Pagina 1 van 1
Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 06 feb 2013 19:37
door joja
Sinds november hebben wij problemen met het contract met HN. Zodra het ene probleem verholpen is dient het andere zich weer aan. Opeens een ander telnummer, niet kunnen inloggen, geen beltegoed bijgeschreven, maar wel van je rekening gehaald, te hoog bedrag van je rekening halen. De klantenservice is om te huilen. We hebben al contact gehad met 20 verschillende mensen en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Zie onze eerdere berichten. Het wordt tijd dat Tros Radar hier een keer korte metten mee maakt. Wij raden iedereen af om een contract af te sluiten met HN. Een en al ellende!!! Wij zijn er helemaal klaar mee.
Re: Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 07 feb 2013 14:25
door hollandsnieuwe
Goedemiddag,
Wat vervelend dat je zoveel problemen hebt ervaren met hollandsnieuwe. Zijn er problemen waar je momenteel tegen aan loopt, waar ik je mee kan helpen? Als je je persoonlijke gegevens (06-nummer en klantnummer) en het probleem in een privé bericht verstuurd zal ik hier zo snel mogelijk acties aan verbinden.
Groeten,
hollandsnieuwe
joja schreef:Sinds november hebben wij problemen met het contract met HN. Zodra het ene probleem verholpen is dient het andere zich weer aan. Opeens een ander telnummer, niet kunnen inloggen, geen beltegoed bijgeschreven, maar wel van je rekening gehaald, te hoog bedrag van je rekening halen. De klantenservice is om te huilen. We hebben al contact gehad met 20 verschillende mensen en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Zie onze eerdere berichten. Het wordt tijd dat Tros Radar hier een keer korte metten mee maakt. Wij raden iedereen af om een contract af te sluiten met HN. Een en al ellende!!! Wij zijn er helemaal klaar mee.
Re: Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 07 feb 2013 21:03
door joja
Alweer een standaard bericht. Na al vele malen zo'n bericht te hebben ontvangen, klinkt het niet meer geloofwaardig! Vandaag hebben we weer 15 minuten gebeld met de klantenservice. Nu hebben jullie onze bankgegevens opeens niet meer en wordt er gedreigd met het afsluiten van de telefoon. Hoe durven jullie dit te doen! Vooral omdat er maandelijks zelfs meer is afgeschreven dan in ons contract staat en jullie de fout hebben erkent in een eerdere mail. Wel geld van onze rekening halen en er dan vervolgens niets voor terug krijgen. Wij hebben nog geld van jullie tegoed! Wij willen graag een uitleg over de gang van zaken bij hn.
Re: Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 08 feb 2013 13:01
door hollandsnieuwe
Beste Joja,
Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is om verschillende malen, op verschillende manieren het probleem aan te moeten geven. Ik wil je echter vragen om via een persoonlijk bericht je gegevens te versturen, zodat ik de problemen voor je kan uitzoeken en je uitleg kan geven over de huidige situatie en de gang van zaken.
Ik hoop snel een privé bericht van je te ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe
joja schreef:Alweer een standaard bericht. Na al vele malen zo'n bericht te hebben ontvangen, klinkt het niet meer geloofwaardig! Vandaag hebben we weer 15 minuten gebeld met de klantenservice. Nu hebben jullie onze bankgegevens opeens niet meer en wordt er gedreigd met het afsluiten van de telefoon. Hoe durven jullie dit te doen! Vooral omdat er maandelijks zelfs meer is afgeschreven dan in ons contract staat en jullie de fout hebben erkent in een eerdere mail. Wel geld van onze rekening halen en er dan vervolgens niets voor terug krijgen. Wij hebben nog geld van jullie tegoed! Wij willen graag een uitleg over de gang van zaken bij hn.
Re: Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 26 feb 2013 14:23
door hollandsnieuwe
Hallo Joja,
Gezien wij geen privé bericht van je hebben ontvangen, vertrouw ik erop dat je vragen zijn beantwoord middels andere bronnen. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, vernemen wij dat graag.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
hollandsnieuwe schreef:Beste Joja,
Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is om verschillende malen, op verschillende manieren het probleem aan te moeten geven. Ik wil je echter vragen om via een persoonlijk bericht je gegevens te versturen, zodat ik de problemen voor je kan uitzoeken en je uitleg kan geven over de huidige situatie en de gang van zaken.
