LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo interactieve hd recorder

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
ziggo-gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:00

Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door ziggo-gebruiker »

Hallo allemaal

wij zijn al jaren een trouwe klant van Ziggo... zeer tevreden!
Alleen balen we enorm van ons oude kastje...
tegenwoordig als je klant wordt bij ziggo kan je voor 100 euro een hd recorder erbij kopen...
en als trouwe klant betaal je gewoon enorm veel!
en daar balen we zo van!'
Wij zitten gewoon nog steeds met het eeuwen oude kastje van ziggo, en zouden ook graag zo'n recorder aanschaffen, maar niet voor zo'n dure prijs!
Ik vind het dan ook totaal niet klant-vriendelijk!
als we bij een andere goede verbindingen hadden gehad waren we dus echt overgestapt...en dat terwijl we zo tevreden zijn over ziggo...
maar helaas zijn de andere niet goed hier in de regio...of gewoon te duur...

ik wilde dus even klagen hier... vind het gewoon niet eerlijk tegenover de bestaande TROUWE klanten...

bedankt voor het lezen
Groetjes Ziggo-gebruiker

sjohie
Berichten: 11244
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door sjohie »

ziggo-gebruiker schreef:Hallo allemaal

wij zijn al jaren een trouwe klant van Ziggo... zeer tevreden!
Alleen balen we enorm van ons oude kastje...
tegenwoordig als je klant wordt bij ziggo kan je voor 100 euro een hd recorder erbij kopen...
en als trouwe klant betaal je gewoon enorm veel!
en daar balen we zo van!'
Wij zitten gewoon nog steeds met het eeuwen oude kastje van ziggo, en zouden ook graag zo'n recorder aanschaffen, maar niet voor zo'n dure prijs!
Ik vind het dan ook totaal niet klant-vriendelijk!
als we bij een andere goede verbindingen hadden gehad waren we dus echt overgestapt...en dat terwijl we zo tevreden zijn over ziggo...
maar helaas zijn de andere niet goed hier in de regio...of gewoon te duur...

ik wilde dus even klagen hier... vind het gewoon niet eerlijk tegenover de bestaande TROUWE klanten...

bedankt voor het lezen
Groetjes Ziggo-gebruiker
Jij bent als klant al binnen, en bent zo te lezen tevreden genoeg om dat ook te blijven, dus waarom zou ziggo kostbaar marketingbudget uitgeven aan je, als ze dat ook kunnen aanwenden om nieuwe klanten te werven? En daarnaast, ons alles-in-één abonnement is recent nog wat goedkoper geworden, dat vonden we toch wel lief van ze. :D

ziggo-gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:00

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door ziggo-gebruiker »

ja dat is ook wel zo, maar je wilt je klanten toch houden lijkt me ?
als wij konden overstappen hadden we dat gedaan, maar helaas gaat dit niet ...
en zo kunnen wij dus niet interactief gaan kijken en opnemen...
enorm klantonvriendelijk,...

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door nevermind »

Heb net gekeken naar de website, en daar staat dit:

https://www.ziggo.nl/#producten/televis ... -ontvanger

Dus voor bestaande klanten voor de prijs van euro 199.00 + verzendkosten

Alleen vermeld je niet welk pakket jullie hebben.
Laatst gewijzigd door nevermind op 06 feb 2013 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.

ziggo-gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:00

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door ziggo-gebruiker »

nevermind schreef:Heb net gekeken naar de website, en daar staat dit:

https://www.ziggo.nl/#producten/televis ... -ontvanger

Dus voor bestaande klanten voor de prijs van euro 99.00 + verzendkosten

Alleen vermeld je niet welk pakket jullie hebben.
dit is de ontvanger, wij willen de recorder...
en wij hebben alles in 1

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door bprosman »

als we bij een andere goede verbindingen hadden gehad waren we dus echt overgestapt...en dat terwijl we zo tevreden zijn over ziggo...
Dus eigenlijk wil je alleen overstappen voor een "gratis" kastje :roll: .
Als het TV signaal en het zenderaanbod bevalt, koop dan gewoon zelf een decoder, kun je weer jaren vooruit.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door bprosman »

wij willen de recorder...
En t liefst gratis, zou het dan toch waar zijn wat de buitenlanders over ons zeggen ? :wink:

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door berndv »

nevermind schreef:Heb net gekeken naar de website, en daar staat dit:

https://www.ziggo.nl/#producten/televis ... -ontvanger

Dus voor bestaande klanten voor de prijs van euro 99.00 + verzendkosten

Alleen vermeld je niet welk pakket jullie hebben.
Het gaat TS om de recorder, niet om de ontvanger alleen. De recorder is 200 voor bestaande klanten.

Daarnaast, heel simpel, als bestaande klant besteed je geen geld aan de concurrent, en ze weten donders goed dat er nog geen glasvezel ligt in heel Nederland. En qua snelheid hebben ze op adsl en vdsl geen concurrentie. Zelfde geldt voor het zenderpakket, tenzij je glas hebt of schotel, heeft niemand een dergelijk uitgebreid aanbod.

