www.verandawinkel.nl te Venray-Ysselsteyn
Geplaatst: 02 feb 2013 11:37
Wij hebben een tijd geleden een afdak laten installeren door [persoonsgegevens verwijderd door moderator] van verandawinkel.nl.
Een tijd geleden (25 december 2012) is er een "storm" geweest. Het was echt een heel korte storm, maar de wind was dus echt veel harder dan normaal hier in Nederland.
Deze is onder het afdak gekomen en heeft, door de windkracht, een paneel uit de voegen geduwd. Het zit vast met een soort pinnen, maar door de sterkte van de wind is dat dus omhoog gekomen. Het is waarschijnlijk bol gaan staan, waardoor het langs die pin kon.
Anyway, het ligt nu dus los. Het lekt. Het hoort niet. Wij hebben uiteraard contact opgenomen met [persoonsgegevens verwijderd door moderator] , hij zou terugbellen. Nu, ruim een maand later, is er nog steeds niets mee gebeurd. Het afdak lekt steeds meer. Het wordt er niet beter op.
[persoonsgegevens verwijderd door moderator] laat niets van zich horen. Op zijn site staat ook dat hij van maart t/m oktober open is, overige maanden op afspraak. Je kunt in die periode (november t/m februari) toch niet je klanten laten stikken en niks doen? Hier moet toch iets aan gedaan worden?
Wat kunnen we hier nou concreet aan doen? Telefoontjes worden niet beantwoord, voicemails die worden ingesproken wordt niet op gereageerd, een vast nummer kan ik niet vinden, langsgaan zouden we evt. nog kunnen doen.
Een tijd geleden (25 december 2012) is er een "storm" geweest. Het was echt een heel korte storm, maar de wind was dus echt veel harder dan normaal hier in Nederland.
Deze is onder het afdak gekomen en heeft, door de windkracht, een paneel uit de voegen geduwd. Het zit vast met een soort pinnen, maar door de sterkte van de wind is dat dus omhoog gekomen. Het is waarschijnlijk bol gaan staan, waardoor het langs die pin kon.
Anyway, het ligt nu dus los. Het lekt. Het hoort niet. Wij hebben uiteraard contact opgenomen met [persoonsgegevens verwijderd door moderator] , hij zou terugbellen. Nu, ruim een maand later, is er nog steeds niets mee gebeurd. Het afdak lekt steeds meer. Het wordt er niet beter op.
[persoonsgegevens verwijderd door moderator] laat niets van zich horen. Op zijn site staat ook dat hij van maart t/m oktober open is, overige maanden op afspraak. Je kunt in die periode (november t/m februari) toch niet je klanten laten stikken en niks doen? Hier moet toch iets aan gedaan worden?
Wat kunnen we hier nou concreet aan doen? Telefoontjes worden niet beantwoord, voicemails die worden ingesproken wordt niet op gereageerd, een vast nummer kan ik niet vinden, langsgaan zouden we evt. nog kunnen doen.