Ik hoop snel een privé bericht van je te ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe
joja schreef:Alweer een standaard bericht. Na al vele malen zo'n bericht te hebben ontvangen, klinkt het niet meer geloofwaardig! Vandaag hebben we weer 15 minuten gebeld met de klantenservice. Nu hebben jullie onze bankgegevens opeens niet meer en wordt er gedreigd met het afsluiten van de telefoon. Hoe durven jullie dit te doen! Vooral omdat er maandelijks zelfs meer is afgeschreven dan in ons contract staat en jullie de fout hebben erkent in een eerdere mail. Wel geld van onze rekening halen en er dan vervolgens niets voor terug krijgen. Wij hebben nog geld van jullie tegoed! Wij willen graag een uitleg over de gang van zaken bij hn.
Re: Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 30 mar 2013 15:26
door Watch4U
Ha ha Joja, volgens mij hebben ze een betonnen plaat voor hun kop.... Je blijft maar de standaard antwoorden krijgen.! Dit is nu puur "business" doen....ping ping...
Re: Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 30 mar 2013 15:28
door puma73
Waar ben jij mee bezig?? Een beetje onzinreacties neerzetten om te reageren op dit onderwerp?
Re: Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 30 mar 2013 15:32
door Watch4U
Onzinreacties..?
JIj hebt duidelijk geen abbo van Hollandse Nieuwe...?
Re: Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 30 mar 2013 15:34
door puma73
nee en ik werk ook niet voor ze, je bent gewoon onzinnig bezig. verveel jij je ofzo?
Re: Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 30 mar 2013 15:42
door Watch4U
Nee hoor, maar je moet de klachten van de mensen hier eens lezen. En die zijn echt waar want ik maak hetzelfde mee....
En prijs je dan gelukkig dat jij niks met HN te maken hebt..!!
Help liever mee dat louche bedrijf uit de lucht te krijgen, dit moet door de wet verboden worden...
Re: Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 31 mar 2013 16:41
door Edrick
Watch4U schreef:Nee hoor, maar je moet de klachten van de mensen hier eens lezen. En die zijn echt waar want ik maak hetzelfde mee....
Rot voor je, maar nog geen reden om op ieder topic te reageren dat over HN gaat. Je berijkt er niks mee en zorgt er alleen maar voor dat je niet meer serieus genomen wordt. In feite doe je er HN zelfs een plezier mee, door alle topics over hen te verpesten.
Re: Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 02 apr 2013 15:02
door hollandsnieuwe
Beste Edrick, Watch4u, Puma73,
Dit topic was gestart door JoJa, wij wachten nog op reactie van zijn/haar kant om zo goed mogelijk te helpen. Uiteraard vinden we het prettig als er 'derden' on-topic komen en feedback spuien, of zelf een vergelijkbare klacht posten.
Graag willen we ook jullie van dienst zijn, maar kunnen jullie in dat geval ook duidelijk aangeven wat de klacht of vraag is waarmee we jullie kunnen helpen?
Staat je vraag/klacht of opmerking al in een ander topic, dan zal deze verder daar worden behandeld. Mocht het nodig zijn om abonnementsgegevens of privé-gegevens door te sturen, gebruik hiervoor dan een privé-bericht.
Alvast bedankt en een fijne dag.
Vriendelijke groet, hollandsnieuwe
Re: Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 03 apr 2013 19:59
door Watch4U
Ha ha Hollandse Nieuwe, je bent een lachertje... Moet je je antwoord eens zien.. Lezen jullie nou al die klachten niet hier? Ja natuurlijk wel, Maar ja...dit is business, he? Wat de klacht is..??? Jullie zijn niet te bereiken als men een klacht heeft, jullie hebben ontzettend slechte dekking en jullie lossen niks op en ga zo maar door. Ongelooflijk..... En dat Trosradar hier niks mee doet.!?
