betalen 2 x verhuizing a 35 euro p.p + aansluit en abbo kosten van Oktober tot December haha . Dus maar weer bellen sorry mevr dat moet u automatische betalen anders word u afgesloten huh ik ben niet eens aangesloten dat lukt ze niet . Maar afsluiten is zo geregeld hoor . maar goed ik moest het eerst betalen en daarna word het verrekend . dus gedaan vervolgens krijg ik weer een rekening en nog steeds geen internet en tv . op 16 December heb ik dan eindelijk tv en internet van Tele 2 en een vergoeding van 115 euro wat ik wel eerst heb betaald word niet terug gestort maar verrekend o en mevrouw u hoeft de verhuiskosten niet te betalen duhhh . van 16 December tot vandaag geen problemen gehad alleen wil ik vanmorgen mijn tv aan doen staat er opeens niet verbonden met de modem dus nu wel internet geen tv meer . Ik ga niet meer met ze bellen gooi die handel zo in de kliko en zeg mijn abbo op en wil met dat bedrijf nooit meer iets te maken hebben !!!!!!!!!!!!!!Ga met deze oplichters nooit in zee betaal liever iets meer voor de service van UPC !!!!

Re: Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 29 jan 2013 15:01
door Tele2 Webcare
Beste Mamasita,

Goed om te zien dat je je eigen topic geopend hebt, zo kan ik je zo goed mogelijk proberen te helpen. Ik vind het spijtig om te lezen dat je problemen ervaart met je diensten. Ik zou graag willen uitzoeken of ik iets voor je kan betekenen! Zou je mij in een persoonlijk bericht je postcode/huisnummer, klantnummer en contactgegevens kunnen sturen? Ik hoop snel van je te horen!

@EvM29, lastig dat je ook problemen ervaart met je diensten. Ik wil je verzoeken om een eigen topic te openen zodat de gesprekken niet door elkaar gaan lopen. Zo kunnen we je beter proberen te helpen en kunnen andere klanten met een zelfde soort vraag ook meelezen. Zo blijft het netjes en overzichtelijk. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

Re: Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 31 jan 2013 16:54
door Mamasita
Hallo Danielle,

Ik kom er niet uit met het sturen van een prive-bericht. Heb je ook gewoon een tele2 mailadres?
Dan kanik het je persoonlijk mailen.

groeten Mamasita

Re: Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 31 jan 2013 17:50
door berndv
Tele2 Webcare schreef:Beste Mamasita,

Goed om te zien dat je je eigen topic geopend hebt, zo kan ik je zo goed mogelijk proberen te helpen. Ik vind het spijtig om te lezen dat je problemen ervaart met je diensten. Ik zou graag willen uitzoeken of ik iets voor je kan betekenen! Zou je mij in een persoonlijk bericht je postcode/huisnummer, klantnummer en contactgegevens kunnen sturen? Ik hoop snel van je te horen!

@EvM29, lastig dat je ook problemen ervaart met je diensten. Ik wil je verzoeken om een eigen topic te openen zodat de gesprekken niet door elkaar gaan lopen. Zo kunnen we je beter proberen te helpen en kunnen andere klanten met een zelfde soort vraag ook meelezen. Zo blijft het netjes en overzichtelijk. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Goh handig, ze hebben pb'suitgezet in hun profiel, en nu vragen om een pb te sturen. Tja, het is moeilijk hoor, zo'n forum account. Zegt ook wel wat over de organisatie. :lol:

Re: Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 31 jan 2013 23:15
door devious
nah...gelukkig heeft ze wèl een eigen mailadres. Wellicht heeft de leiding haar al op de vingertjes getikt omdat dat niet zomaar kan oid .. maar goed:
Beste huppeldepup,

Ik vind het spijtig dat je nog geen passende oplossing hebt gekregen van ons. Ik zou graag willen uitzoeken of ik iets voor je kan betekenen! Zou je mij in een e-mail aan
[email protected] o.v.v. huppeldepup je postcode/huisnummer, klantnummer en contactgegevens kunnen sturen? Ik hoop snel van je te horen!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 01 feb 2013 09:43
door Tele2 Webcare
Beste Mamasita,

