Telfort internet en klantenservice = hoofdpijn en bedrog
Geplaatst: 07 feb 2013 14:05
Ik heb enige tijd internet bij Telfort en vanaf het begin was de dekking al laag. Daarover zijn verschillende meldingen gemaakt bij de technische dienst. Technische dienst zou het oppakken en het probleem verhelpen. Zij hebben allerlei zaken aangepast aan de instellingen van het modem. dat heeft niets geholpen. Vervolgens kreeg ik een nieuw modem opgestuurd, maar ook dat mocht niet baten. Vorige week vrijdag kreeg ik dan ook van het te horen dat ze niets voor me kunnen betekenen. Ik moet het dus stellen met een internetverbinding alleen in de woonkamer, maar men verwacht wel dat ik maandelijks het hele bedrag overmaak.
U kunt begrijpen dat ik niet de volle pot wil betalen voor deels geleverde diensten. In de overeenkomst die ik heb met telfort beloven zij mij het volgende en ik citeer; "u wordt aangesloten op het Telfort netwerk dat u een snelle en kwalitatief hoogwaardige toegang tot internet biedt". Van dat alles is niets waar en als ik contact opneem met de klantendienst wordt er brutaal opgehangen (ik zal later proberen een opgenomen telefoongesprek up te loaden). Medewerkers als [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en tal van anderen zijn niet geinteresseerd in mijn verhaal maar bieden me slechts een nieuw contract aan. Logisch? Nee, ik bel met de klantenservice aangaande een klacht en niet direct een nieuw contract. Tevens merkte ik op dat medewerkers niet eens wisten waar het precies om ging maar slechts de notities van voorgaande collega's opdramden. Ik ben daarom ook zeer teleurgesteld en boos over de gang van zaken. Ik zal het hier dan ook niet bij laten en het desnoods juridisch aanvechten.
Het incasseren van abonnementskosten gaat ze makkelijk af, maar mijn probleem daadwerkelijk oplossen terwijl ik meerdere voorzetten heb gegeven en heb meegedacht in een oplossing voor dit alles, daar is geen oor voor.
Ik raad het dan ook af mensen een internetverbinding bij Telfort af te sluiten, want bij nalatigheid vanuit hun kant willen ze niets voor je betekenen.
Hartelijke groet
U kunt begrijpen dat ik niet de volle pot wil betalen voor deels geleverde diensten. In de overeenkomst die ik heb met telfort beloven zij mij het volgende en ik citeer; "u wordt aangesloten op het Telfort netwerk dat u een snelle en kwalitatief hoogwaardige toegang tot internet biedt". Van dat alles is niets waar en als ik contact opneem met de klantendienst wordt er brutaal opgehangen (ik zal later proberen een opgenomen telefoongesprek up te loaden). Medewerkers als [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en tal van anderen zijn niet geinteresseerd in mijn verhaal maar bieden me slechts een nieuw contract aan. Logisch? Nee, ik bel met de klantenservice aangaande een klacht en niet direct een nieuw contract. Tevens merkte ik op dat medewerkers niet eens wisten waar het precies om ging maar slechts de notities van voorgaande collega's opdramden. Ik ben daarom ook zeer teleurgesteld en boos over de gang van zaken. Ik zal het hier dan ook niet bij laten en het desnoods juridisch aanvechten.
Het incasseren van abonnementskosten gaat ze makkelijk af, maar mijn probleem daadwerkelijk oplossen terwijl ik meerdere voorzetten heb gegeven en heb meegedacht in een oplossing voor dit alles, daar is geen oor voor.
Ik raad het dan ook af mensen een internetverbinding bij Telfort af te sluiten, want bij nalatigheid vanuit hun kant willen ze niets voor je betekenen.
Hartelijke groet