Problemen T-mobile
Geplaatst: 01 feb 2013 13:51
Jaaaaaaaaaaaa ook ik heb het 1 en ander aan problemen met t-mobile.
Heb een relatie gehad en heb voor mijn ex toendertijd een abonement afgesloten.
Toen zijn we uit elkaar gegaan en zou m`n ex het abonement overnemen.
Na een tijdje had ik nog steeds geen bericht gehad dat het op de naam van m`n ex was gezet dus heb ik er een telefoontje aan gewaagd. Dit bleek uiteindelijk telefoontje nr 1 van de 25 te worden.
Heb gebeld de eerste keer en bleek er geen sprake te zijn geweest van een overname. Mijn niet zo slimme ex had alleen het rekeningnummer aangepast. Ondertussen kreeg ik natuurlijk wel de herrineringen en aanmaningen van mijn ex, omdat de gegevens nog op mijn naam stonden.
Na een lang gevecht en dreigementen richting mijn ex eindelijk de overname af kunnen ronden. Dit is sinds september 2012 geregeld. Eindelijk, denk je van alles af te zijn. Nou nee hoor. t-mobile blijft berichten naar mij toe sturen met aanmaningen. Meerdere malen gebeld en er is meerdere malen aangegeven dat er niks meer open staat en alles betaald is. WAAROM KRIJG IK DAN DIE BRIEVEN??????????? word er aangegeven dat er een foutje is gemaakt. Inmiddels hebben ze hun 15de foutje gemaakt. Heb gebeld en zou alsnog geregeld worden.
Heb gevraagd of ze per e-mail konden bevestigen dat ik hun niks verschuldigd ben en dat ik volledig van hun af ben.
Nu krijg ik een mailtje waarin staat dat ze zijn vergeten om een korting op mijn abonement te berekenen en dat ik deze alsnog krijg berekend. HALLO daar vraag ik toch niet om.
Per e-mail is er geen mogelijkheid voor mij om ze te bereiken omdat mijn ex de inloggegevens heeft dus ik niet via de site een klachtenformuliertje kan invullen.
Wie heeft ideeën om alsnog een bevestiging te kunnen krijgen dat ik niks meer met ze te maken heb?
Heeft iemand het e-mail adres dat ik ze alsnog een mail kan sturen of iets dergelijks?
alvast bedankt
Heb een relatie gehad en heb voor mijn ex toendertijd een abonement afgesloten.
Toen zijn we uit elkaar gegaan en zou m`n ex het abonement overnemen.
Na een tijdje had ik nog steeds geen bericht gehad dat het op de naam van m`n ex was gezet dus heb ik er een telefoontje aan gewaagd. Dit bleek uiteindelijk telefoontje nr 1 van de 25 te worden.
Heb gebeld de eerste keer en bleek er geen sprake te zijn geweest van een overname. Mijn niet zo slimme ex had alleen het rekeningnummer aangepast. Ondertussen kreeg ik natuurlijk wel de herrineringen en aanmaningen van mijn ex, omdat de gegevens nog op mijn naam stonden.
Na een lang gevecht en dreigementen richting mijn ex eindelijk de overname af kunnen ronden. Dit is sinds september 2012 geregeld. Eindelijk, denk je van alles af te zijn. Nou nee hoor. t-mobile blijft berichten naar mij toe sturen met aanmaningen. Meerdere malen gebeld en er is meerdere malen aangegeven dat er niks meer open staat en alles betaald is. WAAROM KRIJG IK DAN DIE BRIEVEN??????????? word er aangegeven dat er een foutje is gemaakt. Inmiddels hebben ze hun 15de foutje gemaakt. Heb gebeld en zou alsnog geregeld worden.
Heb gevraagd of ze per e-mail konden bevestigen dat ik hun niks verschuldigd ben en dat ik volledig van hun af ben.
Nu krijg ik een mailtje waarin staat dat ze zijn vergeten om een korting op mijn abonement te berekenen en dat ik deze alsnog krijg berekend. HALLO daar vraag ik toch niet om.
Per e-mail is er geen mogelijkheid voor mij om ze te bereiken omdat mijn ex de inloggegevens heeft dus ik niet via de site een klachtenformuliertje kan invullen.
Wie heeft ideeën om alsnog een bevestiging te kunnen krijgen dat ik niks meer met ze te maken heb?
Heeft iemand het e-mail adres dat ik ze alsnog een mail kan sturen of iets dergelijks?
alvast bedankt