Pagina 1 van 2

TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 06 feb 2013 12:33
door Sezayi
ik heb rond oktober /november een simonly aangevraagd bij tele2
elke dag kijken naar de bestelstatus! niks
daarna een week later niks en daarna weer een week later niks dus geen moed.

rond eind december januari wordt er 10 euro afgeschreven van me rekening door tele2.
had absoluut geen enig idee waarvoor,dus gewoon het geld terug storneren. begin januari krijg ik een dreigement afgesloten te worden ?? geen enig idee dus maar contact opnemen met tele2.
wat blijkt er nou dat ik een abonement heb lopen waar ik dus absoluut niet op hoogte ben gesteld en dit ook omdat ik helemaal geen simkaart hebt ontvangen. met de klantenservice de probleem uitgelegd en .
werd gezegd dat de abonements kosten zouden verrekend. vandaag de dag al 2 facturen
eentje van 18,45 en de andere met 28,45, en dit na met moeite ingelogd te hebben op mijn tele 2
zie ik dat de simkaart al in bruik is genomen. In deze landen heb ik dus geen famillie of vrienden
en simkaart heb ik pas vorige week in mijn toestel gestoken

Afghanistan
Duitsland
San Marino

vandaag dus weer uitgelegd krijg ik te horen we kunnen er niks aan doen
uiteindelijk gaan ze mij dus binnen 5 dagen terug bellen.

maar die 2 facturen zullen dus absoluut niet door mijn worden betaald hoe dan ook ik ga niet betalen voor iets wat ik niet hebt gebruikt.

en het is Tele2 verantwoordelijkheid dat de simkaart velig wordt gestuurd en niet in handen van anderen terecht kan komen.

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 06 feb 2013 12:51
door Sezayi
in middels voor ik vergeet heb ik dus al een abonement bij youfone al 2 maanden omdat ik dus niks hoorde van Tele2.

en vandaag hoewel ik dus gelijk had werd de telefoon dus recht in me gezicht opgehangen.

begrijpt er iemand dan hoe zij reclame maken als beste getest.

ik verwacht van tele 2 de twee bedragen 18,45 en de 28,45 niet van mijn te verwachten en de aboment in te laten gaan pas de datum van de door mij aangevraagde datum van de simkaart ongeveer 2a 3 weken geleden.eigenlijk is het niet nodig voor mij want ik heb al een simonly abonement bij youfone .
dus ga ik dit abonement ookvoor de komende 12 maanden voor niks betalen maar goed dat is het probleem niet maar de probleem is dat ik voor iemand ander se kosten moet gaan betalen .

gewoon goed onderzoeken wei de simkaart heb ontvangen, ne dan mogen ze het best bij mij verhalen.
maar ze zullen zien dat ik dus niet de eerste simkaart hebt ontvangen

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 07 feb 2013 12:39
door Tele2 Webcare
Beste Sezayi,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met de diensten van ons. Ik begrijp dat dit erg lastig is.

Uit je bericht maak ik op dat je al contact hebt opgenomen en dat je melding in behandeling is. Wil je me op de hoogte houden van de situatie? Mocht je wel hulp nodig hebben dan hoor ik het graag van je!

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 07 feb 2013 14:59
door Sezayi
ik wil dat je gaat na kijken wat er is afgesproken is bij mijn eerste telefoin gesprek en zorgen dat dat nagekomen wordt.
en indien nodig grondig uitzoeken in wie ze handen de eerste simkaart is gekomen .
en mij niet bezig houden met de fouten van tele2 zelf.

ten 2 de ik he nu 2 keer contact opgenomen met tele2 waar ik 0900 nummer bel en inmiddels meer dan 10 euro telefoon kosten hebt gemaakt waar ik ook voor hebt betaald wat heb ik er mee opgeschoten niks
waarom omdat ik voor iets achter aan moet gaan wat n8et mijn fout is.

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 08 feb 2013 15:11
door Tele2 Webcare
Beste Sezayi,

Ik begrijp dat dit een erg vervelende situatie is en we zullen het ook zeker uit gaan zoeken. Wanneer er een melding gemaakt is zal deze ook zo snel mogelijk opgepakt worden. Er loopt al een onderzoek en deze kunnen we beter afwachten. Wil je me wel op de hoogte houden van de situatie?

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 08 feb 2013 15:24
door berndv
Het is niet handig geweest om uw bestelling bij Tele2 niet te annuleren alvorens een nieuwe bestelling te doen. Maar buiten dat ben ik van mening dat u niet verantwoordelijk bent voor de gemaakte kosten. Tele2 stuurt een simkaart schijnbaar op een dusdanige manier dat die simkaart door ieder willekeurig iemand in gebruik genomen kan worden. Als u nergens voor getekend heeft, mag Tele2 gaan bewijzen dat u de simkaart heeft ontvangen, en daar ee dus verantwoordelijk bent voor de kosten die met de simkaart gemaakt zijn. Laat het maar doorsturen naar een incassobureau, die laten het wel voor de rechter komen, en dan mag Tele2 gaan bewijzen dat u de simkaart heeft ontvangen en gebruikt. Kunnen ze dat niet, hebben ze helaas pech.

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 12 feb 2013 11:41
door Sezayi
Terwijl er dus een onderzoekt loopt ben ik dus vandaag afgesloten.
het hoeft voor mij part dus ook niet meer gactiveerd te worden .
ik ga er dus ook niet meer achter aan TELE2 mag alles opsturen naar een incasso of deurwaarder.
ik ben hier klaar mee ,ik heb geen zin om me bezig te houden met dit.

alleen mijn nummer eis ik wel terug want die heb ik dus geporteerd naar tele2.

