Pagina 1 van 1

Hollandsnieuwe, klachten en incasso

Geplaatst: 30 jan 2013 10:13
door Papa2000
Hallo Allemaal,

Let aub op voordat u met Hollandsnieuwe in zee gaat.
1. ze hebben op dit moment veel storingen, slecht bereik en opwaarderen wat niet lukt waardoor je zelf niet kunt bellen
2. Klantenservice werkt langs elkaar heen. Medewerkers weten niet waarover ze praten. Doen toezeggingen Geven namen op die er niet zijn (als je later zegt ik heb met die en die gesproken, dan krijg je doodleuk het antwoord "Die werkt hier niet"
3. alleen maar standaard antwoorden in mails.
4. ja je kunt opzeggen maar dan moet je wel eerst betalen. Reden om de betalingen te storneren waren er genoeg. Hollandsnieuwe kijkt niet naar de klant alleen naar eigen regels.
5 Hollandsnieuwe maakt gebruik van onterechte incasso methoden, Ze schrijven maandelijks af. Dit is dus een doorlopende machtiging. Na discussie met Hollandsnieuwe en toezeggingen om het abo te kunnen beeiindigen bleven ze maar afschrijven. Dit wou ik dus storneren. Dat bleek volgens de bank niet te kunnen daar het een "eenmalige machtiging" was. Bank was zo correct om dit als onrechtmatige incasso terug te boeken. Dat kan wel omdat ik nooit een handtekening heb gezet voor een eenmalige incasso. Dat moet de incasserende partij dan bewijzen. Dat lukt vervolgens niet en dan komt het bedrag terug.
6. ZIjn nu maanden verder. Op deze manier komen ze wel aan hun centen. Nog steeds krijg ik de melding eerst betalen en dan afhandelen. Terwijl ik aangeef: kom met een voorstel voor afhandelen met enige coulance ivm de vele storingen en toezeggingen.

Kortom let goed op!!

Papa2000

Re: Hollandsnieuwe, klachten en incasso

Geplaatst: 30 jan 2013 12:48
door hollandsnieuwe
Beste papa2000,

Zou je ons in een privébericht je gegevens kunnen toezenden? Dan zullen wij proberen deze situatie op te lossen.

Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Re: Hollandsnieuwe, klachten en incasso

Geplaatst: 31 jan 2013 10:38
door Papa2000
HAhahahahahaha,

Dat zijn we al aan het doen. Alleen komen we geen stap verder. Steeds weer het standaard geleuter, geen inhoudelijke reactie op de klachten. "Prive berichten" Net als op facebook zeker!! gewoon openbaar of bel me even. Alle gegevens zijn in jullie bezit alleen svp niet bellen op het nummer wat ik van jullie heb. Bel nl niet meer met jullie maar alweer ruim 2 maanden met een serieuze provider. Gaat ook niet alles goed maar luisteren wel naar de klant en hebben een bereikbare gratis klantenservice (Mijn nieuwe nummer is ook aan jullie doorgegeven via mail, facebook etc etc)
Papa2000

Re: Hollandsnieuwe, klachten en incasso

Geplaatst: 31 jan 2013 11:24
door hollandsnieuwe
Papa2000 schreef:HAhahahahahaha,

Dat zijn we al aan het doen. Alleen komen we geen stap verder. Steeds weer het standaard geleuter, geen inhoudelijke reactie op de klachten. "Prive berichten" Net als op facebook zeker!! gewoon openbaar of bel me even. Alle gegevens zijn in jullie bezit alleen svp niet bellen op het nummer wat ik van jullie heb. Bel nl niet meer met jullie maar alweer ruim 2 maanden met een serieuze provider. Gaat ook niet alles goed maar luisteren wel naar de klant en hebben een bereikbare gratis klantenservice (Mijn nieuwe nummer is ook aan jullie doorgegeven via mail, facebook etc etc)
Papa2000
Beste klant,

Als je ons geen privebericht stuurt, met je prive gegevens, kunnen wij je helaas niet opzoeken in ons systeem. Graag ontvangen wij je telefoonnummer, je achternaam en het emailadres.

Met vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe

Re: Hollandsnieuwe, klachten en incasso

Geplaatst: 31 jan 2013 18:25
door Papa2000
Done! Nu weer eens afwachten wat er hier uit de hoge hoed komt.

Re: Hollandsnieuwe, klachten en incasso

Geplaatst: 01 feb 2013 17:31
door Papa2000
En dan hoor je natuurlijk.............

Re: Hollandsnieuwe, klachten en incasso

Geplaatst: 01 feb 2013 21:59
door Frits Bband
Het is toch te gek voor woorden dat zo'n bedrijf zo lang aan het prutsen blijft. Niet je problemen als bedrijf oplossen maar wel internetfora afstruinen om, als er iemand moppert, het proberen in de kiem te smoren met je webcareteam.

Belachelijk!

Succes!

