Telfort komt aanbod niet na en klantenservice reageert niet!
Geplaatst: 05 feb 2013 18:03
Op 26-01-2013 om 19:50 uur heb ik onderstaand bericht op het Telfort eigen forum geplaatst waarin de werkwijze van klantenservice wordt beschreven als een trouwe klant, ik dus, probeert om zijn contract op basis van een verlengingsvoorstel dat Telfort zelf heeft gedaan te verlengen.
Geheel in lijn met mijn verwachtingen wordt ook ditmaal niet gereageerd!!!!! Hoezo, klantenservice?
Mocht iemand nog een goed idee hebben, dan hoor ik dat graag!
Tekst op het Telfort forum:
Vanaf 2006 ben ik klant van 12Move en als zodanig doorgeschoven naar Telfort.
Tot voor kort heb ik daar geen spijt van gehad, op een enkel marketingfoutje na (het gedonder rond de opneemfunctie), prima producten en diensten.
Op 26 september 2012 verscheen er een aanbieding voor het verlengen van het contract op “mijnTelfort” (29,00€ per maand, PC beveiliging totaal 6 maanden gratis en het opneempakket 1 jaar gratis) . Via de “bel mij nu” toets geprobeerd om toelichting op dit “persoonlijk aanbod” te krijgen. De volgende ochtend werd ik teruggebeld maar het belsysteem bleef in een keuzemenu hangen waardoor de verbinding niet tot stand kwam. Later op de dag zelf contact opgenomen met de klantenservice. Daar kreeg ik de systeemmelding dat het erg druk was en het verzoek om een ander nummer te bellen. Uiteindelijk op dat andere nummer gesproken met de heer Tjalko? de Vries. Hij wist niet van het aanbod op “mijn Telfort” maar kon wel een andere aanbieding doen. Deze aanbieding klonk telefonisch verwarrend en veel duurder dan hetgeen op “Mijn Telfort” stond. In de wetenschap dat ik dit aanbod altijd kon weigeren als het mij niet beviel heb ik gevraagd eea toe te zenden. Ik heb echter geen aanbod per post en/of email ontvangen.
Vreemd genoeg was na het gesprek met de heer de Vries het aanbod op “Mijn Telfort” verdwenen, gelukkig had ik het aanbod uitgeprint. Op het Telfort forum delen meerdere klanten dit soort ervaringen!
Enkele weken later heb ik, bij uitblijven van een reactie van Telfort, zelf weer contact opgenomen. Eerst via de “bel mij nu” toets. Ook deze terugbelpoging ging de volgende dag fout, het belsysteem kwam weer in een loop. Daarop maar weer zelf gebeld en gesproken met Mathilde Fatbinan. Zij was niet op de hoogte van het aanbod maar stelde dat Telfort er aan gehouden was om dit aanbod gestand te doen en vroeg mij om de print-out als een bijlage per email aan klantenservice toe te zenden. Een bijlage naar de klantenservice mailen bleek echter technisch niet mogelijk!
Op dat moment was voor mij de maat vol en heb ik 26 oktober een mail met mijn klacht aan mevr. Husmann (manager klantenservice) gericht (ticketnummer 3889732).
Op haar verzoek heb ik op 11 november een uitgebreide brief met mijn ervaringen en de print-out van het aanbod per post naar Telfort Alphen a/d Rijn gestuurd en haar verzocht om mij een aanbieding te doen dat minimaal gelijk is aan het gedane aanbod.
Op 4 december, omdat elke reactie uitbleef, maar weer eens een mail naar de klantenservice gestuurd. Op 5 december kwam daarop een reactie van Telfort: Er is bij Telfort niet bekend dat u een brief heeft gestuurd. Wij adviseren u om de gevraagde brief en informatie nogmaals naar ons postadres te sturen.
Op 6 december, vol onbegrip/frustratie/woede de hele handel, inclusief bovenstaande mailwisseling nogmaals naar het opgegeven adres verstuurd en ja, …geheel volgens verwachting weer geen enkele reactie!!!!
27 december: Via het forum een directe mail gestuurd aan “Henk – Telfort” met het hele verhaal en het verzoek om hulp.
31 december: Hoera, een toezegging van Henk om eea intern te bespreken om een passende oplossing te vinden en direct contact met mij op te nemen zodra er meer info was.
12 januari: Mail aan Henk met vraag naar de status. Geen reactie.
21 januari: Mail aan Henk met vraag naar de status. Geen reactie.
