Pagina 1 van 1
AppelHoes.nl
Geplaatst: 29 jan 2013 15:08
door Lugthart
ik heb in november bij dit bedrijf besteld, nog steeds niets geleverd. Mail noch telefonisch contact wordt beantwoord.
Als ik zoek op internet zie ik vreemd genoeg enkel positieve reacties.
Heb contact met politie gehad en die zeggen niets te kunnen doen zolang er niet meerdere mensen last van hebben. dus bij deze, wie heeft er nog meer last gehad mbt Appelhoes.nl ?
[bericht aangepast door de moderator i.v.m. lasterlijke uitspraken]
Re: AppelHoes.nl
Geplaatst: 29 jan 2013 15:16
door sjohie
Lugthart schreef:ik heb in november bij dit bedrijf besteld, nog steeds niets geleverd. Mail noch telefonisch contact wordt beantwoord
Als ik zoek op internet zie ik vreemd genoeg enkel positieve reacties.
Heb contact met politie gehad en die zeggen niets te kunnen doen zolang er niet meerdere mensen last van hebben. dus bij deze, wie heeft er nog meer last gehad mbt Appelhoes.nl ?
Als je kijkt naar die beoordelingen bij die beoordelingssite via de link op hun pagina, zie je wel verdacht veel dezelfde zinnetjes staan, maw dat riekt naar zelfgemaakte beoordelingen.
Maar goed, het webshop keurmerk, wat zij voeren, kent een geschillencommissie, daar zou je het eens kunnen proberen?
Re: AppelHoes.nl
Geplaatst: 29 jan 2013 17:46
door Guardian72
https://www.sidn.nl/over-nl/whois/
Hier kan je meer info vinden over een website - het is compleet openbaar maar mag niet hier geplaatst worden kennelijk
Er staat een mail adres - is dat al geprobeerd?
Dit is een ander mail adres dan je hier ziet:
http://www.keurmerk.info/Leden_Partners ... s/1989?s=1
Re: AppelHoes.nl
Geplaatst: 29 jan 2013 18:14
door ArneLH
Appelhoes B.V. bestaat echt en de adresgegevens, het KVK- en BTW-nummer kloppen.
Re: AppelHoes.nl
Geplaatst: 29 jan 2013 18:28
door riddert
sjohie schreef:Lugthart schreef:ik heb in november bij dit bedrijf besteld, nog steeds niets geleverd. Mail noch telefonisch contact wordt beantwoord.
Als ik zoek op internet zie ik vreemd genoeg enkel positieve reacties.
Heb contact met politie gehad en die zeggen niets te kunnen doen zolang er niet meerdere mensen last van hebben. dus bij deze, wie heeft er nog meer last gehad mbt Appelhoes.nl ?
Als je kijkt naar die beoordelingen bij die beoordelingssite via de link op hun pagina, zie je wel verdacht veel dezelfde zinnetjes staan, maw dat riekt naar zelfgemaakte beoordelingen.
Maar goed, het webshop keurmerk, wat zij voeren, kent een geschillencommissie, daar zou je het eens kunnen proberen?
Die 'verdacht veel dezelfde zinnetjes' waar u over spreekt, zijn standaard antwoorden die aangepast kunnen worden door de consument. Als deze hier in de open vragen niets invult, blijft dat zinnetje er staan.
@TS,
je zou via de geschillencommissie van het keurmerk wat kunnen proberen.
Re: AppelHoes.nl
Geplaatst: 18 apr 2013 18:41
door Rene.v.s
Er zijn wel degelijk meer 'slachtoffers'. Ik heb de lijst van reviews over appelhoes doorgenomen vanaf vandaag, 18-4-2013 terug tot 1-11-2012. Hiertussen heb ik zo'n 50 grote onopgeloste klachten gevonden betreft levering en communicatie. Ikzelf heb onlangs ook een product bij appelhoes besteld, optijd geleverd. Er was alleen iets mis mee en daar heb ik een nette mail over gestuurd en zoals in 95% van de andere gevallen kreeg ik ook geen reactie. Enkele dagen later kreeg ik een automatische uitnodiging om een review achter te laten wat ik dan ook zeker heb gedaan met dezelfde uitleg. De dagen erna krijg ik in elke mail de meest onbeschofte berichten binnen en allerlei beschuldigingen naar mijn hoofd geslingerd.
Vandaag was ik het zat en besloot eens wat onderzoek te doen wie zich achter de naam appelhoes.nl verschuilt en kwam ik al de negatieve reviews tegen (op verschillende sites: Trosradar, Macfreak.nl, Tweakers.net, Kiyoh.nl (klantbeoordelingensite gelinkt aan appelhoes) en zelfs via googlemaps-mijndomein.nl)
Wat mij opviel is dat bij de reviews die ik gelezen heb, wat zo ongeveer 1/3 zal zijn van wat er is omdat het bedrijf sinds januari 2012 bestaat, veel mensen zitten die nog geld retour dienen te krijgen of een product binnen te krijgen een slechte recensie achterlaten en het daarbij laten. Hierdoor verdient die jongen natuurlijk goud geld. Het lijkt me een goed plan om met zoveel mogelijk mensen hier tegenin te gaan en elk geval te melden bij trosradar.
