LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo interactieve hd recorder
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 06 feb 2013 20:00
Ziggo interactieve hd recorder
Hallo allemaal
wij zijn al jaren een trouwe klant van Ziggo... zeer tevreden!
Alleen balen we enorm van ons oude kastje...
tegenwoordig als je klant wordt bij ziggo kan je voor 100 euro een hd recorder erbij kopen...
en als trouwe klant betaal je gewoon enorm veel!
en daar balen we zo van!'
Wij zitten gewoon nog steeds met het eeuwen oude kastje van ziggo, en zouden ook graag zo'n recorder aanschaffen, maar niet voor zo'n dure prijs!
Ik vind het dan ook totaal niet klant-vriendelijk!
als we bij een andere goede verbindingen hadden gehad waren we dus echt overgestapt...en dat terwijl we zo tevreden zijn over ziggo...
maar helaas zijn de andere niet goed hier in de regio...of gewoon te duur...
ik wilde dus even klagen hier... vind het gewoon niet eerlijk tegenover de bestaande TROUWE klanten...
bedankt voor het lezen
Groetjes Ziggo-gebruiker
wij zijn al jaren een trouwe klant van Ziggo... zeer tevreden!
Alleen balen we enorm van ons oude kastje...
tegenwoordig als je klant wordt bij ziggo kan je voor 100 euro een hd recorder erbij kopen...
en als trouwe klant betaal je gewoon enorm veel!
en daar balen we zo van!'
Wij zitten gewoon nog steeds met het eeuwen oude kastje van ziggo, en zouden ook graag zo'n recorder aanschaffen, maar niet voor zo'n dure prijs!
Ik vind het dan ook totaal niet klant-vriendelijk!
als we bij een andere goede verbindingen hadden gehad waren we dus echt overgestapt...en dat terwijl we zo tevreden zijn over ziggo...
maar helaas zijn de andere niet goed hier in de regio...of gewoon te duur...
ik wilde dus even klagen hier... vind het gewoon niet eerlijk tegenover de bestaande TROUWE klanten...
bedankt voor het lezen
Groetjes Ziggo-gebruiker
Re: Ziggo interactieve hd recorder
Jij bent als klant al binnen, en bent zo te lezen tevreden genoeg om dat ook te blijven, dus waarom zou ziggo kostbaar marketingbudget uitgeven aan je, als ze dat ook kunnen aanwenden om nieuwe klanten te werven? En daarnaast, ons alles-in-één abonnement is recent nog wat goedkoper geworden, dat vonden we toch wel lief van ze.ziggo-gebruiker schreef:Hallo allemaal
wij zijn al jaren een trouwe klant van Ziggo... zeer tevreden!
Alleen balen we enorm van ons oude kastje...
tegenwoordig als je klant wordt bij ziggo kan je voor 100 euro een hd recorder erbij kopen...
en als trouwe klant betaal je gewoon enorm veel!
en daar balen we zo van!'
Wij zitten gewoon nog steeds met het eeuwen oude kastje van ziggo, en zouden ook graag zo'n recorder aanschaffen, maar niet voor zo'n dure prijs!
Ik vind het dan ook totaal niet klant-vriendelijk!
als we bij een andere goede verbindingen hadden gehad waren we dus echt overgestapt...en dat terwijl we zo tevreden zijn over ziggo...
maar helaas zijn de andere niet goed hier in de regio...of gewoon te duur...
ik wilde dus even klagen hier... vind het gewoon niet eerlijk tegenover de bestaande TROUWE klanten...
bedankt voor het lezen
Groetjes Ziggo-gebruiker
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 06 feb 2013 20:00
Re: Ziggo interactieve hd recorder
ja dat is ook wel zo, maar je wilt je klanten toch houden lijkt me ?
als wij konden overstappen hadden we dat gedaan, maar helaas gaat dit niet ...
en zo kunnen wij dus niet interactief gaan kijken en opnemen...
enorm klantonvriendelijk,...
als wij konden overstappen hadden we dat gedaan, maar helaas gaat dit niet ...
en zo kunnen wij dus niet interactief gaan kijken en opnemen...
enorm klantonvriendelijk,...