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 12 feb 2013 13:52
door Tele2 Webcare
Beste Sezayi,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je nu afgesloten bent. Ik zou graag willen uitzoeken of ik iets voor je kan betekenen! Zou je mij in een e-mail aan [email protected] o.v.v. Sezayi/Trosradar je postcode/huisnummer, klantnummer en contactgegevens kunnen sturen? Ik hoop snel van je te horen!

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 15 feb 2013 11:14
door Tele2 Webcare
Beste Sezayi,

Bedankt voor het opsturen van je gegevens. Ik ga het voor je uitzoeken en zodra ik meer weet bericht ik je hierover.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 15 feb 2013 11:37
door berndv
Sezayi schreef: wat blijkt er nou dat ik een abonement heb lopen waar ik dus absoluut niet op hoogte ben gesteld en dit ook omdat ik helemaal geen simkaart hebt ontvangen.
Sezayi schreef:Terwijl er dus een onderzoekt loopt ben ik dus vandaag afgesloten.
Wat is er afgesloten als u geen simkaart heeft?

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 04 mar 2013 16:19
door Tele2 Webcare
Beste Sezayi,

Er is een paar keer geprobeerd je te bereiken, maar mijn collega krijgt je niet te pakken. Zou je een nummer door kunnen geven waarop we je kunnen bereiken hierover?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 07 mar 2013 11:23
door Sezayi
het is natuurlijk begrijpelijk dat je me niet kan bereiken op een afgesloten of geblokkeerde nummer waar ik niks mee kan

0610 55 05 05 dit is mijn nummer

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 07 mar 2013 11:26
door Sezayi
berndv schreef:
Sezayi schreef: wat blijkt er nou dat ik een abonement heb lopen waar ik dus absoluut niet op hoogte ben gesteld en dit ook omdat ik helemaal geen simkaart hebt ontvangen.
Sezayi schreef:Terwijl er dus een onderzoekt loopt ben ik dus vandaag afgesloten.
Wat is er afgesloten als u geen simkaart heeft?

ik heb sinds kort een simkaart onvangen.
als je mijn verhaal goed leest dan zul je begrijpen dat mijn eerste simkaart dus niet in mijn handen is geweest en dat ik na de facturaties achter ben gekomen dat ik een abonement heb lopen bij tele2 dus heb ik het verhaal uitgelegd en een nieuwe simkaart laten sturen,en omdat ik dus al een abonement bijn youfone heb lopen heb ik dus de simkaart pas rond 20 januari 2013 in bruik genomen en naatuurlijk weer met nieuwe facturen wat dus niet mijn bruik is en van de eerste ontvanger

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 07 mar 2013 15:10
door HTCHenk007
Tip: scherm je nummer hier af en stuur hem via een prive bericht naar tele2 webcare.

MVG,

Henk

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 08 mar 2013 12:26
door Tele2 Webcare
Beste Sezayi,

Bedankt voor het doorgeven van een bereikbaar telefoonnummer. Ik heb het genoteerd en de belpoging zal zo snel mogelijk herhaald worden.

Net als Henk wil ik je graag adviseren je telefoonnummer op dit forum te verwijderen of af te schermen.

@Henk, bedankt voor het meedenken!

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 12 mar 2013 11:54
door Elles992
Ik had ook een abbonnement bij Tele2.
Had! Het is meer dan een half jaar geleden opgezegt en nog krijgen we elke maand een factuuroverzicht. Na veel boze telefoontjes en het excuses van het callcenter en de zekerheid dat het niet nog eens zou gebeuren, vandaag weer een factuuroverzicht gekregen. Dankjewel, Tele2.

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 12 mar 2013 12:24
door Tele2 Webcare
Beste Elles992,

Vervelend dat er onduidelijkheden zijn over factuuroverzichten. Zou je hierover een eigen topic kunnen openen? Op die manier gaan gesprekken niet door elkaar lopen en kan ik je vraag uitgebreid beantwoorden. Graag verneem ik dan wat voor factuuroverzichten je precies ontvangt.

Laat je het weten? Ik help je graag verder.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 18 mar 2013 06:59
door Sezayi
Tele 2 weetje wat ik ben het zat jullie bellen niet en we zijn in middels half maart geweest.

Gern oplossin en facturen blijven komen.
Graag mijn nummer omzetten naar prepaid.en zoek dan maar verder uit.
Ik wil mijn nummer die ik heb geporteerd terug.

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 18 mar 2013 08:29
door Tele2 Webcare
Beste Sezayi,

Ik vind het vervelend dat er nog geen oplossing met je besproken is. Ik ga het doorgeven zodat er zo snel mogelijk weer contact met je opgenomen wordt. Kun jij in de tussentijd aangeven wanneer je overdag het beste bereikbaar bent?

Ik hoor het graag van je en alvast bedankt voor het doorgeven.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

Re: TELE2 Mobiel (simonly)

Geplaatst: 18 mar 2013 15:55
door Tele2 Webcare
Beste Sezayi,

Ik begrijp dat er inmiddels contact is geweest en er afspraken zijn gemaakt over je nummer. Hierover zal zoals afgesproken binnenkort weer contact over opgenomen worden.

Bij tussentijdse vragen verneem ik graag van je!

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2