LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ons geduld raakt op!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
tabjane

Ons geduld raakt op!

Ongelezen bericht door tabjane »

Geduld beleggers raakt op
Duizenden slachtoffers van aandelenlease constructies verliezen hun geduld, nu de verantwoordelijke commissie geen uitsluitsel geeft. Ook de Consumentenbond is het getreuzel beu en trekt de onafhankelijkheid van klachtencommissie DSI in twijfel. DSI beloofde eind december met een oordeel over de klachten komen, maar is in gebreke gebleven. ‘Mogelijk heeft DSI tegenstrijdige belangen’, oppert de Consumentenbond. (AD, p.13)

Dubio

Re: Ons geduld raakt op!

Ongelezen bericht door Dubio »

Met de verantwoordelijke commissie bedoel je zeker de commissie Oosting. Waarom is deze commissie eigenlijk verantwoordelijk? Leg eens uit.

tabjane

Ongelezen bericht door tabjane »

Dubio,
het spijt me dat je de indruk krijgt dat het berichtje van mijn hand is. dat is niet zo: ik heb het geknipt en geplakt. het is afkomstig van IEX.nl. Onderaan zie je dat het oorspronkelijk vanuit AD komt.

Dubio

Ongelezen bericht door Dubio »

Ik snap hem al, de bedoelde commissie is DSI. Zij moeten uitsluitsel geven over klachten. Waarom is dan die commissie Oosting nog ingesteld.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Die mensen moeten toch ook wat te doen hebben. Anders trekken ze toch alleen maar WW.

Gesloten