KPN Internet en interactieve TV
Geplaatst: 29 jan 2013 00:05
Ik heb al ruim 2 jaar internet met interactieve TV van KPN. Sinds afgelopen dinsdag 22-1 heb ik zowel geen internet als TV meer (landelijke storing). Ik heb dinsdag in de middag gelijk gebeld, men zou mij aanmelden bij de storingsdienst. Woensdag nog niets gehoord, dus teruggebeld en ik zou wederom aangemeld worden bij de storingsdienst. Donderdag nog steeds geen resultaat, na diverse malen resetten van het modem etc etc. Weer gebeld, ik kon geen monteur aan huis krijgen omdat de storingsdienst het op moest lossen, echter zijn hadden het zo druk dat ik maar moest afwachten. Geeist dat ik een nieuw modem kreeg, deze werd dan ook opgestuurd. Vrijdag het nieuwe modem, werkte echter nog steeds niet. Wederom gebeld, ze waren er achter gekomen dat ik pas donderdag(!) aangemeld was bij de storingsdienst. Boos geworden, ze zouden een monteur inplannen, dat kon op zijn vroegst pas maandag. Niet mee akkoord gegaan, dus na veel moeite monteur op zaterdag kunnen krijgen. Die zag het al snel, het probleem zou ergens in de grond zitten tussen de telefoonkast en mijn woning. Hij zou het doorgeven aan de grondploeg, die zou vanzelf contact met mij opnemen.
Maandag nog steeds niets gehoord, omstreeks 13:00 uur gebeld, ze zouden contact met ons opnemen.
Nog steeds niets, weer teruggebeld omstreeks 17:00 uur, ze konden wederom niets doen we moeten maar afwachten tot men ooit een keer belt. We kunnen ook niemand te spreken krijgen van de grondploeg of de planning.
Al met al is KPN behoorlijk in gebreke gebleven. Volgens de website zou er binnen 24 uur een monteur langs moeten komen, is niet gebeurd. Ik ben niet meteen aangemeld bij de storingsdienst. Volgens de website moet een storing binnen 5 werkdagen opgelost zijn, is niet gebeurd. Op een gegeven moment kreeg ik het nummer van onze storing, als ik dan de storingsdienst zou bellen kon ik direct doorverbonden worden met dit nummer. Dit nummer werkt niet meer, dus kan ik de storingsdienst ook niet meer bereiken.
Ik zit nu inmiddels 7 dagen zonder internet en TV en het lijkt erop dat het voorlopig niet beter gaat worden. Ik ga in ieder geval alle belkosten terugvorderen en ik ga ook niet betalen voor deze maand.
Wat kan ik het beste doen? Een leidinggevende krijg je nooit te spreken, aangezien de mensen van het callcenter ook maar oplezen wat er op hun scherm staat. Een medewerker die ik aan de lijn had zei zelfs, en ik citeer: "Ik kan niets anders voor u doen dan uw verhaal aanhoren, het heeft geen zin om ons steeds te bellen want elke keer als u belt komt u onderop de stapel te liggen".
Oja, en als de storing verholpen is stap ik over naar een andere aanbieder.
Maandag nog steeds niets gehoord, omstreeks 13:00 uur gebeld, ze zouden contact met ons opnemen.
Nog steeds niets, weer teruggebeld omstreeks 17:00 uur, ze konden wederom niets doen we moeten maar afwachten tot men ooit een keer belt. We kunnen ook niemand te spreken krijgen van de grondploeg of de planning.
Al met al is KPN behoorlijk in gebreke gebleven. Volgens de website zou er binnen 24 uur een monteur langs moeten komen, is niet gebeurd. Ik ben niet meteen aangemeld bij de storingsdienst. Volgens de website moet een storing binnen 5 werkdagen opgelost zijn, is niet gebeurd. Op een gegeven moment kreeg ik het nummer van onze storing, als ik dan de storingsdienst zou bellen kon ik direct doorverbonden worden met dit nummer. Dit nummer werkt niet meer, dus kan ik de storingsdienst ook niet meer bereiken.
Ik zit nu inmiddels 7 dagen zonder internet en TV en het lijkt erop dat het voorlopig niet beter gaat worden. Ik ga in ieder geval alle belkosten terugvorderen en ik ga ook niet betalen voor deze maand.
Wat kan ik het beste doen? Een leidinggevende krijg je nooit te spreken, aangezien de mensen van het callcenter ook maar oplezen wat er op hun scherm staat. Een medewerker die ik aan de lijn had zei zelfs, en ik citeer: "Ik kan niets anders voor u doen dan uw verhaal aanhoren, het heeft geen zin om ons steeds te bellen want elke keer als u belt komt u onderop de stapel te liggen".
Oja, en als de storing verholpen is stap ik over naar een andere aanbieder.