Re: Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 05 apr 2013 11:02
door Sarixell
In de hoop dat de webcare sneller en beter is, maar hier posten. Drie dagen geleden een poging gedaan tot het afsluiten van een abonnement. Op het einde vraagt men de afsluitkosten en de eerste maand abbonnementsgeld te voldoen via Ideal.
Nadat ik mijn gegevens had ingevuld en de betaling wilde doen, kwam ik op het Ideal scherm van de betalingsprovder Adyen uit, hier moest ik een keuze maken voor een bank. Welke bank ik ook probeerde, ik kwam niet verder en niet op een pagina van een bank. Met verschillende browsers geprobeerd, niets.
Omdat ik graag z.s.m. wil switchten i.v.m het aflopen van mijn huidige abbonnement heb ik de Hollandse Nieuwe klantenservice aangeschreven. Ze beloven binnen 2 werkdagen antwoord, helaas niet gehaald.
Zij zagen dat inderdaad de betalingen niet waren geslaagd, maar hadden blijkbaar totaal mijn bericht niet gelezen en kwamen met het advies om mijn saldo te checken. Tjah. Misschien was het beter om e.e.a. eens goed na te kijken, misschien zijn er meer mensen die dit probleem hebben en daardoor geen bestelling kunnen doen en ergens anders heen gaan?
Toen verder, een dag na mijn eerste mislukte poging lukte het wel om de bestelling te doen. Omdat de meeste van de gegevens ingevuld gebleven waren ben ik zo stom geweest om een abbonnement van 24 maanden te bestellen. Op zich geen probleem want ik kan mij beroepen op de 7 dagen bedenktijd. Toen weer een support ticket aangemaakt of men dit kon omzetten naar 12 maanden omdat ik anders moet annuleren en weer opnieuw moet bestellen. Vooralsnog geen antwoord.
Nu is mijn hoop gevestigd op de webcare, help!
Re: Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 05 apr 2013 12:28
door hollandsnieuwe
Beste Sarixell,
Bedankt voor uw bericht en de duidelijke informatie betreffende het probleem, vervelend dat u nog geen heldere terugkoppeling heeft ontvangen. Graag willen wij de gehele situatie voor u uitzoeken. Wij hebben u in een reactie op uw privé bericht gevraagd naar uw persoonlijke gegevens ter verificatie.
Wij hopen spoedig van u te horen.
Vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe
Sarixell schreef:In de hoop dat de webcare sneller en beter is, maar hier posten. Drie dagen geleden een poging gedaan tot het afsluiten van een abonnement. Op het einde vraagt men de afsluitkosten en de eerste maand abbonnementsgeld te voldoen via Ideal.
Nadat ik mijn gegevens had ingevuld en de betaling wilde doen, kwam ik op het Ideal scherm van de betalingsprovder Adyen uit, hier moest ik een keuze maken voor een bank. Welke bank ik ook probeerde, ik kwam niet verder en niet op een pagina van een bank. Met verschillende browsers geprobeerd, niets.
Omdat ik graag z.s.m. wil switchten i.v.m het aflopen van mijn huidige abbonnement heb ik de Hollandse Nieuwe klantenservice aangeschreven. Ze beloven binnen 2 werkdagen antwoord, helaas niet gehaald.
Zij zagen dat inderdaad de betalingen niet waren geslaagd, maar hadden blijkbaar totaal mijn bericht niet gelezen en kwamen met het advies om mijn saldo te checken. Tjah. Misschien was het beter om e.e.a. eens goed na te kijken, misschien zijn er meer mensen die dit probleem hebben en daardoor geen bestelling kunnen doen en ergens anders heen gaan?
Toen verder, een dag na mijn eerste mislukte poging lukte het wel om de bestelling te doen. Omdat de meeste van de gegevens ingevuld gebleven waren ben ik zo stom geweest om een abbonnement van 24 maanden te bestellen. Op zich geen probleem want ik kan mij beroepen op de 7 dagen bedenktijd. Toen weer een support ticket aangemaakt of men dit kon omzetten naar 12 maanden omdat ik anders moet annuleren en weer opnieuw moet bestellen. Vooralsnog geen antwoord.