Re: Ziggo interactieve hd recorder
Heb net gekeken naar de website, en daar staat dit:
https://www.ziggo.nl/#producten/televis ... -ontvanger
Dus voor bestaande klanten voor de prijs van euro 199.00 + verzendkosten
Alleen vermeld je niet welk pakket jullie hebben.
https://www.ziggo.nl/#producten/televis ... -ontvanger
Dus voor bestaande klanten voor de prijs van euro 199.00 + verzendkosten
Alleen vermeld je niet welk pakket jullie hebben.
Laatst gewijzigd door nevermind op 06 feb 2013 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 06 feb 2013 20:00
Re: Ziggo interactieve hd recorder
dit is de ontvanger, wij willen de recorder...nevermind schreef:Heb net gekeken naar de website, en daar staat dit:
https://www.ziggo.nl/#producten/televis ... -ontvanger
Dus voor bestaande klanten voor de prijs van euro 99.00 + verzendkosten
Alleen vermeld je niet welk pakket jullie hebben.
en wij hebben alles in 1
Re: Ziggo interactieve hd recorder
Dus eigenlijk wil je alleen overstappen voor een "gratis" kastje .als we bij een andere goede verbindingen hadden gehad waren we dus echt overgestapt...en dat terwijl we zo tevreden zijn over ziggo...
Als het TV signaal en het zenderaanbod bevalt, koop dan gewoon zelf een decoder, kun je weer jaren vooruit.
Re: Ziggo interactieve hd recorder
En t liefst gratis, zou het dan toch waar zijn wat de buitenlanders over ons zeggen ?wij willen de recorder...
Re: Ziggo interactieve hd recorder
Het gaat TS om de recorder, niet om de ontvanger alleen. De recorder is 200 voor bestaande klanten.nevermind schreef:Heb net gekeken naar de website, en daar staat dit:
https://www.ziggo.nl/#producten/televis ... -ontvanger
Dus voor bestaande klanten voor de prijs van euro 99.00 + verzendkosten
Alleen vermeld je niet welk pakket jullie hebben.
Daarnaast, heel simpel, als bestaande klant besteed je geen geld aan de concurrent, en ze weten donders goed dat er nog geen glasvezel ligt in heel Nederland. En qua snelheid hebben ze op adsl en vdsl geen concurrentie. Zelfde geldt voor het zenderpakket, tenzij je glas hebt of schotel, heeft niemand een dergelijk uitgebreid aanbod.
En dat het voor nieuwe klanten wel is? Een nieuwe klant betekent een ex-klant voor de concurrent.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 06 feb 2013 20:00
Re: Ziggo interactieve hd recorder
nee dat heb ik niet gezegd, het gaat erom dat nieuwe klanten hem goedkoper kunnen aanschaffen dan bestaande klanten...
t lijkt er idd steeds meer op dat zodra de klant binnen is ze totaal niks meer voor je willen doen...
t lijkt er idd steeds meer op dat zodra de klant binnen is ze totaal niks meer voor je willen doen...
Re: Ziggo interactieve hd recorder
Dan klopt het wat vogels schrijft.ziggo-gebruiker schreef:dit is de ontvanger, wij willen de recorder...nevermind schreef:Heb net gekeken naar de website, en daar staat dit:
https://www.ziggo.nl/#producten/televis ... -ontvanger
Dus voor bestaande klanten voor de prijs van euro 99.00 + verzendkosten
Alleen vermeld je niet welk pakket jullie hebben.
en wij hebben alles in 1
Voor 199 euro een recorder.
Toen jullie het abbo hebben afgesloten, was er nog geen interactieve hd ontvanger, of hebben jullie toen niet voor gekozen?
Re: Ziggo interactieve hd recorder
Dan zou ik toch bij BCC voor een Humax gaan, beter dan die Cisco die Ziggo aanbiedt.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 06 feb 2013 20:00
Re: Ziggo interactieve hd recorder
nee die was er toen nog niet helaas...nevermind schreef:Dan klopt het wat vogels schrijft.ziggo-gebruiker schreef:dit is de ontvanger, wij willen de recorder...nevermind schreef:Heb net gekeken naar de website, en daar staat dit:
https://www.ziggo.nl/#producten/televis ... -ontvanger
Dus voor bestaande klanten voor de prijs van euro 99.00 + verzendkosten
Alleen vermeld je niet welk pakket jullie hebben.
en wij hebben alles in 1
Voor 199 euro een recorder.
