Telfort en Teleplan nemen klacht niet serieus
Geplaatst: 29 jan 2013 19:57
Dag allemaal,
Ik heb begin november 2012 een Sony Xperia U aangeschaft voor mijn vriendin. Half december bleek er een update te zijn en die heb ik vervolgens uitgevoerd. Probleem was dat deze update stoort met wifi. Zodra ik wifi aan zet werkt het maximaal ongeveer 2 minuten waarna het volledig blokkeerd. Mijn gehele netwerk blokkeerd dan dus er geen geen enkele internet/netwerkverbinding mogelijk, ook andere netwerken waarop ik het heb getest blokkeren in geheel. Niet iedereen van het werk kon dit waarderen
Enfin. Dus telefoon teruggestuurd. Er bleek een driver verkeerd en het toestel "is geüpdatet"
op papier alles inorde!
NIET DUS: wel gedowngrade!
Telefoon terug en aangesloten op de PC was de update er weer dus hoopvol nogmaals uitgevoerd. Zelfde probleem. Weer opgestuurd en ze zeggen dat er niks aan de hand is en dat er niets gedaan word. Toch gedowngrade: Kosten 39 euro!!
Dus klachten nogmaals omschreven met mijn beklag dat er niet eens naar gekeken is en wederom klacht niet gegrond. Meer nee hoor weer geen serieuze aanpak. Oftewel kosten van 39 euro. GEEN GARANTIE.
Conclusie: Sony, Telfort en Teleplan communiceren niet intern en of nemen klachten niet serieus.
Hoe kan dit?
Het probleem wordt dus niet erkent en de kosten zijn inmiddels al 2x 39 euro!!
En nu heb ik dus na 3 keer te vergeefs mijn probleem melden nu een telefoon die niet aan de beschrijving voldoet. Een smartphone heb je tegenwoordig naast het bellen voor de apps en games. via umts/3G downloaden kost gewoon te veel maar Wifi kan ik dus blijkbaar nooit gebruiken.
Meer mensen met klachten over Telfort i.c.m. Teleplan te Zoetermeer?
Het is dat ik onafhankelijk van deze telefoon nog 9 maanden een abonnement heb maar dat wordt dus na 9 maanden absoluut niet verlengt!!!
Ik heb begin november 2012 een Sony Xperia U aangeschaft voor mijn vriendin. Half december bleek er een update te zijn en die heb ik vervolgens uitgevoerd. Probleem was dat deze update stoort met wifi. Zodra ik wifi aan zet werkt het maximaal ongeveer 2 minuten waarna het volledig blokkeerd. Mijn gehele netwerk blokkeerd dan dus er geen geen enkele internet/netwerkverbinding mogelijk, ook andere netwerken waarop ik het heb getest blokkeren in geheel. Niet iedereen van het werk kon dit waarderen
Enfin. Dus telefoon teruggestuurd. Er bleek een driver verkeerd en het toestel "is geüpdatet"
op papier alles inorde!
NIET DUS: wel gedowngrade!
Telefoon terug en aangesloten op de PC was de update er weer dus hoopvol nogmaals uitgevoerd. Zelfde probleem. Weer opgestuurd en ze zeggen dat er niks aan de hand is en dat er niets gedaan word. Toch gedowngrade: Kosten 39 euro!!
Dus klachten nogmaals omschreven met mijn beklag dat er niet eens naar gekeken is en wederom klacht niet gegrond. Meer nee hoor weer geen serieuze aanpak. Oftewel kosten van 39 euro. GEEN GARANTIE.
Conclusie: Sony, Telfort en Teleplan communiceren niet intern en of nemen klachten niet serieus.
Hoe kan dit?
Het probleem wordt dus niet erkent en de kosten zijn inmiddels al 2x 39 euro!!
En nu heb ik dus na 3 keer te vergeefs mijn probleem melden nu een telefoon die niet aan de beschrijving voldoet. Een smartphone heb je tegenwoordig naast het bellen voor de apps en games. via umts/3G downloaden kost gewoon te veel maar Wifi kan ik dus blijkbaar nooit gebruiken.
Meer mensen met klachten over Telfort i.c.m. Teleplan te Zoetermeer?
Het is dat ik onafhankelijk van deze telefoon nog 9 maanden een abonnement heb maar dat wordt dus na 9 maanden absoluut niet verlengt!!!