En dat het voor nieuwe klanten wel is? Een nieuwe klant betekent een ex-klant voor de concurrent.

ziggo-gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:00

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door ziggo-gebruiker »

nee dat heb ik niet gezegd, het gaat erom dat nieuwe klanten hem goedkoper kunnen aanschaffen dan bestaande klanten...
t lijkt er idd steeds meer op dat zodra de klant binnen is ze totaal niks meer voor je willen doen...

Pier uit Schier

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door Pier uit Schier »

Op marktplaats al gekeken ?

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door nevermind »

ziggo-gebruiker schreef:
nevermind schreef:Heb net gekeken naar de website, en daar staat dit:

https://www.ziggo.nl/#producten/televis ... -ontvanger

Dus voor bestaande klanten voor de prijs van euro 99.00 + verzendkosten

Alleen vermeld je niet welk pakket jullie hebben.
dit is de ontvanger, wij willen de recorder...
en wij hebben alles in 1
Dan klopt het wat vogels schrijft.
Voor 199 euro een recorder.
Toen jullie het abbo hebben afgesloten, was er nog geen interactieve hd ontvanger, of hebben jullie toen niet voor gekozen?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door bprosman »

Dan zou ik toch bij BCC voor een Humax gaan, beter dan die Cisco die Ziggo aanbiedt.

ziggo-gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:00

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door ziggo-gebruiker »

nevermind schreef:
ziggo-gebruiker schreef:
nevermind schreef:Heb net gekeken naar de website, en daar staat dit:

https://www.ziggo.nl/#producten/televis ... -ontvanger

Dus voor bestaande klanten voor de prijs van euro 99.00 + verzendkosten

Alleen vermeld je niet welk pakket jullie hebben.
dit is de ontvanger, wij willen de recorder...
en wij hebben alles in 1
Dan klopt het wat vogels schrijft.
Voor 199 euro een recorder.
Toen jullie het abbo hebben afgesloten, was er nog geen interactieve hd ontvanger, of hebben jullie toen niet voor gekozen?
nee die was er toen nog niet helaas...

pvdveen
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 nov 2009 23:06

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door pvdveen »

Ik had hetzelfde "probleem" en als volgt opgelost.
Via de website het contract opgezegd voor over 3 maanden.
Je kan tot 5-7 dagen voor het afzeggen het contract weer activeren. Dus als het niet lukt geen probleem.
Na 4 dagen gebeld door Ziggo. Waarom ik heb opgezegd en als ik al een nieuw contract had afgesloten.
Ik had nog niks afgesloten (natuurlijk) maar vind de decoder te duur om los aan te schaffen en bij een andere provider krijg ik voor weinig er een bij net als bij ziggo als nieuwe klant. Meneer en als ik u de decoder ook voor een lagere prijs kan aanbieden blijft u dan klant? ja hoor.
Dus ook de deocoder voor de prijs voor nieuwe klanten. :lol:

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door berndv »

pvdveen schreef:Ik had hetzelfde "probleem" en als volgt opgelost.
Via de website het contract opgezegd voor over 3 maanden.
Je kan tot 5-7 dagen voor het afzeggen het contract weer activeren. Dus als het niet lukt geen probleem.
Na 4 dagen gebeld door Ziggo. Waarom ik heb opgezegd en als ik al een nieuw contract had afgesloten.
Ik had nog niks afgesloten (natuurlijk) maar vind de decoder te duur om los aan te schaffen en bij een andere provider krijg ik voor weinig er een bij net als bij ziggo als nieuwe klant. Meneer en als ik u de decoder ook voor een lagere prijs kan aanbieden blijft u dan klant? ja hoor.
Dus ook de deocoder voor de prijs voor nieuwe klanten. :lol:
Is op zich een bekende truc, daarom hebben die bedrijven ook vaak een speciale afdeling voor opzeggingen, oftewel, klantbehoud. Helaas werkt dit trucje niet altijd, en als je opzegt heb je volgens de actievoorwaarden de komende 6 maanden geen recht op dergelijke acties. Maar ja, wie niet waagt, wie niet wint.

karateb
Berichten: 55
Lid geworden op: 04 mei 2011 22:04

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door karateb »

Wie neemt er nou nog Ziggo is toch te duur :lol:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door bprosman »

Wie neemt er nou nog Ziggo is toch te duur
Vertel....., wat is het alternatief (glasvezel bij mij niet verkrijgbaar).

karateb
Berichten: 55
Lid geworden op: 04 mei 2011 22:04

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door karateb »

bprosman schreef:
Wie neemt er nou nog Ziggo is toch te duur
Vertel....., wat is het alternatief (glasvezel bij mij niet verkrijgbaar).
Lees mijn berichten :D

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door bprosman »

Ja, daarom zei ik al, wat is het alternatief als er geen glasvezel is ?

karateb
Berichten: 55
Lid geworden op: 04 mei 2011 22:04

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Ongelezen bericht door karateb »

bprosman schreef:Ja, daarom zei ik al, wat is het alternatief als er geen glasvezel is ?
Je inzetten bij de Gemeente van jouw stad om glasvezel te laten aanleggen. Den Bosch is toch een stad met meer dan 140.000 inwoners. Waar ik woon hebben we ongeveer 150.000 inwoners en aan het einde van dit jaar heeft iedereen hier glasvezel.

Gesloten