Wehkamp wel op voorraad maar nu wel duurder
Geplaatst: 03 feb 2013 14:29
Eind januari een jas besteld in de aanbieding voor 30 Euro. Netjes afgerekend met ideal (ING).
Ik krijg op 28 jan een mailtje van wehkamp dat er iets fout is gegaan, dat ze wel de betaling hebben ontvangen maar dat ik opnieuw moet bestellen.
Ik ga naar de website en zie dat de oude bestelling nog/weer in het winkelmandje zit en probeer deze opnieuw te bestellen maar het product is helemaal uitverkocht. Ik ga de 'zoekfunctie' in en zoek opnieuw naar de jas. En daar is staat hij maar nu voor 90 Euro en wel in alle maten op voorraad.
Die bestel ik dus, voordat je het weet ben je 90 Euro kwijt. Ik schrijf een email naar wehkamp met het verzoek hem voor de eerste prijs te leveren omdat hij wel op voorraad blijkt te zijn.
Krijg ik een mailtje terug dat ze het bestelnummer willen weten (terwijl ze mijn klantnummer weten, en de betalingsgegevens (waarin het bestelnummer wel zal zitten) anders kunnen ze niks voor mij doen.
Ik de gegevens van mijn betalingsafschrift gestuurd.
Krijg ik op 1-2 een mailtje dat de jas niet in mijn maat te leveren is.
Volgens mij willen ze gewoon niet leveren voor de prijs van 30 Euro! Alle gegevens hadden ze, ze konden het gewoon afhandelen, maar besloten eerst nog wat nutteloos heen en weer te mailen zodat mijn maat er niet meer zou zijn en ze dus niet voor 30 Euro hoefden te leveren.
Ik heb het wel gehad met die Wehkamp.
Drie maanden geleden al een hoop gezeur over garantie die willen afwentelen op de leverancier LG terwijl ik met hun leverancier niets te maken heb. Wehkamp was mijn leverancier. Uiteindelijk alleen een nieuw slangetje gekregen maar geen nieuw filterpatroon (dat lekte) dus ook nog fout afgehandeld . Ik was er zo moe van dat ik dacht 'Laat maar zitten'.
En nou dit weer . Ik wordt niet goed van Wehkamp.
moet nu een nieuwe wasdroger bestellen de indesit is hardstikke kapot (italiaanse rotzooi net als Zanussi, Ariston, Falcon, Delonghi) dus dan maar weer een Duitser maar bij Wehkamp bestellen?? Ik dacht het niet!
Ik krijg op 28 jan een mailtje van wehkamp dat er iets fout is gegaan, dat ze wel de betaling hebben ontvangen maar dat ik opnieuw moet bestellen.
Ik ga naar de website en zie dat de oude bestelling nog/weer in het winkelmandje zit en probeer deze opnieuw te bestellen maar het product is helemaal uitverkocht. Ik ga de 'zoekfunctie' in en zoek opnieuw naar de jas. En daar is staat hij maar nu voor 90 Euro en wel in alle maten op voorraad.
Die bestel ik dus, voordat je het weet ben je 90 Euro kwijt. Ik schrijf een email naar wehkamp met het verzoek hem voor de eerste prijs te leveren omdat hij wel op voorraad blijkt te zijn.
Krijg ik een mailtje terug dat ze het bestelnummer willen weten (terwijl ze mijn klantnummer weten, en de betalingsgegevens (waarin het bestelnummer wel zal zitten) anders kunnen ze niks voor mij doen.
Ik de gegevens van mijn betalingsafschrift gestuurd.
Krijg ik op 1-2 een mailtje dat de jas niet in mijn maat te leveren is.
Volgens mij willen ze gewoon niet leveren voor de prijs van 30 Euro! Alle gegevens hadden ze, ze konden het gewoon afhandelen, maar besloten eerst nog wat nutteloos heen en weer te mailen zodat mijn maat er niet meer zou zijn en ze dus niet voor 30 Euro hoefden te leveren.
Ik heb het wel gehad met die Wehkamp.
Drie maanden geleden al een hoop gezeur over garantie die willen afwentelen op de leverancier LG terwijl ik met hun leverancier niets te maken heb. Wehkamp was mijn leverancier. Uiteindelijk alleen een nieuw slangetje gekregen maar geen nieuw filterpatroon (dat lekte) dus ook nog fout afgehandeld . Ik was er zo moe van dat ik dacht 'Laat maar zitten'.
En nou dit weer . Ik wordt niet goed van Wehkamp.
moet nu een nieuwe wasdroger bestellen de indesit is hardstikke kapot (italiaanse rotzooi net als Zanussi, Ariston, Falcon, Delonghi) dus dan maar weer een Duitser maar bij Wehkamp bestellen?? Ik dacht het niet!