Toen jullie het abbo hebben afgesloten, was er nog geen interactieve hd ontvanger, of hebben jullie toen niet voor gekozen?
Re: Ziggo interactieve hd recorder
Ik had hetzelfde "probleem" en als volgt opgelost.
Via de website het contract opgezegd voor over 3 maanden.
Je kan tot 5-7 dagen voor het afzeggen het contract weer activeren. Dus als het niet lukt geen probleem.
Na 4 dagen gebeld door Ziggo. Waarom ik heb opgezegd en als ik al een nieuw contract had afgesloten.
Ik had nog niks afgesloten (natuurlijk) maar vind de decoder te duur om los aan te schaffen en bij een andere provider krijg ik voor weinig er een bij net als bij ziggo als nieuwe klant. Meneer en als ik u de decoder ook voor een lagere prijs kan aanbieden blijft u dan klant? ja hoor.
Dus ook de deocoder voor de prijs voor nieuwe klanten.
Via de website het contract opgezegd voor over 3 maanden.
Je kan tot 5-7 dagen voor het afzeggen het contract weer activeren. Dus als het niet lukt geen probleem.
Na 4 dagen gebeld door Ziggo. Waarom ik heb opgezegd en als ik al een nieuw contract had afgesloten.
Ik had nog niks afgesloten (natuurlijk) maar vind de decoder te duur om los aan te schaffen en bij een andere provider krijg ik voor weinig er een bij net als bij ziggo als nieuwe klant. Meneer en als ik u de decoder ook voor een lagere prijs kan aanbieden blijft u dan klant? ja hoor.
Dus ook de deocoder voor de prijs voor nieuwe klanten.
Re: Ziggo interactieve hd recorder
Is op zich een bekende truc, daarom hebben die bedrijven ook vaak een speciale afdeling voor opzeggingen, oftewel, klantbehoud. Helaas werkt dit trucje niet altijd, en als je opzegt heb je volgens de actievoorwaarden de komende 6 maanden geen recht op dergelijke acties. Maar ja, wie niet waagt, wie niet wint.pvdveen schreef:Ik had hetzelfde "probleem" en als volgt opgelost.
Via de website het contract opgezegd voor over 3 maanden.
Je kan tot 5-7 dagen voor het afzeggen het contract weer activeren. Dus als het niet lukt geen probleem.
Na 4 dagen gebeld door Ziggo. Waarom ik heb opgezegd en als ik al een nieuw contract had afgesloten.
Ik had nog niks afgesloten (natuurlijk) maar vind de decoder te duur om los aan te schaffen en bij een andere provider krijg ik voor weinig er een bij net als bij ziggo als nieuwe klant. Meneer en als ik u de decoder ook voor een lagere prijs kan aanbieden blijft u dan klant? ja hoor.
Dus ook de deocoder voor de prijs voor nieuwe klanten.
Re: Ziggo interactieve hd recorder
Wie neemt er nou nog Ziggo is toch te duur
Re: Ziggo interactieve hd recorder
Vertel....., wat is het alternatief (glasvezel bij mij niet verkrijgbaar).Wie neemt er nou nog Ziggo is toch te duur
Re: Ziggo interactieve hd recorder
Lees mijn berichtenbprosman schreef:Vertel....., wat is het alternatief (glasvezel bij mij niet verkrijgbaar).Wie neemt er nou nog Ziggo is toch te duur
Re: Ziggo interactieve hd recorder
Ja, daarom zei ik al, wat is het alternatief als er geen glasvezel is ?
Re: Ziggo interactieve hd recorder
Je inzetten bij de Gemeente van jouw stad om glasvezel te laten aanleggen. Den Bosch is toch een stad met meer dan 140.000 inwoners. Waar ik woon hebben we ongeveer 150.000 inwoners en aan het einde van dit jaar heeft iedereen hier glasvezel.bprosman schreef:Ja, daarom zei ik al, wat is het alternatief als er geen glasvezel is ?