Re: Hollandsnieuwe, klachten en incasso

Geplaatst: 04 feb 2013 09:43
door Papa2000
Mee eens

Ik hoop alleen dat de mensen wel 10x nadenken voordat ze met deze onderneming in zee gaan. Voor mij in ieder geval nooit meer....... maar ook geen Vodafone. Is immers een volle dochter van Vodafone. Voor de collega providers wel makkelijk. Er valt immers weinig meer te kiezen .

Verder nog geen reactie van HN

Re: Hollandsnieuwe, klachten en incasso

Geplaatst: 04 feb 2013 10:40
door AntonvG
Inderdaad Papa, een goede oproep.
Ik heb de rechtsbijstand al ingeschakeld.
Jullie horen verder.

Re: Hollandsnieuwe, klachten en incasso

Geplaatst: 06 feb 2013 09:53
door hollandsnieuwe
Beste forum-leden,

Omdat de trosradar-profielnamen niet direct aan onze database zijn gekoppeld dienen we eerst een aantal gegevens op te vragen. Deze zijn vaak vertrouwelijk en zodoende vragen we forum-leden deze in een privé-bericht te sturen. Mochten er nog openstaande vragen zijn, dan horen we deze graag.

Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Re: Hollandsnieuwe, klachten en incasso

Geplaatst: 28 feb 2013 10:56
door AntonvG
Ongelezen bericht door AntonvG » 26 feb 2013 19:18
Ha eindelijk een medestander gevonden in de problemen met Hollands Nieuwe.
In november mijn abonnements geld betaald a € 16,75 via de site omdat de automatische betaling niet ging werken. Storing op de site, nogmaals geprobeerd en ja hoor het lukte zowaar. Alleen werd de betaling van het label "opwaarderen" voorzien. Ik schrijf naar de klantenservice. Want bellen deed ik al niet meer want dan is men niet te bereiken. Mijnheer van Gelder alles is in orde kreeg ik als antwoord er was een technische storing op de site. Dan wordt het 14 januari 2013, ineens werd ik afgesloten van het netwerk. Brief volgde ik had de termijn van november 2012 niet betaald dus snel maar even €16,75 en daarboven op € 10,= heraansluitingskosten betalen. Ik reageerde meteen, ik had betaald ga niet dubbel betalen en dan ook nog eens 10 euro heraansluiting betalen. Vervolgens schakel ik de rechtsbijstand in omdat men niet van plan was hier genoegen mee te nemen. Eind januari 2013 een brief nu binnen twee weken het VERSCHULDIGDE??? bedrag betalen of anders melding Preventel ( BKR van telecom bedrijven) en ontbinding contract. Februari 2013 advocaat sommeert Hollands Nieuwe direct tot heraansluiting over te gaan en schadevergoeding te betalen. Brief aan advocaat uw client ( ik dus) moet gewoon opnieuw betalen link wordt na aanvraag opgestuurd. ( vier dagen geleden) Geen link ontvangen, maar wel brief met ontbinding en de mededeling dat ik ben aangemeld bij Preventel en bijbehorende factuur van € 122,75. Blijft dus nu over gang naar rechter of gang naar geschillencommissie telecom. Heb een uitvraag gedaan voor meer slachtoffers van dit malafide bedrijf, gaan we samen stappen ondernemen. Ik voel mij ernstig aangetast in mijn goede naam en eer en ga nu strijden tot aan het uiterste toe terwijl ik op advies van de advocaat in de minne wilde schikken.
Inmiddels opnieuw contact met advocaat gehad, deze zaak wordt aanhangig gemaakt.
Overigens heel jammer dat mijn goede ervaringen met Vodafone in de afgelopen jaren een flinke knauw heeft opgelopen.
Dat zo'n moederbedrijf, zo'n dochter kan voortbrengen......:(

Re: Hollandsnieuwe, klachten en incasso

Geplaatst: 30 mar 2013 15:24
door Watch4U
Hoezo kunnen ze de problemen van hun klanten alleen hier, en dan ook nog met "prive berichten" oplossen..?? Een vreemde manier van zaken doen..... Papa2000 en AntonvG, ik wnes jullie veel succes.! Maar ik heb zo mijn bedenkingen....

Re: Hollandsnieuwe, klachten en incasso

Geplaatst: 01 apr 2013 11:58
door vavuva
ik ben nu al ruim 2 mnd bezig om mijn geld terug te krijgen maar tot heden nog niets gekregen.
bij iedere email krijg je indere daad allemaal namen uit het oostblok en steeds de zelfde standaard zinnen. Ze beloven van alles en doen niets.
afgelopen maandag 26-3 is me toegezegd met enkele dagen wordt het geld terug gestort.
maar ze houden je aan het lijntje.
ze moeten deze hollandse nieuwe eens een lesje klantvriendelijkheid geven.
ik heb 15 jaar op een klanteservice gewerkt en weet wel hoe je met mensen omgaat.
vavuva