KPN, ik weet het niet meer!
Geplaatst: 04 feb 2013 12:56
Wij doen vanaf 28 november 2012 een poging het abonnement van de KPN (telefoon, internet, TV) rond te krijgen. Wij zijn namelijk verhuisd naar mijn ouders, die in het buitengebied wonen. Bij een winkel gevraagd wat de mogelijkheden waren. Via internet geregeld, afspraken netjes via de mail vastgelegd. Tot het contract kwam via de post: niet goed. Later een goede versie ontvangen. Er komt een monteur voor de aansluiting, vertrekt en we hebben geen telefoon, internet en TV. Monteur 2 komt: we hebben even telefoon. Monteur 3 komt, snapt er niets van. Monteur 4 zorgt dat er weer korte tijd telefoon is. Monteur 5 en 6 helpen ons ook niet verder. Monteur 7 komt samen met monteur 8 tot de conclusie dat het pakket zoals wij dat willen niet mogelijk is (wonen te verder van kast af, data komen niet voldoende door) alleen telefoon en internet mogelijk. En warempel: op 28 december (!) hebben we telefoon en internet! 's Middags komt monteur 9 die alle stekkertjes er weer vrolijk uit wil trekken, wat we nog net kunnen voorkomen. Ik kan bij benadering niet aangeven hoe vaak we de klantenservice hebben gebeld, hoe vaak we vrij hebben moeten nemen van ons werk en dan heb ik het nog niet eens over de rekening van mijn mobiele telefoon. Op 2 januari komt de rekening: u raadt het al:niet goed, wordt wel van onze rekening afgeschreven. Zeker 150 euro te hoog. Staan diensten op die wij niet konden afnemen (zoals sportzenders). Gebeld met de klantenservice: ' Sorry, u hebt gelijk mevrouw. U moet een andere abonnement aanvragen! We gaan het regelen. Ik bel u maandag 4 februari 2013 om 09.00 uur terug. U hoeft geen klachtenbrief te schrijven, mevrouw, we maken het met u in orde.' U raadt het al: niet terug gebeld. Ik heb zojuist opnieuw met de klantenservice gebeld, aardige mevrouw: 'kan zijn dat het druk is, u kunt in de loop van de dag nog gebeld worden.' Ik ben benieuwd!! Mijn frustraties zijn inmiddels zo hoog opgelopen dat ik deze met u wil delen. Wat moeten we doen! Ik ben benieuwd of we vandaag gebeld worden. Onze algemene conclusies: er vindt geen overdracht van informatie plaats, geen overleg, we moeten het verhaal steeds opnieuw doen, niemand voelt zich verantwoordelijk voor eindproduct.Monteurs zijn allemaal gefrustreerd, want zij krijgen de klachten van de mensen over zich heen. Hoe komt dit goed. Wie heeft er tips?