OTTO geen geld retour
Geplaatst: 31 jan 2013 12:44
In november een artikel besteld bij otto.nl en op 12 november retour gestuurd naar otto via het postkantoor.
In de algemene voorwaarden gelezen dat ik binnen 14 dagen mijn geld retour zou krijgen en uiterlijk binnen 30 dagen.
Op 4 januari nog steeds geen geld retour en besloten contact op te nemen met de klantenservice van OTTO. Deze vertelde mij dat het artikel wel retour was, maar nog niet verwerkt en dat ik binnen 5 - 10 dagen mijn geld retour zou krijgen.
Gewacht en op 21 januari nog steeds geen geld retour. Opnieuw de klantenservice van OTTO gebeld en het artikel was nog niet verwerkt, heel raar, maar binnen 5-10 dagen zou het geld er echt opstaan.
Via de website ook een klachtenformulier opgestuurd, waarop je binnen 2 dagen een antwoord krijgt, hier na ruim anderhalve week nog steeds geen reactie op.
Vandaag weer opnieuw gebeld met OTTO en het geld komt binnen 10 dagen retour. Deze keer heb ik stug volgehouden dat ik iemand wil spreken die over deze betalingen gaat. Uiteraard is hier niemand van aanwezig en zullen zij mij hetzelfde vertellen zei de mevrouw aan de telefoon.
Ik heb gezegd dit dan graag van die persoon te willen horen.
Ze had me even in de wacht gezet (ging even koffie drinken) en zei dat er niemand was en ik later terug moest bellen. Ik heb gezegd te eisen dat er iemand van hun mij terugbelt, gezien de kosten van de gesprekken. De mevrouw aan de telefoon kon dit niet beloven waar zou een notitie plaatsen bij BackOffice.
Ik heb er een hard hoofd in dat ze me vandaag gaan terugbellen.
Iemand dezelfde ervaring en wat gedaan?
In de algemene voorwaarden gelezen dat ik binnen 14 dagen mijn geld retour zou krijgen en uiterlijk binnen 30 dagen.
Op 4 januari nog steeds geen geld retour en besloten contact op te nemen met de klantenservice van OTTO. Deze vertelde mij dat het artikel wel retour was, maar nog niet verwerkt en dat ik binnen 5 - 10 dagen mijn geld retour zou krijgen.
Gewacht en op 21 januari nog steeds geen geld retour. Opnieuw de klantenservice van OTTO gebeld en het artikel was nog niet verwerkt, heel raar, maar binnen 5-10 dagen zou het geld er echt opstaan.
Via de website ook een klachtenformulier opgestuurd, waarop je binnen 2 dagen een antwoord krijgt, hier na ruim anderhalve week nog steeds geen reactie op.
Vandaag weer opnieuw gebeld met OTTO en het geld komt binnen 10 dagen retour. Deze keer heb ik stug volgehouden dat ik iemand wil spreken die over deze betalingen gaat. Uiteraard is hier niemand van aanwezig en zullen zij mij hetzelfde vertellen zei de mevrouw aan de telefoon.
Ik heb gezegd dit dan graag van die persoon te willen horen.
Ze had me even in de wacht gezet (ging even koffie drinken) en zei dat er niemand was en ik later terug moest bellen. Ik heb gezegd te eisen dat er iemand van hun mij terugbelt, gezien de kosten van de gesprekken. De mevrouw aan de telefoon kon dit niet beloven waar zou een notitie plaatsen bij BackOffice.
Ik heb er een hard hoofd in dat ze me vandaag gaan terugbellen.
Iemand dezelfde ervaring en wat gedaan?