Re: AppelHoes.nl
Geplaatst: 02 nov 2013 09:43
door Elza79
Wij hebben al meerdere malen iets besteld bij Appelhoes. En dit is altijd goed gegaan.
Maar helaas bij de laatste bestelling ( vorige week) ging het mis.
Ik had een doorzichtige hoes besteld voor mijn telefoon en deze betaald met IDeal.
Maar na enige dagen wachten nog geen hoes.
Hierna een mail gestuurd. En ik kreeg als antwoord dat als er nog niet betaald is het moeilijk is het hoedje te versturen. En dat hierover een mail os gestuurd. Goed ik zoeken. En inderdaad stond tussen m'n junkmail. Hierna heb ik een mail terug gestuurd met de gegevens van de afschrijving van
IDeal aan hun en dat het dus wel betaald is. Maar tot op heden nog geen reactie terug en ook nog geen hoesje. Ook heb meerdere malen gebeld maar niemand neemt op.
Ik snap er niets van. Het is altijd goed gegaan. Heeft iemand een idee hoe ik m'n geld terug krijg. En of ervaringen hiermee?
Re: AppelHoes.nl
Geplaatst: 02 nov 2013 10:52
door Prolix
Heeft iemand een idee hoe ik m'n geld terug krijg.
Je geld ben je kwijt. Tenzij iemand zo aardig is om het terug te storten. En verder ben je gewoon de sjaak. Helaas.
Re: AppelHoes.nl
Geplaatst: 04 nov 2013 19:59
door Elza79
Goed nieuws. Mijn hoesje word. Opgestuurd. Het is opgelost
Gelukkig. Al is het niet zo gegaan zoals het hoort.
Re: AppelHoes.nl
Geplaatst: 04 nov 2013 20:07
door dhc
Heb je het hoesje al binnen dan...? Vooralsnog niets opgelost dus.
Re: AppelHoes.nl
Geplaatst: 05 nov 2013 12:56
door Elza79
Ja het is nu net binnen
.
Re: AppelHoes.nl
Geplaatst: 05 nov 2013 12:57
door Elza79
Maar nooit meer iets bij Appelhoes
Re: AppelHoes.nl
Geplaatst: 18 nov 2014 09:06
door Tessem
Bij dit bedrijf, appelhoes.nl, heb ik een ipad cover besteld. Ik wilde deze graag omruilen maar communicatie met dit bedrijf verloopt bijzonder moeizaam. Na 3 onbeantwoorde mails krijg ik een tevredenheidsonderzoek via mail waarin ik uiteraard aangeef niet tevreden te zijn omdat mijn emails niet beantwoord worden. Dit is hun antwoord: "Maar als u ons liever op deze wijze zwart wilt maken in plaats van een probleem op te lossen is dat verder uw keuze". J. Molendijk van Appelhoes communiceert op een ruzie-achtige manier, verleent geen service maar verwacht wel een tevreden antwoord op zijn onderzoek. Overigens zie ik de uitslag van mijn ingevulde enquete niet terug op hun site, daar staan alleen maar tevreden klanten op. Ik vind dit bedrijf onvriendelijk en onbetrouwbaar want uiteindelijk heb ik nog steeds geen antwoord op de door mij gestelde vraag: hoe kan ik een retourzending aanmelden?
Re: AppelHoes.nl
Geplaatst: 22 nov 2014 19:06
door riddert
Tessem schreef:Bij dit bedrijf, appelhoes.nl, heb ik een ipad cover besteld. Ik wilde deze graag omruilen maar communicatie met dit bedrijf verloopt bijzonder moeizaam. Na 3 onbeantwoorde mails krijg ik een tevredenheidsonderzoek via mail waarin ik uiteraard aangeef niet tevreden te zijn omdat mijn emails niet beantwoord worden. Dit is hun antwoord: "Maar als u ons liever op deze wijze zwart wilt maken in plaats van een probleem op te lossen is dat verder uw keuze". J. Molendijk van Appelhoes communiceert op een ruzie-achtige manier, verleent geen service maar verwacht wel een tevreden antwoord op zijn onderzoek. Overigens zie ik de uitslag van mijn ingevulde enquete niet terug op hun site, daar staan alleen maar tevreden klanten op. Ik vind dit bedrijf onvriendelijk en onbetrouwbaar want uiteindelijk heb ik nog steeds geen antwoord op de door mij gestelde vraag: hoe kan ik een retourzending aanmelden?
https://www.appelhoes.nl/Retouren-aanmelden
Uw review word pas over 14 dagen vertoont tussen de andere reviews, dit om de winkelier in de gelegenheid te stellen om u toch tevreden te stellen, en dan heeft u nog de mogelijkheid om de review aan te passen.