Lastig dat het niet wil lukken met het bericht. Je kunt inderdaad ook een e-mail sturen aan [email protected] o.v.v. Mamasita/Trosradar. Mocht je er niet uitkomen wil je me het dan laten weten.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

Re: Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 01 feb 2013 22:17
door devious
dat zeg ik

Re: Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 09 feb 2013 23:52
door Schorem
Mijn vriendin in Soest kreeg afgelopen dinsdag (05-02-2013) last van een storing waardoor haar hele 3 in 1 verbinding weg viel,met de gsm tele2 gebeld en na 20 min eindelijk iemand aan de lijn,na wat doormeten lag het volgens deze persoon aan de lijn buiten het huis,dus een monteur gestuurd,deze brave man is eigenlijk in dienst van kpn,maar goed,hij zei dat het aan het modem lag,nieuw modem werd opgestuurd en kwam vrijdag (08-02-2013) aan,helaas,dit was niet de oplossing,wederom gebeld en het was toch de buitenlijn,nu dus weer wachten op de monteur van kpn en misschien dat ze na een week weer internet,telefoon en televisie heeft.
Nog een mooie stunt van tele2 en vele andere aanbieders is als je het contract gaat verlengen na bv een jaar ze je een mooie aanbieding doen,trap er niet in want dit is gewoon een nieuw contract voor weer een jaar,zo omzeilen ze de nieuwe wet dat je per maand op kan zeggen.

Vriendelijke groet Peet

Re: Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 10 feb 2013 11:52
door berndv
Schorem schreef: Nog een mooie stunt van tele2 en vele andere aanbieders is als je het contract gaat verlengen na bv een jaar ze je een mooie aanbieding doen,trap er niet in want dit is gewoon een nieuw contract voor weer een jaar,zo omzeilen ze de nieuwe wet dat je per maand op kan zeggen.
Zo omzeilen ze helemaal niets en zo krijg je ook geen nieuw contract, maar een verlenging, dat is het uit van een verlenging, dat je je termijn verlengd, dus weer tekent voor een nieuwe termijn, de oude verlengend.

Op die manier moet je bij iedereen oppassen. Ga ook maar niet verlengen bij je mobiele provider, want je krijgt een nieuwe telefoon, en je mag niet eens meer per maand opzeggen. Zelfde geldt voor alle andere adsl aanbieders, ga niet verlengen en kiezen voor een jaar waarin u x korting krijgt per maand, want als je verlengd zit je er weer zo een jaar aan vast.

Daarnaast vervelend van de storing van uw vriendin. Vind dat ze het allemaal redelijk vlot weten te regelen, dinsdag storing en voor vrijdag al een monteur gehad en een nieuwe modem. Helaas niet de oplossing, dus waarschijnlijk met de volgende monteur opgelost. Netjes in een week, heb slechtere verhalen voorbij zien komen hier.

Re: Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 13 feb 2013 12:47
door Tele2 Webcare
Beste Mamasita,

Een paar dagen geleden vroeg ik je om je gegevens naar me te sturen. Dit wilde toen niet helemaal lukken en ik heb dan ook nog geen gegevens van je mogen ontvangen. Hierdoor heb ik het nog niet verder voor je op kunnen pakken.

Wil je het me laten weten als je nog hulp kunt gebruiken? Je kunt dan alsnog je gegevens mailen naar [email protected] o.v.v. Mamasita / Trosradar.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 13 feb 2013 22:59
door devious
MAMASITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Reageer eens. Men wil je helpen, alleen als je niet geholpen wilt worden blijven zwijgen. Maar dan niet weer een topic openen hoor!

Re: Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 18 feb 2013 14:31
door Mamasita
Had 5/2 een mail gestuurd. Zal hem nog een x sturen danielle.