Nu is mijn hoop gevestigd op de webcare, help!
Re: Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 07 apr 2013 01:22
door ZondagskindF
In januari adviseerde mijn dochter, die goede ervaringen heeft met HN, mij bij het aangaan van een contract met dit bedrijf. Na wat aanloop moeilijkheden kregen we de bestelde Samsung Galaxy S advance toch aan de praat. Ik was er erg blij mee. Internetten, e-mailen, what's appen en Wordfeut met mijn kinderen, heel leuk allemaal. Er was alleen een probleem: regelmatig ging het scherm op zwart. Na een flink aantal keren bellen met de klantenservice, wat niet tot een oplossing leidde, stuurde ik het apparaat op Naar Dynafix in Nuth. Na tien dagen kwam het apparaat terug. Wat bleek? internet en e-mail moesten opnieuw worden ingesteld. Dat lukte mij (73 jaar) niet. Na zéér vele keren met de klantenservice te hebben gebeld (op één morgen bijna 3 uur. Was ik het helemaal zat. De dames, die er ook niet uitkwamen, vonden een makkelijke oplossing "Mijnheer, ik stuur U iets op per mail, en daarmee kunt u het probleem gemakkelijk zelf oplossen". Niet dus. Steeds maar weer: "Ongeldig wachtwoord of e-mailadres".
Toen besloot ik om de eerstvolgende medewerker van de klantenservice te zeggen, dat ik persé telefonisch stap voor stap begeleid wilde worden bij het oplossen van het probleem. Deze mijnheer was heel aardig voor mij, vriendelijk en behulpzaam. Zijn naam heb ik opgeschreven. Omdat hij er op een gegeven moment ook niet meer uitkwam verzocht hij mij toestemming met collega's te overleggen. Geen probleem natuurlijk. Even later belde deze man op met een teleurstellende mededeling: Het lukte niet, het kon niet want de server HN ondersteunt SMTP niet. "Ja maar, vóór de reparatie deden internet en e-maill het toch wèl? " Daar had de man geen antwoord op. Op mijn vraag, of het contract dan ontbonden kon worden, beloofde hij me, daar met zijn superieuren over te spreken en mij de uitslag hiervan per pc zou toesturen. Toch aardig, niet ? Alleen, het beloofde antwoord is nog niet binnengekomen. Dit hele verhaal heb ik op papier gezet en met alle geprinte mails en aankoopbewijzen etc. ( 19 pagina's !) aangetekend toegezonden aan de directie van HN. Omdat ik er van uitga, dat ze tevreden klanten willen, heb ik ze drie voorstellen gedaan. 1e. Wilt U een tevreden klant? Wilt U er dan voor zorgen, dat mijn toestel perfect functioneert, zodat ik niet zelf van alles moet installeren? 2e.Wilt u mij een nieuwe telefoon sturen, die geheel klaar is voor gebruik ? óf 3e. Wilt U mijn contract ontbinden, de reeds gemaakte kosten terugbetalen denkt u ook eens aan de vele zinloze gesprekken met uw klantenservice) en mij vertellen waar ik deze Galaxy heen kan sturen? Wie weet verdient u door Uw reactie van mij een warme douche en overweeg ik toch weer klant van u te worden.
Lezer(s), ik beloof u op de hoogte te houden van de afloop.
Re: Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 08 apr 2013 11:01
door hollandsnieuwe
ZondagskindF schreef:In januari adviseerde mijn dochter, die goede ervaringen heeft met HN, mij bij het aangaan van een contract met dit bedrijf. Na wat aanloop moeilijkheden kregen we de bestelde Samsung Galaxy S advance toch aan de praat. Ik was er erg blij mee. Internetten, e-mailen, what's appen en Wordfeut met mijn kinderen, heel leuk allemaal. Er was alleen een probleem: regelmatig ging het scherm op zwart. Na een flink aantal keren bellen met de klantenservice, wat niet tot een oplossing leidde, stuurde ik het apparaat op Naar Dynafix in Nuth. Na tien dagen kwam het apparaat terug. Wat bleek? internet en e-mail moesten opnieuw worden ingesteld. Dat lukte mij (73 jaar) niet. Na zéér vele keren met de klantenservice te hebben gebeld (op één morgen bijna 3 uur. Was ik het helemaal zat. De dames, die er ook niet uitkwamen, vonden een makkelijke oplossing "Mijnheer, ik stuur U iets op per mail, en daarmee kunt u het probleem gemakkelijk zelf oplossen". Niet dus. Steeds maar weer: "Ongeldig wachtwoord of e-mailadres".