Is het werkelijk de bedoeling om zo met een trouwe klant om te gaan? Is dat wat men bedoelt met "een uniek aanbod"?
PS ik heb het all-in pakket, dus met mij communiceren mag geen probleem zijn. Desnoods per brief, bij mij komt de post wel aan!
Geheel in lijn met mijn verwachtingen wordt ook ditmaal niet gereageerd!!!!! Hoezo, klantenservice?
Mocht iemand nog een goed idee hebben, dan hoor ik dat graag!
Tekst op het Telfort forum:
Vanaf 2006 ben ik klant van 12Move en als zodanig doorgeschoven naar Telfort.
Tot voor kort heb ik daar geen spijt van gehad, op een enkel marketingfoutje na (het gedonder rond de opneemfunctie), prima producten en diensten.
Op 26 september 2012 verscheen er een aanbieding voor het verlengen van het contract op “mijnTelfort” (29,00€ per maand, PC beveiliging totaal 6 maanden gratis en het opneempakket 1 jaar gratis) . Via de “bel mij nu” toets geprobeerd om toelichting op dit “persoonlijk aanbod” te krijgen. De volgende ochtend werd ik teruggebeld maar het belsysteem bleef in een keuzemenu hangen waardoor de verbinding niet tot stand kwam. Later op de dag zelf contact opgenomen met de klantenservice. Daar kreeg ik de systeemmelding dat het erg druk was en het verzoek om een ander nummer te bellen. Uiteindelijk op dat andere nummer gesproken met de heer Tjalko? de Vries. Hij wist niet van het aanbod op “mijn Telfort” maar kon wel een andere aanbieding doen. Deze aanbieding klonk telefonisch verwarrend en veel duurder dan hetgeen op “Mijn Telfort” stond. In de wetenschap dat ik dit aanbod altijd kon weigeren als het mij niet beviel heb ik gevraagd eea toe te zenden. Ik heb echter geen aanbod per post en/of email ontvangen.
Vreemd genoeg was na het gesprek met de heer de Vries het aanbod op “Mijn Telfort” verdwenen, gelukkig had ik het aanbod uitgeprint. Op het Telfort forum delen meerdere klanten dit soort ervaringen!
Enkele weken later heb ik, bij uitblijven van een reactie van Telfort, zelf weer contact opgenomen. Eerst via de “bel mij nu” toets. Ook deze terugbelpoging ging de volgende dag fout, het belsysteem kwam weer in een loop. Daarop maar weer zelf gebeld en gesproken met Mathilde Fatbinan. Zij was niet op de hoogte van het aanbod maar stelde dat Telfort er aan gehouden was om dit aanbod gestand te doen en vroeg mij om de print-out als een bijlage per email aan klantenservice toe te zenden. Een bijlage naar de klantenservice mailen bleek echter technisch niet mogelijk!
Op dat moment was voor mij de maat vol en heb ik 26 oktober een mail met mijn klacht aan mevr. Husmann (manager klantenservice) gericht (ticketnummer 3889732).
Op haar verzoek heb ik op 11 november een uitgebreide brief met mijn ervaringen en de print-out van het aanbod per post naar Telfort Alphen a/d Rijn gestuurd en haar verzocht om mij een aanbieding te doen dat minimaal gelijk is aan het gedane aanbod.
Op 4 december, omdat elke reactie uitbleef, maar weer eens een mail naar de klantenservice gestuurd. Op 5 december kwam daarop een reactie van Telfort: Er is bij Telfort niet bekend dat u een brief heeft gestuurd. Wij adviseren u om de gevraagde brief en informatie nogmaals naar ons postadres te sturen.
Op 6 december, vol onbegrip/frustratie/woede de hele handel, inclusief bovenstaande mailwisseling nogmaals naar het opgegeven adres verstuurd en ja, …geheel volgens verwachting weer geen enkele reactie!!!!
27 december: Via het forum een directe mail gestuurd aan “Henk – Telfort” met het hele verhaal en het verzoek om hulp.
31 december: Hoera, een toezegging van Henk om eea intern te bespreken om een passende oplossing te vinden en direct contact met mij op te nemen zodra er meer info was.
12 januari: Mail aan Henk met vraag naar de status. Geen reactie.
21 januari: Mail aan Henk met vraag naar de status. Geen reactie.
Is het werkelijk de bedoeling om zo met een trouwe klant om te gaan? Is dat wat men bedoelt met "een uniek aanbod"?
PS ik heb het all-in pakket, dus met mij communiceren mag geen probleem zijn. Desnoods per brief, bij mij komt de post wel aan!