Re: Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 19 feb 2013 09:49
door Tele2 Webcare
Beste Mamasita,

Bedankt voor je reactie. Ik heb helaas nog geen e-mail mogen ontvangen. Kun je me laten weten of het gisteren wel gelukt is? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

Re: Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 19 feb 2013 17:37
door Har06
Tele2 Webcare schreef:Beste Mamasita,

Bedankt voor je reactie. Ik heb helaas nog geen e-mail mogen ontvangen. Kun je me laten weten of het gisteren wel gelukt is? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

bekend verhaal van Tele 2 :) :oops:

Re: Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 20 feb 2013 12:59
door Teunbosseman
Har06 schreef:
Tele2 Webcare schreef:Beste Mamasita,

Bedankt voor je reactie. Ik heb helaas nog geen e-mail mogen ontvangen. Kun je me laten weten of het gisteren wel gelukt is? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

bekend verhaal van Tele 2 :) :oops:

Niet alleen van telenee Har.....

Re: Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 20 feb 2013 14:27
door Har06
Teunbosseman schreef:
Har06 schreef:
Tele2 Webcare schreef:Beste Mamasita,

Bedankt voor je reactie. Ik heb helaas nog geen e-mail mogen ontvangen. Kun je me laten weten of het gisteren wel gelukt is? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

bekend verhaal van Tele 2 :) :oops:

Niet alleen van telenee Har.....[/quote]


Natuurlijk niet, maar Mevr D van Tele 2 verschuilt zich voortdurend, hier posten en verder nada

Re: Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 27 feb 2013 00:36
door silvia68
Bij Tele2 wilde ik een Alles in 1 abonnement afsluiten voor EUR 42,50, eerste 6 maanden EUR 15. Bijna alles doorgelopen met de callcenter verkoopster toen ik de vraag stelde over de Overstap Service welke ze aanbieden op hun site. Helaas neem ik al internet en mobiel telefonie af bij Tele2. Dit betekent dat ik geen gebruik kan maken van de Overstap service, uitsluitend voor nieuwe klanten... Dus moet ik eerst telefonie bij Prentium en tv bij UPC opzeggen...
Ik probeer al maanden zonder succes in te inloggen bij Mijn Tele2 en bij Rekening Online, toegang tot mijn Zonnet account heb ik al jaren niet. Alle gebruikerscodes en wachtwoorden welke ik per mail of op mijn mobieltje ontvang geven geen toegang tot geen enkele van bovengenoemde diensten.
Via de telefoon (10 ct per minuut) geeft Tele2 telkens aan dat ze nieuwe wachtwoorden sturen, welke vervolgens weer niet werken!
Via de site krijg ik steeds de meldingen, afhankelijk van de dienst (Mijn Tele2, rekening Online of Webmail):
"De gebruikersnaam en/of het wachtwoord zijn niet juist!"

"Helaas kunnen wij op basis van uw telefoonnummer geen gebruikersnaam en wachtwoord toesturen. U kunt via Live Chat of via het telefoonnummer 0900-2411602 (0,10 c p/m) contact op nemen met Tele2.
Terug naar Inloggen »"

"Helaas, onjuist Wachtwoord of Gebruikersnaam. Probeer het opnieuw of klik op de onderstaande link om uw Wachtwoord terug te vinden."

De virtuele assistent herhaalt standaard antwoorden waarmee ik niet verder kom.

Een paar weken geleden heeft iemand van Tele2 via een Forum (daar kon ik wel inloggen) aangegeven mij te willen helpen. Vervolgens nooit meer van haar vernomen.

Tot aan waanhoop toe overweeg ik nu alles op te zeggen bij Tele2 en over te stappen naar een Alles-in-1 pakket van UPC plus en mobiele telefonie aanbieder.

Ik ben erg benieuwd of jullie ook ervaring met bovenstaande problemen hebben.

Re: Tele2; hele gang van zaken zeer terurig

Geplaatst: 27 feb 2013 00:58
door devious
Pretium doet niet mee met de overstap-poule. Dus met die telefoonprovider kun je geen gebruik maken van een Overstap-dinges. De nieuwe provider haalt wèl het telefoonnummer van Pretium weg ( die komt namleijk gewoon uit de KPN-zak ) en zet je bekende nummer bij hen. Pretium wijst je dan een nieuw nummer toe zonder dat je dat in de gaten hebt. Dus Pretium altijd zelluf opzeggen!

Nummerbehoud kan altijd, bij elke provider, apart worden uitgevoerd. Soms vragen ze daar een vergoeding voor, soms niet. Het is letterlijk en figuurlijk een paar muisklikken en -DONE-.