Pagina 1 van 1

Bol.com zeer slechte service ijskoude douche waard

Geplaatst: 02 feb 2013 00:11
door jeroenarn
Het kan bij Bol.com nog bonter.
Ik reserveerde mijn gele Lumia 920 op 29 november bij Bol.com Redelijk vroeg dacht ik.
Nokia had de LUmia 920 wereldwijd al inseptember 2012 aangekondig en Nederland was eindelijk in November 2012 aan de beurt.
Echter het toestel is zeer schaars verkrijgbaar en Nokia Nederland besloot dat je bij geselecteerde partners kon voor reserveren.
Bol.com is zo een geselecteerde partner.
daarnaast kreeg je voor het lange wachten binnen de actietermijn een gratis draadloze oplader ter waarde van € 69.-
Op 23 januari kreeg ik bericht van Bol.com dat mijn gele Lumia 920 zou worden geleverd de dag erna.
Postbode komt keurig op de 24 met een pakket van Bol.com
Ik maak het open en wat zit er in?
2 zwarte hoesjes van de Lumia 800 met de rekening van de Lumia 920 geel a 599 euro!
Bol.com direct gebeld. Foutje bedankt meneer, stuur de hoesjes maar terug dan lossen wij alles op.
Wilt u de Lumia nog meneer vraagt Bol.com?
Als ik dit beantwoord met Ja, zegt Bol.com: dan moet u hem maar even opnieuw bestellen via onze site.
Hou wel rekening met een levertijd van 8 tot 10 weken want wie het eerst komt, het eerst geleverd krijgt.

Mens, daar zakt je de broek van af. Als ik zeg dat ik al bij een van de eerste behoor, reageert Bol.com, Ja dat klopt en wij hebben u geleverd. Weliswaar verkeerd, maar we hebben geleverd en daarmee is voor ons de kous af.
Aangetekende klacht verzonden, via Facebook alles duidelijk gemaakt, meermaals Nokia Nederland gesproken, maar iedereen legt de schuld bij een ander.
Feit blijft dat ik nergens meer voorrang heb en overal aansluit achteraan op de wachtlijst.
En de draadloze lader? de Bol.com actie om 750 euro aan Nokia Goodies te winnen?
Kunt u fluiten? mooi zo.

Ben woest maar sta met een rug tegen de muur op dit moment, want ik ben nog nooit van Nokia afgestapt en wil dit ook niet.
Wat een arrogantie vertoont Bol.com en luisteren willen ze al helemaal niet.
Ook mijn factuur a 599 euro staat open als niet betaald dit terwijl ik niet eens een toestel heb.
Schande echt schande en ik ben zo woest, maar kan nergens met mijn woede heen.

De Koningin treedt nog eerder af dan dat ik mijn gele Lumia 920 heb.

Re: Bol.com zeer slechte service ijskoude douche waard

Geplaatst: 02 feb 2013 03:41
door jeroenarn
Jouw reactie slaat kant nog wal Dimmy

Re: Bol.com zeer slechte service ijskoude douche waard

Geplaatst: 02 feb 2013 10:09
door Leo The Emperor
Aangetekende klacht verzonden,
Wanneer heeft u deze klacht verzonden?

Het lijkt me dat Bol.com even de tijd mag krijgen om hierop te reageren. Denk aan 7-10 dagen.

U heeft natuurlijk wel recht op het juiste product, en hoeft geen genoegen te nemen met een nieuwe wachttijd van 8 tot 10 weken.

Verder heeft u niks met Nokia Nederland te maken, uw gesprekspartner is alleen Bol.com

Re: Bol.com zeer slechte service ijskoude douche waard

Geplaatst: 02 feb 2013 11:16
door Jolijn
Ook mijn factuur a 599 euro staat open als niet betaald dit terwijl ik niet eens een toestel heb.
Schande echt schande en ik ben zo woest, maar kan nergens met mijn woede heen.


Houd die factuur even in de gaten en meldt schriftelijk (mail) als 'ie op onbetaald blijft staan, hoe de vork in de steel zit.

Re: Bol.com zeer slechte service ijskoude douche waard

Geplaatst: 02 feb 2013 11:34
door sjoegel
Klopt want voordat je het weet heb je een incasso aan je broek.

Re: Bol.com zeer slechte service ijskoude douche waard

Geplaatst: 02 feb 2013 12:05
door bprosman
Valt bij Bol wel mee, die sturen eerst nog een stuk of 3 herinneringen.

Re: Bol.com zeer slechte service ijskoude douche waard

Geplaatst: 03 feb 2013 22:24
door jeroenarn
Leo The Emperor schreef:
Aangetekende klacht verzonden,
Wanneer heeft u deze klacht verzonden?

Het lijkt me dat Bol.com even de tijd mag krijgen om hierop te reageren. Denk aan 7-10 dagen.

U heeft natuurlijk wel recht op het juiste product, en hoeft geen genoegen te nemen met een nieuwe wachttijd van 8 tot 10 weken.

Verder heeft u niks met Nokia Nederland te maken, uw gesprekspartner is alleen Bol.com
Ze hadden tot vrijdag de tijd om te reageren.
ik heb geen reactie ontvangen.
Wel is vrijdag de rekening teruggetrokken.

Re: Bol.com zeer slechte service ijskoude douche waard

Geplaatst: 03 feb 2013 23:01
door olaf79
Gewoon je bestelling annuleren en hem bij een ander opnieuw bestellen. Duurt het wel net zo lang, maar heb je bol.com in ieder geval de omzet niet gegund.

Re: Bol.com zeer slechte service ijskoude douche waard

Geplaatst: 04 feb 2013 00:20
door Bob Schurkjens
Misschien moet bol.com eens een klanttevredenheidsonderzoek laten verrichten door www.drol.com