UPC wilt probleem niet oplossen.
Geplaatst: 31 jan 2013 19:34
ik heb een probleem met UPC en oplossen willen ze niet.
in november 2012 was er een storing geweest in mij wijk.
wat kan gebeuren. maar erna zijn de problemen begonnen. op 3dec ben ik er achter gekomen.
ik speelde een game en kreeg niemand dood zij zagen mij eerder dan ik hun en hoorde vaak maar 1 schot. terwijl ik een hele magazijn op hun leeg schoot. ik dacht geen moment hier klopt iets niet.
ik keek op teamspeak 3 die is verbonden op een Nederlandse server in Utrecht ik zelf woon in Rotterdam.
na 0:00-15:00 is die netjes 9ms na die tijd gaat mij ping schommelen van 9-60ms en blijft in beweging iedere seconden. terwijl ik bij vrienden kijkt die ook UPC hebben tussen de 9-12ms hebben en vrijwel stil staat. dat is erg raar te noemen. ik heb het UPC uitgelegd maar ze kunnen me niet helpen zeggen ze.
ik heb zelf een laptop gepakt en rechtstreeks verbonden met het internet en precies het zelfde probleem. ping blijft maar in beweging. ik heb als eerst een binnen monteur gehad en die zij alles is goed 2e zij ook precies het zelfde.
toen kwam er een buiten monteur die had bij de grijze kast gekeken en zij alles is goed. maar wou kijken bij de flat waar ik woon omdat er ook een versterker staat. maar kon er niet bij. omdat er een huismeester bij moet zijn. vanwege dat hij via een bewoners bij kan. dus moest er opnieuw een buiten monteur komen. die kwam meer te weten. hij ging testen en zag lichte veranderingen in de signaal. dus hij belde naar UPC naar een ene hans.
die zij tegen hem blijkt achteraf dat het zou liggen aan de EPC3925 dat ze wel eens zelf resetten. maar die zelfde monteur zij tegen mij dat er iets zou zijn bij de centrale dat daarom mij ping hele tijd in beweging is.
en dat heeft hij niet gezegd tegen UPC. en nu wil UPC mij niet helpen ze zeggen wij geven geen garantie aan hoge ping.
informatie aansluiting.
vanaf de hoofdaansluiting. is de kabel 2 meter naar de modem. CISCO EPC3925(had hier voor een EPC3212 moest getest worden door andere modem die 3925
heeft niks uitgemaakt.) vanuit daar loopt er een UTP/lankabel naar mij router linksys E2000 vanuit mij router een UTP/lankabel naar mij computer. en mij lan verbinding heb ik hem op 1GBPS full duplex gezet.
ik weet veel van computers en weet dat dit goed is.
(die EPC 3925 is de router gedeelte uitgezet vanwege mij eigen router.) ik heb UPC 60MBPS
ik hoop dat er een oplossing gaat komen voor mij problemen en dat UPC als nog hier iets aan gaan doen.
of dat iemand mij kan zeggen wat de oorzaak is.
want gamen is onmogelijk met deze probleem
in november 2012 was er een storing geweest in mij wijk.
wat kan gebeuren. maar erna zijn de problemen begonnen. op 3dec ben ik er achter gekomen.
ik speelde een game en kreeg niemand dood zij zagen mij eerder dan ik hun en hoorde vaak maar 1 schot. terwijl ik een hele magazijn op hun leeg schoot. ik dacht geen moment hier klopt iets niet.
ik keek op teamspeak 3 die is verbonden op een Nederlandse server in Utrecht ik zelf woon in Rotterdam.
na 0:00-15:00 is die netjes 9ms na die tijd gaat mij ping schommelen van 9-60ms en blijft in beweging iedere seconden. terwijl ik bij vrienden kijkt die ook UPC hebben tussen de 9-12ms hebben en vrijwel stil staat. dat is erg raar te noemen. ik heb het UPC uitgelegd maar ze kunnen me niet helpen zeggen ze.
ik heb zelf een laptop gepakt en rechtstreeks verbonden met het internet en precies het zelfde probleem. ping blijft maar in beweging. ik heb als eerst een binnen monteur gehad en die zij alles is goed 2e zij ook precies het zelfde.
toen kwam er een buiten monteur die had bij de grijze kast gekeken en zij alles is goed. maar wou kijken bij de flat waar ik woon omdat er ook een versterker staat. maar kon er niet bij. omdat er een huismeester bij moet zijn. vanwege dat hij via een bewoners bij kan. dus moest er opnieuw een buiten monteur komen. die kwam meer te weten. hij ging testen en zag lichte veranderingen in de signaal. dus hij belde naar UPC naar een ene hans.
die zij tegen hem blijkt achteraf dat het zou liggen aan de EPC3925 dat ze wel eens zelf resetten. maar die zelfde monteur zij tegen mij dat er iets zou zijn bij de centrale dat daarom mij ping hele tijd in beweging is.
en dat heeft hij niet gezegd tegen UPC. en nu wil UPC mij niet helpen ze zeggen wij geven geen garantie aan hoge ping.
informatie aansluiting.
vanaf de hoofdaansluiting. is de kabel 2 meter naar de modem. CISCO EPC3925(had hier voor een EPC3212 moest getest worden door andere modem die 3925
heeft niks uitgemaakt.) vanuit daar loopt er een UTP/lankabel naar mij router linksys E2000 vanuit mij router een UTP/lankabel naar mij computer. en mij lan verbinding heb ik hem op 1GBPS full duplex gezet.
ik weet veel van computers en weet dat dit goed is.
(die EPC 3925 is de router gedeelte uitgezet vanwege mij eigen router.) ik heb UPC 60MBPS
ik hoop dat er een oplossing gaat komen voor mij problemen en dat UPC als nog hier iets aan gaan doen.
of dat iemand mij kan zeggen wat de oorzaak is.
want gamen is onmogelijk met deze probleem