LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garage Nieuwenhuizen Rogat
Garage Nieuwenhuizen Rogat
Deze garage rekent een bedrag voor een gas-test die bijna 6 keer hoger ligt dan een garage in Hoogeveen. Ik ben aan de balie geweest om erover te praten maar de monteur die me te woord stond kon er niets over zeggen. Het antwoord op de brief die ik de week erna stuurde stond helemaal volgeschreven en het ging over van alles behalve de gas-test en de prijs. In de brief heb ik voorgesteld elk de helft te betalen maar Nieuwenhuizen stond nergens open voor. De rekening is inmiddels betaald maar ik voel me als consument in de kou staan. Waar wordt een rekening op gebaseerd? Daar ben ik niet achter gekomen.
Re: Garage Nieuwenhuizen Rogat
Die vraag had je dus de garage moeten stellen. Dat het ergens anders goedkoper is, is geen argument. Dan had je maar gewoon daar heen moeten gaan.Jackie52 schreef:Waar wordt een rekening op gebaseerd? Daar ben ik niet achter gekomen.
Re: Garage Nieuwenhuizen Rogat
Er is er maar 1 onbetrouwbaar en dat is Barman ! Heeft 2 linkse handen en is al jaren steuntrekker.Barman schreef:Is dat toevallig jouw website?morillo schreef:Garage Ervaringen met Automobielbedrijf Nieuwenhuizen B.V. Rogat deel je op GarageCheck.nl - De Autobedrijf Review Site
http://www.garagecheck.nl/garage/5123-a ... nhuizen-bv
Ik zie dat je de berichten die mensen hier plaatsen kopieert en dan op die website zet.
Beetje onbetrouwbare website dus.