Toen besloot ik om de eerstvolgende medewerker van de klantenservice te zeggen, dat ik persé telefonisch stap voor stap begeleid wilde worden bij het oplossen van het probleem. Deze mijnheer was heel aardig voor mij, vriendelijk en behulpzaam. Zijn naam heb ik opgeschreven. Omdat hij er op een gegeven moment ook niet meer uitkwam verzocht hij mij toestemming met collega's te overleggen. Geen probleem natuurlijk. Even later belde deze man op met een teleurstellende mededeling: Het lukte niet, het kon niet want de server HN ondersteunt SMTP niet. "Ja maar, vóór de reparatie deden internet en e-maill het toch wèl? " Daar had de man geen antwoord op. Op mijn vraag, of het contract dan ontbonden kon worden, beloofde hij me, daar met zijn superieuren over te spreken en mij de uitslag hiervan per pc zou toesturen. Toch aardig, niet ? Alleen, het beloofde antwoord is nog niet binnengekomen. Dit hele verhaal heb ik op papier gezet en met alle geprinte mails en aankoopbewijzen etc. ( 19 pagina's !) aangetekend toegezonden aan de directie van HN. Omdat ik er van uitga, dat ze tevreden klanten willen, heb ik ze drie voorstellen gedaan. 1e. Wilt U een tevreden klant? Wilt U er dan voor zorgen, dat mijn toestel perfect functioneert, zodat ik niet zelf van alles moet installeren? 2e.Wilt u mij een nieuwe telefoon sturen, die geheel klaar is voor gebruik ? óf 3e. Wilt U mijn contract ontbinden, de reeds gemaakte kosten terugbetalen denkt u ook eens aan de vele zinloze gesprekken met uw klantenservice) en mij vertellen waar ik deze Galaxy heen kan sturen? Wie weet verdient u door Uw reactie van mij een warme douche en overweeg ik toch weer klant van u te worden.
Lezer(s), ik beloof u op de hoogte te houden van de afloop.
Beste klant,
Bedankt voor de uitgebreide beschrijving van het verloop betreffende het internet. Erg vervelend dat het toestel geheel naar behoren functioneerde voor de reparatie, waarna na de reparatie geen verbinding meer gemaakt kon worden met het internet/email.
Ik zou u willen vragen in een privé bericht de persoonlijke gegevens (telefoonnummer/postcode+ huisnummer / emailadres) te versturen, zodat ik de gehele situatie voor u kan uitzoeken en, eventueel samen met u, kan zoeken naar een passende oplossing.
Vriendelijke groeten, hollandsnieuwe
Re: Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 09 apr 2013 11:54
door Watch4U
Dit zijn keiharde zakenmensen..! Houden gewoon die plaat voor hun kop en zeuren maar door over die prive berichtgeving... Zouden ze soms verdienen aan ons als wij die Priveberichten sturen..??
Re: Hollands Nieuwe WAARDELOOS!!
Geplaatst: 12 apr 2013 12:51
door hollandsnieuwe
Watch4U schreef:Dit zijn keiharde zakenmensen..! Houden gewoon die plaat voor hun kop en zeuren maar door over die prive berichtgeving... Zouden ze soms verdienen aan ons als wij die Priveberichten sturen..??
Beste Watch4U,
Gezien wij privacy van onze klanten hoog in het vaandel hebben staan, vragen wij onze klanten om in een privé bericht de persoonlijke gegevens te versturen.
Heeft u momenteel een vraag waar wij u mee van dienst kunnen zijn? Dan horen wij het graag.
Vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe