Pagina 1 van 1
Abonnement afgesloten bij Holansnieuwe niet gekregen wat ik
Geplaatst: 02 feb 2013 22:59
door mvanderhoorn
Heb een nieuw abonnement afgesloten bij Hollandsnieuwe
Dat was Samsung galaxy S avance met 275 bel sms en gratis 500mb voor 2 jaar op 3dec 2012 kreeg ik het contract binnen heb het niet gelezen dacht ik geloof ze wel dat alles klopte
Mijn abonnement ging in op 11jan 2013 maar binnen 2weken was mijn beltegoed al op gelijk een mail gestuurd daarop kreeg ik een antwoord dat ik geen 500mb erbij zou krijgen omdat ik dat eerder moest melden dan hadden ze het nog gecorrigeerd een volgende mail was weer anders
maar nu zeiden ze ineens dat ik het niet afgesloten had ze zien toch wat ik heb aangevinkt op internet
voor abonnement
Ben erg teleurgesteld in Hollandsnieuwe nu moet ik het kopen voor 10,-€ 500 mb
Zo ben ik toch opgelicht als ze dat met alle klanten doen maken ze zeker geen vrienden
Heb op deze site veel klachten gelezen als ik dat eerder had geweten was ik er niet ingetrapt
Ben erg verdrietig omdat ze zo met de mensen omgaan
Een verdrietige dame
Re: Abonnement afgesloten bij Holansnieuwe niet gekregen wat ik
Geplaatst: 03 feb 2013 00:24
door Rim69
Hollandsnieuwe is niet op zoek naar vrienden en je had gewoon dat contract moeten lezen. Dure les voor de volgende keer.
Re: Abonnement afgesloten bij Holansnieuwe niet gekregen wat ik
Geplaatst: 04 feb 2013 09:49
door Papa2000
Nee, HN is zeker niet opzoek naar vrienden, maar ook niet naar klanten. Zolang het werkt o.k. maar er gaat veel, zeer veel fout en dan kom je in de molen van de klanten'service' die totaal niet kan lezen, ze houden geen dossier bij, de één weet niet wat de ander heeft gezegd. sterker nog. Als je vraagt naar naam en achternaam van de medewerker en je refereert later naar hem/haar dan krijg je gewoon doodleuk te horen dat die naam niet voorkomt bij de medewerkers. Kortom ze zijn gewoon de boel aan het belazeren. Mensen let dus op voordat je met een dergelijke aanbieder in zee gaat.
Goedkoop is zeker duurkoop in deze.
Re: Abonnement afgesloten bij Holansnieuwe niet gekregen wat ik
Geplaatst: 04 feb 2013 10:36
door AntonvG
Beste papa,
Ze verkopen alles in één bundel, je belminuten , je SMS en je internet MB's.
Dit is het antwoordt wat kreeg op mijn vraag hierover.
Het lokkertje is dus die gratis 500 mb, die is er niet die betaal je gewoon in je bundel.
Ik kon er overigens mee rond komen.
Je kan extra opwaarderen via hun site....
Je hebt helemaal gelijk over wat je schrijft over hun klantenservice.
Ik ben inmiddels helemaal klaar met dit bedrijf.
Heb het nog nooit zo slecht mee gemaakt.
De koude douche komt eraan voor hun als het allemaal afgehandeld is middels een ontbinding.
Re: Abonnement afgesloten bij Holansnieuwe niet gekregen wat ik
Geplaatst: 07 feb 2013 11:36
door hollandsnieuwe
Beste mevrouw van der Hoorn,
Dank voor je bericht. Helaas heb je inderdaad te laat aangekaart dat er volgens u iets was misgegaan met de bestelling.
Onze excuses hiervoor. Vind het ook vervelend om te moeten lezen dat je het gevoel hebt opgelicht te zijn. Dit is natuurlijk niet het geval. Mocht je verder nog vragen hebben, dan wil ik je daar graag bij helpen en/of informatie over geven. Kun je in dat geval ook middels een privé-bericht je abonnementsgegevens sturen? Een 06-nummer en een ordernummer is in dit geval voldoende.
Ik hoop dat je vanaf nu in ieder geval met veel plezier gebruikt maakt van onze diensten.
Groeten, hollandsnieuwe
mvanderhoorn schreef:Heb een nieuw abonnement afgesloten bij Hollandsnieuwe
Dat was Samsung galaxy S avance met 275 bel sms en gratis 500mb voor 2 jaar op 3dec 2012 kreeg ik het contract binnen heb het niet gelezen dacht ik geloof ze wel dat alles klopte
Mijn abonnement ging in op 11jan 2013 maar binnen 2weken was mijn beltegoed al op gelijk een mail gestuurd daarop kreeg ik een antwoord dat ik geen 500mb erbij zou krijgen omdat ik dat eerder moest melden dan hadden ze het nog gecorrigeerd een volgende mail was weer anders
maar nu zeiden ze ineens dat ik het niet afgesloten had ze zien toch wat ik heb aangevinkt op internet
voor abonnement
Ben erg teleurgesteld in Hollandsnieuwe nu moet ik het kopen voor 10,-€ 500 mb
Zo ben ik toch opgelicht als ze dat met alle klanten doen maken ze zeker geen vrienden
Heb op deze site veel klachten gelezen als ik dat eerder had geweten was ik er niet ingetrapt
Ben erg verdrietig omdat ze zo met de mensen omgaan
Een verdrietige dame
Re: Abonnement afgesloten bij Holansnieuwe niet gekregen wat ik
Geplaatst: 26 feb 2013 14:58
door hollandsnieuwe
Hallo mevrouw van der Hoorn,
Naar aanleiding van onderstaand bericht hebben wij geen reactie ontvangen.
Hieruit kunnen wij concluderen dat je vragen zijn beantwoord. Mocht je nog vragen hebben, vernemen wij het graag.
Vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe
hollandsnieuwe schreef:Beste mevrouw van der Hoorn,
Dank voor je bericht. Helaas heb je inderdaad te laat aangekaart dat er volgens u iets was misgegaan met de bestelling.
Onze excuses hiervoor. Vind het ook vervelend om te moeten lezen dat je het gevoel hebt opgelicht te zijn. Dit is natuurlijk niet het geval. Mocht je verder nog vragen hebben, dan wil ik je daar graag bij helpen en/of informatie over geven. Kun je in dat geval ook middels een privé-bericht je abonnementsgegevens sturen? Een 06-nummer en een ordernummer is in dit geval voldoende.
Ik hoop dat je vanaf nu in ieder geval met veel plezier gebruikt maakt van onze diensten.
Groeten, hollandsnieuwe
mvanderhoorn schreef:Heb een nieuw abonnement afgesloten bij Hollandsnieuwe
Dat was Samsung galaxy S avance met 275 bel sms en gratis 500mb voor 2 jaar op 3dec 2012 kreeg ik het contract binnen heb het niet gelezen dacht ik geloof ze wel dat alles klopte
Mijn abonnement ging in op 11jan 2013 maar binnen 2weken was mijn beltegoed al op gelijk een mail gestuurd daarop kreeg ik een antwoord dat ik geen 500mb erbij zou krijgen omdat ik dat eerder moest melden dan hadden ze het nog gecorrigeerd een volgende mail was weer anders
maar nu zeiden ze ineens dat ik het niet afgesloten had ze zien toch wat ik heb aangevinkt op internet
voor abonnement
Ben erg teleurgesteld in Hollandsnieuwe nu moet ik het kopen voor 10,-€ 500 mb
Zo ben ik toch opgelicht als ze dat met alle klanten doen maken ze zeker geen vrienden
Heb op deze site veel klachten gelezen als ik dat eerder had geweten was ik er niet ingetrapt
Ben erg verdrietig omdat ze zo met de mensen omgaan
Een verdrietige dame