Kpn Oplichters??
Geplaatst: 02 feb 2013 12:20
In 2012 krijg ik een telefoontje van een incasso bureau.
Die vertelt mij dat ik nog een bedrag open heb staan van iets meer dan 100 euro.
Ik ben verbaast en zeg tegen die mevrouw waar is dat dan van?
Zij zegt: Het gaat om een internet abonnement bij KPN.
Ik zei: Maar mevrouw ik zit de laatste paar jaren bij UPC hoe kan dat nou?
Ja zegt ze: Dit stamt nog uit 2008/2009.
Ik: Nou daar zijn jullie mooi op tijd mee dan. En verder betaal ik al mijn rekeningen op tijd.
Zei: Nou meneer hij staat toch echt op uw naam en als u niet betaald komen er andere maatregelen etc. etc.
Ik: Mevrouw ik zal met KPN contact opnemen, want hier klopt helemaal niets van.
Datum 2012 KPN medewerkster.
Hele verhaal uitgelegd aan et meisje, maar die moest even met haar manager overleggen.
Zegt ze: Nou meneer het klopt dat u toen der tijd een abonnement had, maar er is iets mis gegaan met het verzenden van de rekening dus als u nu de incasso betaald dan krijgen wij daar binnen 2 weken een bericht van en gaan we overleggen of we u alles terug betalen of alleen het incasso gedeelte.
Zo gezegd zo gedaan: Betaald en na een maand maar is bellen met KPN, omdat je geen bericht krijgt natuurlijk. Na verscheidene telefoontjes komen ze met de verklaring dat de computers zijn opgeschoond en dat ze niet meer kunnen kijken hoe het nou precies zat. Verder komt er bij dat het gesprek met dat meisje helemaal niet is genoteerd in de computer en ze van de regeling dus niks kunnen vinden. Nu vraag ik mij af aangezien ik een telefoonrekening heb met daarbij de datum van het gesprek en hoe lang dat heeft plaats gevonden of ik ook iets van ze kan eisen??
Mvg
Sander
Die vertelt mij dat ik nog een bedrag open heb staan van iets meer dan 100 euro.
Ik ben verbaast en zeg tegen die mevrouw waar is dat dan van?
Zij zegt: Het gaat om een internet abonnement bij KPN.
Ik zei: Maar mevrouw ik zit de laatste paar jaren bij UPC hoe kan dat nou?
Ja zegt ze: Dit stamt nog uit 2008/2009.
Ik: Nou daar zijn jullie mooi op tijd mee dan. En verder betaal ik al mijn rekeningen op tijd.
Zei: Nou meneer hij staat toch echt op uw naam en als u niet betaald komen er andere maatregelen etc. etc.
Ik: Mevrouw ik zal met KPN contact opnemen, want hier klopt helemaal niets van.
Datum 2012 KPN medewerkster.
Hele verhaal uitgelegd aan et meisje, maar die moest even met haar manager overleggen.
Zegt ze: Nou meneer het klopt dat u toen der tijd een abonnement had, maar er is iets mis gegaan met het verzenden van de rekening dus als u nu de incasso betaald dan krijgen wij daar binnen 2 weken een bericht van en gaan we overleggen of we u alles terug betalen of alleen het incasso gedeelte.
Zo gezegd zo gedaan: Betaald en na een maand maar is bellen met KPN, omdat je geen bericht krijgt natuurlijk. Na verscheidene telefoontjes komen ze met de verklaring dat de computers zijn opgeschoond en dat ze niet meer kunnen kijken hoe het nou precies zat. Verder komt er bij dat het gesprek met dat meisje helemaal niet is genoteerd in de computer en ze van de regeling dus niks kunnen vinden. Nu vraag ik mij af aangezien ik een telefoonrekening heb met daarbij de datum van het gesprek en hoe lang dat heeft plaats gevonden of ik ook iets van ze kan eisen??
Mvg
Sander