LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Miniinthebox geeft niet thuis

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
joost480
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jul 2012 13:29

Miniinthebox geeft niet thuis

Ongelezen bericht door joost480 »

Ik had twee cigarettenaanstekers bij Miniinthebox.com besteld maar kreeg niet de bestelde aanstekers geleverd. Ik heb tot drie maal toe de klantenservice van Mini benaderd met de artikelnummers en foto's van de verkeerd geleverde aanstekers.

Ik krijg gewoon geen antwoord op mijn klacht maar steeds weer een nieuwe link toegestuurd waar ik weer opnieuw mijn klacht kan indienen. Drie keer is genoeg en ik ben het zat!
Geen antwoord, geen tekst, niets, alleen steeds weer die link die ik al 3 keer heb beantwoord!

Men doet alsof men Oost-Indisch doof is, maar ja, Oost-Indië ligt dan ook naast China!

Dakhaas
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2013 17:03

Re: Miniinthebox geeft niet thuis

Ongelezen bericht door Dakhaas »

Ik heb op 24 februari een controller besteld bij MiniInThebox. Direct na mijn bestelling las ik de horror verhalen over dit bedrijf op deze site. Ik heb direct mijn bestelling geannuleerd. Het gaat echter razendsnel, 5 minuten na de bestelling kreeg ik het bericht dat mijn bestelling was verzonden. De volgende dag kreeg ik een reactie op mijn annulering. Het was niet meer mogelijk om te annuleren, daarom kon ik kiezen, of de zending weigeren en laten terugsturen, of de zending accepteren en bij de volgende bestelling 5 euro korting krijgen. Heb gekozen voor optie 2. Ik heb namelijk na de horror show op deze RADAR site even de site van de belastingdienst geraadpleegd. MiniInTheBox vermeldt op alle zendingen dat het een "gift" betreft. Giften zijn altijd vrijgesteld van douanerechten. Nu zijn ze bij de douane natuurlijk niet achterlijk maar goed, het zal altijd wel een keer lukken. Daarnaast zijn bestellingen van onder de 22 euro ook volledig vrijgesteld van belasting. Mijn bestelling had een waarde van 16 euro en het pakket werd dus gewoon afgeleverd aan de deur zonder dat ik een cent hoefde bij te betalen.

Mijn conclusie over MiniInTheBox: een bedrijf dat supersnel levert en reageert op klachten/opmerkingen met een klantenservice waar menig Nederlands bedrijf van zal watertanden.

En op de controller ontbreekt alleen het woord Sony......... :D

H.Kirchberg
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2013 10:08

Re: Miniinthebox geeft niet thuis

Ongelezen bericht door H.Kirchberg »

Ik heb op 4 juni 2 horloges besteld voor onze Bosnische kids, die wij een vakantie aangeboden hadden. De volgende dag zag ik, dat het 3 tot 4 weken zou duren voor de bezorgd zouden worden. Ik heb de bestelling geannuleerd. Ik kreeg meteen een mail, dat het geld (19,11 euro) binnen 4 dagen op mijn rekening teruggestort zou worden. Na diverse mails via diverse adressen naar miniinthebox.com gestuurd te hebben, heb ik het geld nog steeds niet terug. Wel kreeg ik iedere keer meteen een automatisch antwoord, dat ze het druk hadden enz. Kortom; ik voel me bedrogen en opgelicht.
Nooit meer dus naar miniinthebox.com

emielderks123
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2013 18:22

Re: Miniinthebox geeft niet thuis

Ongelezen bericht door emielderks123 »

ook mijn broertje heeft hier wat besteld toen gelijk t geld overgemaakt maar nog nooit wat weer gehoord of gezien, ook hebben wij klachten in gediend maar ook deze worden niet beantwoord.

familieromme
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 okt 2012 17:52

Re: Miniinthebox geeft niet thuis

Ongelezen bericht door familieromme »

Ik wil ook graag even een positieve reactie geven over dit bedrijf en misschien ben ik dan een van de weinige, maar ik heb goeie ervaringen hiermee!
Ik heb nu voor de 3e keer besteld en deze bestelling was zelfs sneller dan de vorige :-) (deze 10 werkdagen, de vorige precies 20 werkdagen).
Heb totaal geen problemen met dit bedrijf, alles word goed op de hoogte gehouden met emails, waar je pakketje is en je krijgt een track en tracecode, kun je zelf zien waar je pakketje zich bevind.
De producten zijn netjes verpakt, niks beschadigd, alles wat ik besteld had zat erin en precies optijd geleverd en ik heb nooit douanekosten te hoeven te betalen.
Kortom, ik heb dus wel goeie ervaringen met dit bedrijf.

Martin Jaspers
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 mei 2014 13:25

Re: Miniinthebox geeft niet thuis

Ongelezen bericht door Martin Jaspers »

Bericht verwijderd.
Laatst gewijzigd door Martin Jaspers op 20 mei 2014 13:28, 2 keer totaal gewijzigd.

mh73

Re: Miniinthebox geeft niet thuis

Ongelezen bericht door mh73 »

Martin Jaspers schreef:Miniinthebox levert best wel snel, maar de kosten zijn onoverzichtelijk omdat ze zich verschuilen achter volgens hunzelf altijd onbekende invoerrechten. Ik had het niet eens door dat ik die moest betalen en had nietsvermoedend een paar bluetooth zender/ontvangertjes bij ze besteld en betaald a 41€.
Kwamen een week later aan de deur en of ik maar even nog eens 18€ wilde schokken. Dat zullen dan die douanekosten wel zijn, maar daar ben ik niet vooraf op geattendeerd dus heb ik de spullen geweigerd.
Mijn onnozelheid heeft me nu 41€ gekost maar nooit meer. Ik vind dit op de rand van zwendel.
Waarom 'verschuilen ze zich' dan? Je kunt van het bedrijf toch niet verwachten dat ze bij elk pakje weten welk bedrag aan invoerrechten de douane van Nederland erop plakt?

Ik koop veel in het buitenland, en, al koop ik twee keer hetzelfde, de invoerrechten zijn altijd anders. Dat komt omdat ze vaak geschat worden. Ik snap best dat de doorsnee koper in Nederland dat niet weet, maar misschien moet je dan even de voorwaarden van de betreffende shop doorlezen, voordat je er koopt.

Gesloten