Aevitae
Geplaatst: 01 feb 2013 00:47
Op 15 december heb ik de overstap gemaakt van de Goudse naar Aevitae. Dat zijn dochters van een moederbedrijf.
Op 31-12-2012 gebeld waarom ik nog steeds maar niets heb gehoord en dat ik graag nog de jaarpremie wilde voldoen op 31-12.
Ik kreeg een overeenkomstennummer en heb betaald....... en toen bleef het stil. Op omstreeks 6 januari gebeld. De polis met pasjes en nummers zijn onderweg! 9 januari mail gestuurd, bleef onbeantwoord.
10 januari krijg ik factuur voor de jaarpremie! Mail gestuurd dat ik reeds 31-12 heb betaald, inclusief printscreen van de betaling.
Omstreeks 22 januari weer gebeld. Alles was misgegaan volgens de medewerkster. Alle pasjes moeten opnieuw worden aangemaakt, i.v.m. bezorging door TPG. Maar het is nu onderweg! Het is nu 1 februari en ik wacht nog steeds!
Ik weet dat ik welkom ben.... maar heb al zorgkosten gemaakt. Zou niet weten hoe en met welk nummer ik dit moet declareren.
Ik heb het idee dat er daar in Eindhoven flink wat missers zijn. En we moeten nog 11 maanden door met Aevitea.
Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt! Dat beloofd nog wat misere voor de komende 11 maanden. Zou ik willen blijven in 2014 dan moet er heel wat veranderen.
Ben ik nu werkelijk de enige klant in Nederland die nu al zulke slechte ervaringen heeft met Aevitae?
Ik heb al rekeningen moeten voorschieten en ik weet mijn God niet waar/hoe ik het moet declareren.
Ik hoop op medestanders en een reactie van Aevitae.
Op 31-12-2012 gebeld waarom ik nog steeds maar niets heb gehoord en dat ik graag nog de jaarpremie wilde voldoen op 31-12.
Ik kreeg een overeenkomstennummer en heb betaald....... en toen bleef het stil. Op omstreeks 6 januari gebeld. De polis met pasjes en nummers zijn onderweg! 9 januari mail gestuurd, bleef onbeantwoord.
10 januari krijg ik factuur voor de jaarpremie! Mail gestuurd dat ik reeds 31-12 heb betaald, inclusief printscreen van de betaling.
Omstreeks 22 januari weer gebeld. Alles was misgegaan volgens de medewerkster. Alle pasjes moeten opnieuw worden aangemaakt, i.v.m. bezorging door TPG. Maar het is nu onderweg! Het is nu 1 februari en ik wacht nog steeds!
Ik weet dat ik welkom ben.... maar heb al zorgkosten gemaakt. Zou niet weten hoe en met welk nummer ik dit moet declareren.
Ik heb het idee dat er daar in Eindhoven flink wat missers zijn. En we moeten nog 11 maanden door met Aevitea.
Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt! Dat beloofd nog wat misere voor de komende 11 maanden. Zou ik willen blijven in 2014 dan moet er heel wat veranderen.
Ben ik nu werkelijk de enige klant in Nederland die nu al zulke slechte ervaringen heeft met Aevitae?
Ik heb al rekeningen moeten voorschieten en ik weet mijn God niet waar/hoe ik het moet declareren.
Ik hoop op medestanders en een reactie van Aevitae.