t-mobile wat een bende
Geplaatst: 30 jan 2013 19:07
Heb sedert 28-12-2011 een zakelijk abonnement bij t- mobile. De eerste drie maanden waren gratis, daarna moest er 35 euro per maand voor de belbundel betaald worden. Echter, tot op heden heb ik nog niet kunnen bellen. Kreeg geen simkaart en de nummerportering is niet doorgevoerd. Door t-mobile is meerdere keren mondeling en schriftelijk aangegeven dat dit opgelost zou worden. Na ruim een jaar eindelijk te horen gekregen dat op 28-02-2013 eindelijk gebeld kon worden. Kpn kwam netjes haar woord na en sloot het oude abonnement af. Echter, de simkaart van t-mobile kon ik niet activeren. Bleek dat er een forse achterstand was in telefoonnota's. (Waaronder een nota van 08 februari 2013)Na betaling zou binnen twee uur de blokkade opgeheven worden. W e zijn inmiddels twee dagen verder(na betaling) en nog steeds geen deblokkering. Het betreft hier een zeer belangrijke pikettelefoon waar veel voor gebeld wordt voor spoedeisende gevallen. Zelfs juridische zaken gebeld. Konden ook geen contact krijgen met de desbetreffende afdeling. Ben nu 14 maanden verder, veel geld minder (twee contracten) en 47 telefoongesprekken, brieven en emailverkeer. Niemand wil gewoon reageren. Gezien het spoedeisende karakter, ben namelijk sedert 2 dagen niet meer bereikbaar, hedenmiddag advocaat opdracht gegeven kort geding te starten.waarschijnlijk zal dit al binnen drie werkdagen afgehandeld worden. Diep triest deze Duitse grundlichkeit, snel weer terug naar KPN...update 01.02.2013; nette mevrouw belde, bood excuses aan en alle onkosten worden vergoed...